Het anti-verveel topic!

Jaa… is wel handig zo! :grinning: veel overzichtelijker :stuck_out_tongue:

Idd! Geweldig :slightly_smiling_face:

GOEd gedaan :stuck_out_tongue: Ik was ook op zoek naar verveel tips en ik ga nu meten stofjes&lintjes en alles voor mn agenda bij elkaar zoeken:goodman:

up

Erg goed! Hoef ik niet meer te zoeken :wink:

Wat echt heel leuk om te doen is ommet strijkralen ketingen en oorbellen maken.

^^

dank uu ! want ik ben nu vaak en lang alleen thuis dus heb niks te doen dan en anders moet ik altijd zo zoeken op die site :slightly_smiling_face:

goede ideeën :grinning: ik heb ook nog een idee, wat ik nu zelf ook aan het doen ben: ga mario spelen op internet :wink: www.funnygames.nl en dan bij populair op mario klikken…

leuke idee en !

Nice!
misschien hebben mensen er nog meer?

-foto’s maken (& bewerken.)
-spelletje verzinnen
-iets nieuws maken van oude dingen, zoals blikjes, tshirts en andere spulletjes.
-zoek in huis (vooral op zolder!) naar leuke spulletjes, kan je je kamer misschien nog mee opvrolijken, of je kan ze pimpen!

Leuk dat dit topic weer omhoogkomt, nu iedereen weer antiverveeltopics aanmaakt <<
Ik vind het leuk :]

Veel overzichtelijker! Bedankt;P Maar wat bedoel je met stijlboeken maken?

handyhandy

Leuk! Ik ga me kamer pimpen…

Dat is een lege boekje je kan het zelf aan elkaar maken heb ik ook gedaan
en daar plak je plaatjes in die je leuk vindt van kleren & assecoires (hoe je dat ook schrijft¬¬) zeg maar van je eigen style :slightly_smiling_face: Hoop dat je hier wat aan heb.

volgensmij schrijf je het zo: accesoires
Up voor deze site.

brieven schrijven staat er niet bij. ik weet niet of er mensen op deze wereld bestaan die nog brieven schrijven, behalve ik :stuck_out_tongue:. Maar het is altijd leuk om een brief te krijgen en als je stuurt krijg je vaak wat terug. (mailen kan natuurlijk ook…)

ga pannenkoeken bakken! xD
offe, wandelen &dan mooie foto’s maken!
tekenen, een cd branden, gebruik je fantasie!
//

www.sugababes.nl !
1 muziek luisteren en dan keihard schreeuwen!
2 Pannekoekenbakken!
3 Make-up opdoen en dan steeds afhalen en overnieuw doen :wink: