Het algemene vintage-topic

Hi there,

Ik wist niet waar ik dit moest plaatsen, en ja ik heb de zoekfunctie gebruikt maar daar kwam ik alleen topics tegen over vintage-winkels in bepaalde provincies. Dus ik dacht: laat ik een algemeen vintage-topic maken!

De bedoeling hiervan is dat je vintage-winkels die jij weet te zitten, hier neer zet. Maakt niet uit of het in de stad is, of in een klein dorpje.
En je mag hier natuurlijik ook nieuwe aanwinsten neerzetten!

Enjoy xD

LEEF!

leuk topic. ik vind vintage leuk, maar niet alle vintage is vet. sommige verkopen gewoon spullen van tien jaar geleden en noemen het vintage -__- zupa lame…
anyhoo, als iemand nog leuke winkeltjes kent (rondom) eindhoven let me know LD

Als ik moet beginnen met winkels op te noemen ben ik nog wel even bezig XD

Idd zoals xxAnjaxx zegt, “sommige verkopen gewoon spullen van tien jaar geleden en noemen het vintage” is inderdaad dom XD

Of mensen die de oude collectie van H&M ook vintage vinden XD

Ja ik ben het met jullie eens. Soms is het gewoon troep.

Ik zelf zoek vintage-winkels in noord-limburg…of die in de steden zitten. Kun je lekker even langsgaan als je aan het winkelen bent.

Doortje! in Eindhoven

De meeste winkels die ik ken zitten in/omgeving van: Rotterdam, Amsterdam, Utrecht, Breda

Verder ken ik ook veel winkels die tweedehands spullen verkopen (kringlopers enzo) en bij sommige van die winkels hebben ze ook kleding, maar niet altijd vintage

en België is gewoon the place to be als het gaat om oude spullen :stuck_out_tongue:

Hmm… In Maastricht is een hele leuke, als je iets in Limburg zoekt.
Nog een goede tip is: Struin eens een paar rommelmarkten af, succes verzekerd :wink:

Oh, als je een leuke weet te zitten, graag even de straat ofzo erbij zetten :slightly_smiling_face:

Welke in Breda, waar zitten die?
Ga volgende week ff naar Breda!!

Den Haag moet wel toch :’) ?
En anders gewoon de kringloop toch, genoeg te vinden als je goed zoekt.

In Amsterdam in de negen straatjes!

Waar in utrecht dan?

Er zit er een op de grote markt op een hoekje: vindingrijk
Er zat er nog een, die is weg :stuck_out_tongue: en er zit er een als je bereid ben heel ver door te lopen, in de straat waar de zij-ingang van de barones zit (dus NIET de straat waar de V&D zit) daar helemaal rechtdoor, straat oversteken, langs de sex shops :stuck_out_tongue: en dan totdat je voor je/ aan de rechterkant een carnavalswinkel ziet, daar moet je rechts de straat in, daar zit 1 winkeltje dat onderdeel is van de emmaus

Sussies in de voorstraat en er zit er nog een in die straat (maar die is duur)

oeeeh waar zit die dan precies?

DANKJE!!

is die in mtricht de new vintage store ofzo iets? in de bredestraat?

@blindfolded
ja volgens mij wel, weet niet zeker
ga volgende week erheen dus ^-^

oke, want daar moet ik ook een keer heengaan haha, komt er alleen nooit van :stuck_out_tongue: