Het algemene 'zoek een vriendin voor je vriend topic'

Na aanleiding van Peter en zijn volgelingen hier een officieel topic!
Wel een paar regels, de jongens mogen zichzelf niet plaatsen. Je moet ze toestemming vragen voor je ze plaatst. Niet reageren als je toch niets leuks te vertellen hebt.

Nu komen er ook niet 1001 topics, je kan hier wat over de jongen vertellen en een duidelijke recente foto plaatsen! En sluit dit topic niet! Het is geen dating site dat snap ik, maar er is toch niets mis mee? Mischien bezorgen we zo iemand de liefde van zijn leven! Kijk wel uit met afspreken e.d. mocht dat er van komen, HET IS OP EIGEN RISICO!

Let’s start! Ahahah :’)
X

-------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb nog een jongen! Hij heet Mart, is bijna 19 en woont in brabant. Hij valt op Aziatische meisjes. Hij kan zingen, onwijs goed gitaar en piano spelen en andere muziekinstrumenten leert hij zichzelf aan (mondharmonica, viool, ukelele). Hij is blond, redelijk klein (1,75-1,80) en heel lief en aanhankelijk. WIE VOELT ZICH GEROEPEN???

Neem contact op met Bullybread.

hehehe, straks kom ik nog eens een bekende jongen tegen. Als het mijn crush is , zeg ik meteen ja hahaha

Ahahah! :slightly_smiling_face:

Hahahaha wat grappig!

Ik heb nog een jongen! Hij heet Mart, is bijna 19 en woont in brabant. Hij valt op Aziatische meisjes. Hij kan zingen, onwijs goed gitaar en piano spelen en andere muziekinstrumenten leert hij zichzelf aan (mondharmonica, viool, ukelele). Hij is blond, redelijk klein (1,75-1,80) en heel lief en aanhankelijk. WIE VOELT ZICH GEROEPEN???

Ik ga even kijken of ik er iemand op kan zetten!

dit is briljant.

hahah inderdaad

Ik denk niet dat je hier een vriend voor je homo-vriend gaat vinden aangezien dit een site is voor meiden… Just sayin

Ach plaats hem gewoon joh! Wie weet!

Ik weet. Ik denk niet dat iemand hier een jongenspartner zal gaan vinden. :'p

Nou, dan mag iedereen ook zichzelf plaatsen en of je een vriend of vriendin zoekt, of iemand ‘‘aanbied’’, zijn we van nog meer topics af met ik zoek een vriend!! :slightly_smiling_face: ahah. Upje.

Wel met foto’ssss

Haha. Of we matchen één van de hier aangeboden jongens gewoon aan die homoseksuele jongen. Hebben ze allebei iemand :’)

We kunnen ook onszelf aanbieden en dan kijken meiden of ze nog een leuke vriend voor ons hebben hahahaha

Haha, ja ik moest ook even over de titel nadenken :‘D ik dacht al: “huh waarom zou je een vriendin voor je eigen vriend zoeken” :’) haha, maar leuk idee!

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Ja ahaahah! Good idea!

Hahaha leuk

haha geweldig dit