Het algemene vindt-hij/zij-mij-leuk? topic

En als je dan toevallig zijn hyves vindt en ziet dat hij een vriendin heeft…
Dan is het toch niet normaal dat hij me dan zo vaak probeert uit te vragen en maar blijft flirten? Of ligt dat aan mij. :S
Ik kwam er net achter, heb nu dus al helemaal geen zin meer om nog ergens met hem naartoe te gaan.

nou dan moet je dat eerlijk zeggen (:
hij moet ook respect hebben voor jouw mening. en het is idd raar dat als hij een vriendin heeft, hij zo doet…
sterkte op je werk!

Bedankt :slightly_smiling_face: Maar ik ben bang als ik zeg van ja ik ben erachter gekomen dat je een vriendin hebt. Dat hij dan ook nog iets zegt van: Wat maakt dat uit (want waarom zou hij me anders uitvragen als ie een vriendin heeft). Of dat hij zegt dat-ie gewoon als vrienden wil gaan.
En aangezien ik best verlegen ben weet ik niet meteen een gevatte opmerking terug te zeggen ofzo.

-

ik ben 14 en hij 17, dat vind ik niet zo’n probleem maar ik weet niet of hij mij leuk vind, ik vind hem wel superschattig…

en ik zit zo te wachten tot hij online komt op msn, en ik heb hem ook al 2 keer gesmst, wat moet ik doen? dadelijk vindt hij me wanhopig ofzo…

Help… :no_good_woman:

Ik ben zó óntzettend verliefd op een jongen uit men klas, het wordt gewoon té erg. Ik doe thuis niets anders meer dan aan hem denken, tijdens de lessen kan ik alleen maar naar hém kijken en ik word er soms gewoon zo ‘verdrietig’ van op de een of andere manier. :frowning_face:
Ik wil IETS doen, want ik word knettergek zo,… maar ik durf niets te doen en ik kan ook niet zomaar de verliefdheid stoppen…

Kan iemand mij helpen?
Hoe zou ik er bijvoorbeeld achter kunnen komen of hij bijvoorbeeldinteresse in mij toont? -zonder dat het opvallend is ? :thinking:
Dankjullie

mis kan je een keer met em afspreken en dan kyken wat ie doet enzo ^^?
en niet teveel smsen, dan gaat ie wel denken ja ><.
succes (A)!

krabbel/sms em?
en miss kan je via msn ook nog een beetje te weten komen, ^^?

Dankjewel voor je snelle reactie,.
SMS-en en Msn-en gaat helaas niet, ik heb zowel zijn e-mail adres als mobiele nummer niet. En ik zou hem wel willen krabbelen op Hyves, alleen komt er bijna nooit iemand op zijn Hyve, zijn laatste krabbel was ook alweer een tijdje terug,. :face_with_raised_eyebrow: Misschien is dat dan ook zo raar… =P :blush:

En ik probeer altijd gewoon op school wel wat te zeggen, maar dan weet ik nooit wat ik moet zeggen :expressionless:

Mijn verhaal:
ik vind een jongen leuk noujaa, maar ik ken hem niet.
hij zit in de 2e en ik in de 3e.
hij zit bij mij op school dus ik zie hem vaak in de pauze.
ik heb hem nu ook op hyves toegevoegd! :slightly_smiling_face:
en ik wil hem graag leren kennen.
maar ik durf niet naar hem toe te gaan :flushed:
heeft iemand tips??

gewoon; “hoi, hoeveel uur heb jij?” ofzo.
of “hoe zijn je cijfers?”
en als je hem helemaal niet kent gewoon lachen en hoi zeggen, misschien vindt hij het raar.
en op hyves kan je wel bijv. zeggen; hai, ik ken je van school blablabla. (:

ik weet het niet hoor.
ik denk dat niet veel jongens geintresseert zijn in meiden die ouder dan hen zijn. Dat DENK ik he. en bovendien… jongens zijn kinderachtiger met hun gedrag dan meiden. en ik weet niet of jij iets met een kinderachtig kind wil dat nog niet in de puberteit is?

ik ben niet ouder dan hem, hij is ouder :wink:
hij is een keer blijven zitten denk ik.

krabbeltje sturen op hyves?
zeggen dat je zijn broer / zus kent [hij hoeft er geen te hebben] enz.
of gewoon vragen waarom hij is blijven zitten enz.

ik vind ook iemand heel leuk die ik eigenlijk niet ken, en hij mij dus ook niet. maar ik heb besloten om hem aan te gaan spreken en zijn nummer of msn te vragen. Maar hoe moet ik dat doen? gewoon om zijn nummer vragen komt ook nogal raar over. oja, ik heb geen hyves. hebben jullie ideeën? X

Ik word nu echt helemaal gek.
In het begin zei die de hele tijd op msn dat hij me leuk vond enz.
En toen in rl was hij heel verlegen enz. (best wel schattig)
en toen was hij een tijdje best wel bot enzo,
en nu is hij weer vet lief.
ik word er gek van.

misschien is ie verlegen?

