Het antiek van later!

Heyyy!
Ik zat laatst te denken, vintage kleren van 50 jaar geleden zijn heel erg hip. Dus waarschijnlijk zijn onze kleren over 50 jaar ook vintage en misschien ook wel heel populair! Zijn jullie van plan bepaalde kledingstukken te bewaren voor bijv. je kleinkinderen? Of misschien tasjes of sieraden ofzo?
Vroeg ik me gewoon af!

Leonie

Als ik genoeg ruimte zou hebben misschien, maar niet zozeer voor mn kleinkinderen maar meer als ik ergens een herrinering aanheb

…Alleen als ze niet kapot zijn.

Zoals k heb geleerd, alles bewaren want het komt weer terug in de mode…
Sowieso bewaar ik me goede tassen zoals me lv, gucci enzo. Daarvoor heb ik gespaard dus gaan niet zomaar weg!

Haha, daar heb ik nou nog nooit bij stilgestaan! Maybe een idee ja, maar ik denk dat ik alles toch wel wegpleur op een gegeven moment. Schoenen ben ik wel zuinig op :stuck_out_tongue:

Ik heb geen ruimte om dat allemaal te bewaren plus dat bijna alles toch een keer kapot gaat bij mij.

Vintage kleding doe ik nooit meer weg :stuck_out_tongue:

Ik heb veel vintage en koop veel vintage, zowel kleding als meubels ed. en ik denk dat ik daarvan wel 90% bewaar totdat ik oud en verlept ben.

En zowiezo heb ik nu al antiek in huis ^^

Dat worden nog eens klassiekers :wink:

Ik bewaar bijna alles haha
Kan echt niks weggooien
omdat ik weet dat ik er op gegeven moment spijt van krijg.

Maar aangezien wij nu al vaak kleding dragen die vroeger in was…
Zal het niet echt ‘onze’ kledingstijl zijn, maar weer die van vroeger xD ( als je snapt wat ik bedoel )
Mode cirkelt rond en eigenlijk is alles al wel zo’n beetje ooit in de mode geweest :stuck_out_tongue:

Maargoed. Ik bewaar alleen sieraden, tassen, andere accesoires als ze
echt speciaal zijn of als ze van hoge waarde zijn. Oude kleding geef ik
meestal weg aan mensen die er nog iets aan hebben. :relieved:

Naja, ik bewaar zowieso dingen als ze;

1. Niet kapot zijn.
  2. Niet verrot zijn.
  3. Niet megagroot of megaklein zijn.

Tassen probeer ik te bewaren, maar die gaan meestal kapot of raken beschadigd, dus dan tja. Ik probeer wel mijn hakken (van 9/10/11 cm) goed te bewaren, maar t hakje slijt altijd af :confused: Bleh.

Ik kan geen dingen weggooien :’). De meeste van mijn kleren gaan naar m’n opaskindjes, en kleren waar ik ‘herinneringen’ aan heb hou ik.

Kan kleding verrotten? :flushed:

Maar ik bewaar niks, behalve mijn tassen voor mezelf. Geen ruimte ervoor.

als het nog past, en het is nog mooi, dan hou ik het wel bij denk ik (als ik er plaats voor heb tenminste)

leuk idee,
maar ik denk dat mijn kleren ten eerste niet meer leven dan,
en ik denk ook dat mn kleinkinderen later niet echt blij
gaan zijn met de ouwe nikes van hun oma… (a)

Ik ben zeer zuinig op mijn kleding en heb aardig veel vintage. En ik baal er erg van dat mijn moeder en oma bijna alles van vroeger hebben weg gegooid! Zoals mijn oma, die had prachtige jaren 50 jurken… Ik wil dus bijna niks weg gooien. Op die baggere H&M kleding na dan x] Dat mag weg na een aantal jaar.

De wat duurdere dingen misschien, maar die H&M basics mogen wel weg hoor, haha.

Schoenmaker.

Ik bewaar alleen dingen waar een herinnering aan zit. xd