Het algemene vindt-hij/zij-mij-leuk? topic

hij woont wel verder weg, maar als jij het het waard vind moet je hem gewoon vragen wat hij van jou vind…
je weet nog niet heel veel overh em denk ik, probeer hem eerst beter te leren kennen :stuck_out_tongue:

hoe kom je over een jongen heen ?
of hoe kun je een jongen terug krijgen ?

hij heeft al een maand geleden tegen me gezegd dat het over is,
maar ik kom er maar niet overheen.
hij zei dat hij bijna een nieuwe vriendin heeft en dat maakt mij weer verdrietig.
zaterdag zag ik hem weer en het was gewoon als vrienden
maar toch blijf ik hopen dat het ooit weer iets is tussen ons :frowning_face:

nog nooit om een jognen gehuild, maar voor hem huilde ik 2 weken elke dag.

iemand tips ?

Mijn verhaal:
ik vind een jongen leuk noujaa, maar ik ken hem niet.
hij zit in de 2e en ik in de 3e, maar hij is wel ouder dan mij.
hij zit bij mij op school dus ik zie hem vaak in de pauze.
ik heb hem nu ook op hyves toegevoegd!
en ik wil hem graag leren kennen.
maar ik durf niet naar hem toe te gaan :flushed:
heeft iemand tips??

reageer is op zijn foto ofzo, (als die leuk is…)
wie weet krijg je dan een gesprek met hem.
anders op schoolfeesten, of misschien via via?
en zoek op school oogcontact, en als dat lukt kan je is naar hem glimlachen.

succes ermee!

Haha, ik ben erachter gekomen dat hij een dikke player was.
Ben ik even blij dat ik niks met hem heb.
Hij zat tegen mij aan te lullen dat ik vet knap was enz.
lees ik vandaag in zijn msn naam C. ‘hartje’
en hij is met vet veel geweest in 3 maanden.
player

misschien was hij druk?
niet iedereen checkt en beantwoordt 24/7 zn mail: )

maandag het eerste uur zit ik een lokaal naast hem. En aangezien mijn vriendinnen niet zo snel zijn met opruimen bij het horen van de bel, sta ik vaak ongeduldig te wachten bij de deur om met ze naar t volgende uur te gaan. Nu kijkt hij iedere keer mijn kant op. En van de week stond ik er niet en toen keek ie weer!
En dinsdag zit ik het uur na de pauze in een lokaal vlak bij zijn kluisjes en zit ik altijd daar te wachten op dezelfde plek en laatst kwam ik later en toen liep ik achter hem en hij keek naar mijn plek en werd rood toen ie merkte dat ik achter hem liep.
Nu weet ik zijn naam en heb ik hem opgezocht op hyves, wat blijkt; staat er een krabbel van een meisje met I love u!

ik weet het niet meer, vind ie me leuk?!

relax. kom er eerst achter of dat wel zijn vriendin is…
stuur hem bericht/krabbel… van; ik kom jou wel vaak tegen he…
zoiets xD en dan afwachten :stuck_out_tongue_winking_eye:

vind hij me leuk?
ik ken hem nu 2 maanden ofzo. maar we zijn heel goed bevriend
hij noemt me sgatje en lekkerding enzo. dat doet die (volgens mij) bij geen een meisje
ook als die weg gaat van msn zegt die altijd: ik hou van je
dan zeg ik: ik huo meer van jou
zegt die: nee dat kan niet ik hou super veel van jou
ook knuffelt hij me op school. dat doet die wel bij andere, maar bij mij wel vaker
vind hij me leuk? ik ben smoor

mail me? xje.

Jaa dankjee! ik heb laatst respect gegeven;S
alleen daar reageerd die niet op.
ik word steeds onzekerder over wat ik moet doen.
Ik wil hem wel heel graag leren kennen alleen is het zo moeilijk
en oogcontact ga ik eens proberen :wink:

ik vind al heel lang een jongen bij mij op school leuk, eerst keek hij best vaak naar me en ik naar hem, maar nu negeert hij me :frowning_face:

spreek hem zelf aan :]

zoiets heb ik ook gehad.
als je zeker weet dat hij echt niks meer met je wil dan moet je het ook niet blijven proberen. tuurlijk is het moeilijk maar uiteindelijk kom je er echt wel overheen. ik ben nu ook best goed bevriend met me ex en ik kan echt met hem lachen en praten.

en gewoon veel leuke dingen gaan doen met vriendinnen enzo!

het is kut, want hij vind nu dus een ander meisje leuk,
ik check zn hyves dan soms… stond er; jaa ik ben 9 uur wel online,
precies 9 uur was hij er ! kbedoel zo deed hij nooit bij mij :S
ik moest altijd contact met hem zoeken eignelijk…
het betekende dus helemaal niks :S

Ik heb het zelfde probleem maar dan andersom, vind ik hem leuk.

We weten van elkaar dat we elkaar leuk vinden, maar we durven allebei niet, soms denk ik ja nu moet het gebeuren, maar dan gebeurt er niks.
Laatst hadden we met een hele vrienden groep afgesproken(daar zat hij ook bij, maar zij gingen ons allemaal pushen, van ja jullie doen helemaal niks samen ga eens naast hem zitten.
En in zo’n situatie voel ik me altijd heel ongemakkelijk…

help :smiling_face_with_three_hearts:

ja dat is altijd ongemakkelijk :slightly_smiling_face: ik snap het helemaal…
probeer alleen met hem af te spreken :wink: dan leer je hem veel beter kennen dan als je wat met een grote groep doet toch :grinning: ?
zet gewoon de eerste stap :wink:

[i]heehee!
voor de mensen die graag anderen helpen, hier even een berichtje. Geef me maar tips:

er zit een jongen voor me in de klas en bij veel vakken zitten we bij elkaar. En ik zit naast mijn beste vriendin.
maar die jongen heeft mij leuk gevonden en dat was vorige week nog. maar nu vindt hij mijn beste vriendin leuk en ik ben best jaloers op haar. maar in die tussentijd dat hij verliefd op mij was, vond hij haar ook gewoon leuk. dat zei hij. maaaar… het probleem is dat ik verliefd op hem ben!!! niet normaal. maar hij geeft haar meer aandacht dan aan mij en dat geef me geen leuk gevoel. hij lacht wel naar me en dat geeft me wel een goed gevoel. maar hoe kan ik ervoor zorgen dat hij mij wel leuk vindt?? help me. hij is wel een goede vriend van me die ik sinds dit schooljaar ken.

kus kus.
mij.[/i]

Ik vind de ideale manier om een jongen aan te spreken nog steeds per post :wink: haha, klinkt lekker suf, maar ik heb het een keertje gedaan bij een jongen die ik niet kende en dat ging super goed. dus voor iedereen die verliefd is op een jongen die je niet kent en die hem niet durft aan te spreken: achterhaal zijn adres en stuur een kaartje met de vraag of hij zin heeft in een filmpje ofzo :slightly_smiling_face: hoef je hem tijdens het vragen in ieder geval niet aan te kijken.

hij vind me leuk.
tenminste, dat zei hij net.

(llllll’)

de beste tips zijn.

• oogcontact.
  • als je hem op school kent ,
    vraag of hij mee met je naar jouw les loopt.
  • praat ondertussen over wat hij na school gaat doen.
    of hij op een sport zit enz enz.
  • als hij voor je loopt, doe dan alsof er iets op zn schouder zit
    zo kun je hem aanraken, en dan weet hij dat je niet te verlegen bent.
  • raakt hem ‘perongeluk’ aan,
  • lach vaak naar hem, dan weet hij dat je het gezellig vind,
    en wil hij meer om jouw heen zijn.
  • ga dicht bij hem staan , zo ben je meer intiem enzo.

en de beste;
als je het niet durft, doe het dan ook niet!
want dat staat superdom haha!

Ik vind een jongen leuk, ik heb hem voor t eerst gezien bij een theateruitvoering van een vriendin. Hij was daar bassist, en we hadden onder de voorstelling wel wat oogcontact enzo. In de pauze ging ik even naar “achter de schermen” zegmaar, waar alle acteurs enzo waren om me vriendin te begroeten. En toen was er zo’n meisje dat die bassist naar me toe duwde, maar hij liep weer de andere kant uit zodra hij kon.
Na de voorstelling stond k vlakbij m maar durfde m niet aan te spreken…
En toen heb k m volgende dag op hyves opgezocht en gekrabbeld, en toen hebben we best veel gekrabbelt en op msn enzo. Maar nou heb k m nooit meer op msn, en hij krabbelt niet terug.
Het is al vier maand geleden dat k m heb “ontmoet” en vind hem nogsteeds superleuk…
k had hem ook al ongeveer mee uit gevraagd voor de vakantie, maar toen kon hij niet omdat hij de dag daarna op vakantie ging…

Hoe kan k proberen om wat af te spreken ofzo zonder dat t opdringerig lijkt? :smiling_face_with_three_hearts: