Het algemene- Welke kleur kleding past het beste bij jou?

Volgens mij vraagt iedereen het zich weleens af: Welke kleur(en) passen er eigenlijk het beste bij mijn kleur haar, huidskleur en postuur…

Ik heb besloten om maar even een topic hierover aan te maken, zodat iedereen zijn eigen ervaringen en adviezen over deze zaak met elkaar kan delen :wink:

De regels zijn simpel:
Je post je eigen uiterlijke kenmerken, en je citeert de vorige reactie, met een (kleur)advies eronder…

Na een tijdje zal ik alle reacties met elkaar vergelijken en in dit stukje tekst plaatsen welke kleuren het meeste worden aangeraden voor verschillende soorten mensen…

Volgens mij is er nog niet zo’n topic, en anders sorry, maar ik kon niets gelijkends vinden met de zoekfunctie…

xxx

Oke, ik zal maar alvast beginnen:

Ik ben lang, dun, heb bruin haar, blauwe ogen en heb een hele lichte huid…

Ik weet dat blauw niet bij mij staat, behalve een spijkerbroek dan. ik ben kort, normaal porstuur en blond.

Paars staat me super goed.

Ik draag vooral zwart, beige/bruin, legergroen en donkerblauw…
Deze kleuren staan me ook het beste…

(Ik ben 1.68, heb wat langer middenblond haar, blauwe ogen, normale huid)

ik ben klein normaal postuur donkerblond/bruin haar donker bruine ogen en een lichte bleke huid ik heb geen idee wat bij me staat zou wel een kleur advies willen maar dat is zo duur:P

ik heb een getinte huid donkere ogen donker haar ben niet lang heb zandloperfiguur
en ik draag heel vaak leggings en velle kleuren vind ik helemaal geweldig.

Ik heb een lichte huid en goud/bruin/blond/rood haar.
Ja sorry mijn haarkleur is een beetje apart…

Ik draag alles, van zwart tot felblauw, ik heb elke dag zegmaar een andere stijl qua kleuren (:

Ik ben niet erg lang: 1.64, heb een dikke kont en benen en heb rood haar met een lichte huid.

Ik ben 1.69, blond haar, blauwe ogen en een normale huid. Ik draag nu in de herfst vooral warme (aarde)kleuren en zwart.

ik ben 175 cm, bruine ogen, donkernruin haar en nogal wit.
ik draag vooral; pastel, zwart, grijs en wit.

Haha, volgensmij snapt niemand dit topic… maar zo gaat t op zich ook wel…
Maar het is dus de bedoeling (volgens mij) dat ik nu xMNQ quote:

“Ik ben 1.75, bruine ogen, donkerbruin haar en nogal wit”
Dat ik dan zeg ‘dan denk ik dat rood je goed staat, ik zou geen geeltinten aan doen’

En dat ik dan zeg: ik heb donkerblond haar, heb donkerbruine ogen en ben best wit en verbrand ook snel, maar heb geen sproeten. Ben (als dat er toe doet) 1.77 lang.
(En dat de volgende dan mij weer quotet, zegmaar)

XMNQ; ik denk dat rood best mooi bij je staat…
ik ben 1.67 , normaal postuur, bruin/donkerblond achtig haar, groen-blauwe ogen.

Ik denk dat bruintinten je erg mooi staan,

Ik ben 1,69, Gewoon postuur, niet heel erg dik ofzzo :wink:, bruin/goud haar, grijz/groene ogen, een blanke huid en ik word snel bruin.

ik ben 1.79, normaal postuur, bruin/oranje haar, blauwe ogen en een blanke huid met sproetjes

ik denk dat groen je leuk zou staan, of taupe of iets in die richting!

Ik ben ong. 1.70, soms best een beetje een lange stengelige uitstraling haha, een beetje goudblond haar, blauwe/grijze ogen en lichte huid, vooral in de winter erg bleek.

-

ik denk idd dat rood en donkerblauw je leuk staan! Bruin ook, en beige tinten, haha zoals je zelf allemaal zegt!! Lichtblauw ook denk ik trouwens.

nog een keer mijn beschrijving voor iemand die een kleur bij mij weet :stuck_out_tongue::
Ik ben ong. 1.70, soms best een beetje een lange stengelige uitstraling haha, een beetje goudblond haar, blauwe/grijze ogen en lichte huid, vooral in de winter erg bleek.

Ik denk warme kleuren, goud tinten en verschillende tinten beige… ik denk dat je zwart in de winter moet vermijden ga liever voor donkerblauw en grijs!