het 'arganolie' topic.

iedereen heeft er vast wel eens over gehoord, Arganolie.
het is in veel natuurwinkels te koop, maar het is zeker niet goedkoop.
arganolie komt uit de pitten van vruchten die aan de arganboom groeien, in Marokko.
het wordt al eeuwen gebruikt door Marokkaanse vrouwen, voor de huid, haren en nagels.
sinds een tijdje is het ook naar Europa gekomen, het werd vrij snel razend populair.

waar gebruiken jullie arganolie voor?
en weten jullie recepten om het product in te verwerken, zoals maskertjes?
en wat is jullie ervaring met arganolie?

http://www.arganolie.nu/wp-content/uploads/3638331685_07fed6fd1a_z.jpg

Ik gebruik het voor mn haar en nagelriemen, ik merk er niet zoveel van eigenlijk. Zal wel aan de kwaliteit van dat product liggen denk ik.

Ik gebruik arganolie voor mijn pluishaar, niet teveel want anders wordt het vet. :") Of een arganolie serum, voor en/of na het stijlen van mijn haar.

Gebruik arganolie voor mijn haar, en dat werkt bij mijn haar perfect. Minder pluis, minder klitten en statischa lading in de winter.

En meer glans. En dan die geur! :flushed:

Die geur bedoel je sarcastisch neem ik aan? :stuck_out_tongue: Want het stinkt echt, gelukkig trekt dat wel snel weg!

voor acné;
arganolie insmeren op je gereinigde huid en een half uur laten intrekken.
ik merk al zoveel verschil!

waar kun je t het beste kopen?

Een keer toen ik bijde kapper was smeerden ze een klein beetje in mijn haar en ik vond het GEWELDIG, jammere was dat het erg duur was. Gister in de Primark kwam ik een klein flesje tegen voor 2,50 en ik vond het wel het proberen waard en tot nu toe vind ik het net zo goed als die van de kapper. Ik gebruik het voor mijn haar. Gewoon een druppel op je handen doen, even de handen wrijven en dan met je haar friemelen werkt bij mij perfect.