Hai lieve mensen
ik had mijn verhaal al een keer gepost maar toch

ik vind een jongen superleuk
alleen kent hij me niet!
Nu heb ik ondertussen bij gym tegen hem gepraat
ik zei : ‘ben jij goed in keepen?’
hij antwoordde nee en keek de andere kant uit.
Maar ik heb wel met hem gebadmintond en daarbij keek hij veel naar me.
En in de gang zie ik hem soms naar me kijken, als we mekaar passeren.
Wat moet ik doen?

ik was niet afgelopen weekend maar dat weekend ervoor naar een tentfeest. aan het eind van t feest was ik opzoek naar een vriendin [M] waar ik die nacht zou slapen, want onze vriendengroep wilde in het dorp nog even in. En nou heb ik me arm in t gips en terwijl ik opzoek was naar M sprak een ontzettende leuke jongen [J] me aan met: ik vraag me nou al de hele avond af wat of je toch eigenlijk met je arm heb gedaan. Dus ik vertellen wat er was gebeurd en daarna een beetje doorpraten van hoe die heet, waar die woont, wat ie doet voor school en al die standaard dingen. T gesprek kon niet zolang duren want ik moest weer verder zoeken naar M dus ik zei dat ik moest gaan en toen vroeg die me nummer. Later stond ik buiten en toen stond J ineens achter me. Hadden weer even gepraat en toen gingen ik en M (die ik dus inmiddels had gevonden) op zoek naar onze fietsen. uiteindelijk hadden we besloten om niet het dorp in te gaan, vonden het er nog te gezellig. M & ik hadden het allebei best wel koud maar er waren een aantal jongens die met de caravan naar het feest waren gekomen omdat ze geen zin hadden om ’s nachts naar huis te rijden en die hadden tussen hun caravans in een soort kampvuur gemaakt. Dus M & ik gingen daar ook bij staan opwarmen en toen smste J ineens van: Hee =D veilig thuis gekomen? (hij was inmiddels al naar huis) dus ik terug smsen dat we nog op t terrein stonden en dat we t koud hadden smste J terug van had dan om een lift gevraagt in een heerlijk warme auto =p. Toen nog gewoon een beetje door gesmst. Uiteindelijk werden M en ik toch thuisgebracht want M haar ketting lag eraf. De volgende dag had ik J rond half 2 gesmst of alles goed met hem ging, of hij lekker geslapen had en of het weekend voor herhaling vatbaar was :stuck_out_tongue: toen smste J pas om ongeveer 6 uur terug van: Hee =D goed met jou? Ja heerlijk in me eigen bedje! En jij? Haha, als jij er bent wel ; ) kusje. En voor de rest had ik nog aan J gevraagt wat of die had gedaan die dag zei J dat hij behalve een beetje op z’n brommer rijden niet zoveel had gedaan, dus toen vroeg ik me af waarom die dan zo laat pas terug smste maar dat heb ik hem niet gevraagt. Toen die week sprak ik J op dinsdag, woensdag en op zondag zelfs 2x op msn, maar steeds moest ik beginnen met het gesprek, alleen 1x zei die hee k had je niet gezien! En een andere x stond ik eerst op afwezig dus denk ik dat hij daarom niet praatte. Bleek dus dat de jongens die tegenover me stonden bij het vuur vrienden waren van hem! (dus waarschijnlijk heeft ie t over me gehad met z’n vrienden want die wisten wel goed te vertellen dat ik t was) Voor de rest had ik hem gevraagt wanneer hij weer in de buurt is (want hij woont in zuid-holland en ik in Flevoland) toen vroeg hij wanneer er weer een leuk feest was, maar alle tentfeesten zijn al geweest, en 21 november is er pas weer een leuk feest hier in de buurt, maar hij zei wel dat hij wilde komen en even met z’n vrienden zou overleggen. Voor de rest als die weg gaat van msn doet ie wel een hartje, maar ik krijg maar geen hoogte van hem, ik vind hem hartstikke leuk maar vind hij dat ook van mij??

lang verhaal, maar k hoop dat t te begrijpen valt :stuck_out_tongue:

als je hem weer ziet gewoon ;heeee. zeggen :grinning: & lachen :stuck_out_tongue:
je komt vanzelf iets tegen waarover je met hem kunt praten :stuck_out_tongue_winking_eye: