Het alternatief voor tampons en maandverband!

Hello Ladies!

Gedurende mijn zoektocht naar een alternatief voor tampons en maandverband vanwege mijn allergie hiervoor ben ik uitgekomen op een product wat ik graag gebruik en sinds kort ook zelf verkoop; de menstruatiecup.

De menstruatiecup is een klein (herbruikbaar) bekertje in de vorm van een trechtertje gemaakt van van Medische siliconen.
Je gebruikt de cup gebruik je net zo gemakkelijk als bijvoorbeeld de tampon. Door het flexibele siliconen past de cup zich aan de vagina aan. Doordat de cup in de vagina licht vacuüm trekt is lekken vrijwel onmogelijk.

De Butterfly cup hoeft afhankelijk van de hevigheid van de menstruatie maar 2 tot 3 keer per dag verschoond te worden en gaat minimaal 5 jaar mee!

*iew,bah,getver* hoor ik vaker…toooch…valt dit best mee!
Je verwijderd de cup makkelijk door deze licht in te duwen en daarna leeg te gooien in het toilet. Je spoelt hem hierna uit of poets hem na met een papiertje en hij is klaar voor hergebruik. Dit alleeees…met schone handen en zonder vieze geurtjes :slightly_smiling_face:

De Butterfly cup is te koop voor maar €13,75 (Inclusief verzendkosten) en je krijgt er een leuk satijnen opbergtasje bij :slightly_smiling_face: