Het algemene Youtubers-topic

Haha ja idd :grinning: Zijn manier van praten is gewoon geweldig :stuck_out_tongue: En ja gezond zal het idd niet zijn, maar ik vermoed dat hij dat wel door een professional laat doen :slightly_smiling_face:

Ja inderdaad! Dat vind ik ook! Ik vind haar echt ontzettend aardig, en kijk alle filmpjes van zij met Felix. Maar haar accent/stem is soms wat irritant. Al vind ik wel dat haar engels veel verbeterd is!

Dan en Phil zijn echt mijn favorietjes! Ze hebben beide zo’n schitterende humor! Alleen jammer dat Dan niet zo vaak post.

Ik was eens een keer allemaal foto’s van youtubers aan het doorsturen naar mijn vriendin en ze zei echt dood serieus. Oh nu snap ik waarom je zoveel op youtube zit. haha

http://stream1.gifsoup.com/view4/4109976/jack-and-finn-o.gif

Oh en ik hou van Caspar’s haar!!!

Weet iemand uit welk filmpje dit komt?

[font=Verdana]

Sorry voor de gif spam haha :slightly_smiling_face:

Dat gifje van de 5 jongens is uit een Youtube-Boyband filmpje geloof ik :slightly_smiling_face:

de enige nederlandse youtuber die ik volg is thekelvlog en af en toe kijk ik wel serpentgameplay maar de meeste nederlandse youtubers vind ik gewoon niet echt interessant of leuk

hahah die gif is echt leuk! ik volg tyler zelf niet actief, kijk wel eens een video van hem maar niet zo vaak. wel vind ik hem altijd leuk en grappig als hij bij youtubers react komt

Ik kijk altijd de milkshakevlogs en de andere video’s van Fun. :slightly_smiling_face:
Kijk ook altijd wanneer ze naar een spookgebied gaan, terwijl ik eigenlijk nogal snel bang word lol, en het misschien niet zo verstandig is om dat altijd 's avonds te bekijken maarja, youtube-filmpjes kijken is toch wel altijd het beste als je 's avonds in je bed zit vind ik :stuck_out_tongue:
Het hoort bij mijn avond/slaaproutine.

Hij doet nu Auguest, dus elke dag van de week een collab met een andere bekende youtuber. Dus dat vind je misschien wel fijn om te volgen.
Ik dacht, ik laat het even weten in dit topic voor de mensen die het willen weten :’)
(yo, lekker reclame maken voor zijn channel :’) )

ow wacht fun ken ik ook wel en die zijn ook nog wel leuk om te kijken.
ik heb echt onzettend lachen om deze video van hun:

ik keek even op zijn kanaal om te kijken met welke youtubers hij dat allemaal al had gedaan en tot nu heeft hij dat nog niet gedaan met youtubers die ik echt volg maar ik hou zijn kanaal in de gaten en hoop dat hij ook nog videos gaat maken met youtubers die ik wel volg en dan ga ik die videos zeker kijken!

Wat vinden jullie trouwens van shane dawson?
veel mensen vinden hem raar eng of niet grappig en dat kan ik echt niet begrijpen
ik vind hem juist hilarisch

http://spi1uk.itvnet.lv/upload/articles/42/421948/images/Pirma-reize-Gifs--5.gif

oke wacht ik geef toe dat hij eigenlijk best wel raar is maar dat maakt hem juist grappig

Ik ben absoluut geen fan van Shane. Ik vind hem heel erg dom overkomen eerlijk gezegd. Als hij bijvoorbeeld een soort wedstrijd-collab-ding deed met iemand die ik wel volgde, dan leek het net of hij heel erg dom was. Of hij deed net alsof. En ik vind zijn mening over bepaalde standpunten nogal vreemd (kan nu niet meteen herinneren wat ik zo’n vreemde mening van hem vond, zal eens proberen een voorbeeldje te bedenken)

Ik begrijp wat je bedoelt, toen hij een keer een video met caspar lee deed hij ook heel raar en anders dat wel. maar als hij gewoon een solo video heeft kan ik wel echt om hem lachen
maarja smaken verschillen :slightly_smiling_face:

Oh ik vind Tyler’s augest maand echt tof. Zo leer je ook weer nieuwe youtubers kennen :slightly_smiling_face:
Ik ben aan het wachten op een Troyler collab :grinning:

[font=Verdana]http://stream1.gifsoup.com/view1/20140216/4980418/troyler-o.gif[/img]

Sorry deze gifs moesten er gewoon bij. Ik begin een beetje te geobsedeerd te worden door troyler denk ik haha.

Ik vond Shane vroeger wel leuk maar tegenwoordig vind ik hem zo kinderachtig overkomen. Wel vind ik sommige van zijn liedjes leuk (bv. fuck up, maybe,…) maar niet de parodies :stuck_out_tongue:

Oh ja in youtubers react is hij idd heel grappig! Zijn manier van praten gewoon, geweldig :’)

Helemaal mee eens! :slightly_smiling_face:

Vooral bij youtubers react kan hij nogal wat vreemde dingen zeggen :’)

ja oke daar zegt hij inderdaad af en toe rare dingen maar dat vind ik meestal juist grappig aan hem :slightly_smiling_face: