Het algemene vindt-hij/zij-mij-leuk? topic

Wow haha ik heb bijna hetzelfde gehad gisteren. Hij vroeg mij mee, dus ja ik zei ja he!! :stuck_out_tongue: En tijdens de film hand vasthouden en hij keek zo af en toe een tijd naar mij ipv de flim :flushed: En andere hand op mn been en nouja oké ik dwaal af :stuck_out_tongue:
Als hij jou meevroeg, dan lijkt hetme wel duidelijk dat ie jou leuk vindt toch :slightly_smiling_face: ? En als hij je hand vast houdt… Ik vind dat je niet hoeft te twijfelen. Anders vraag jij dit keer om af te spreken ofzo? :slightly_smiling_face:

wat eeen kut antwoord xD komt niet heel enthousiast over of wel ?
heb je er al over gehad wat jullie gaan doen ??

misschien heeft iemand het zelfde probleem en is hier al over gepraat maar om nou 41 pagina’s te lezen?
maar goed mijn situatie:
ik was op vakantie in Tsjechië en toen was er een hele leuke jongen :flushed:
en we konden toen wel heel leuk praten enzo hij is anderhalf jaar ouder dan mij (valt toch wel mee??) en woont een uur rijden, dat is niet echt dichtbij en ik vind hem heel leuk ik moet telkens aan hem denken,
ik heb ook wel contact met heb op msn en we krabbelen en mailen x]
hij zegt wel aan het einde luv you! :grinning: (L)
hij is echt heel lief ! ( :
maar ik weet niet of hij mij leuk vind en zo ja of ik wat wil …

als hij contact met je houd vind hij e vast wel leuk :grinning:
een uur weg valt best mee hoor :wink: als je het voor elkaar over hebt …
gewoon proberen hem beter te leren kennen :grinning:

dankje (:
ik vind het alleen zo stom dat ik altijd de gesprekken moet beginnen heeft dat ook iets te betekenen??

^^
Okay, het is zeker dat ie mij leuk vind
hij gaf het net toe haha.
Ik ga morgen weer naar hem toe film kijken
dus we’ll see what happens hiih.

oké.
om een groot probleem kort samen te vatten:
ik vind een jongen echt heel leuk, en we daten al een tijdje (2 maanden ofzo) maar ik ken hem al bijna 2 jaar. probleem:
hij heeft bindingsangst.
ik vind hem echt heel lief etc.
vooral als we bij elkaar zijn. maar ik krijg gewoon geen duidelijkheid.
voor mijn gevoel neemt hij niet zoveel iniatief.
en erover praten is lastig dus.
aangezien hij bindingsangst heeft, en het hem afschrikt als iemand hem leuk vind. ik wil onderhand wel weten waar ik aan toe ben.

-

ik weet 't ook niet meeeeer.
maar ik heb geen zin om hier 'n heel verhaal neer te gaan zetten want ik ben lui.
k had met m gezoend,
maar nu weet 'k het niet meer.
irrritaaaant! =(

Er is zo’n jongen en die maakt al een jaar oogcontact ofzo, maar ik ken hem voor de rest niet haha en ja ik weet nu even niet meer wat ik er mee moet xD
Ik weet ook niet wat het te betekenen heeft ofzo???

vragen… je kunt er toch niks mee als hij bindingsangst heeft?

een jongen waar ik best veel mee om ga op school heeft een vriendin.
hij heeft al 2 jaar met haar, maarja ik weet niet. er is gewoon iets xD
hij gaat ook wel met andere meisjes om enzo, maar moet ik wel doorgaan??
ik doe niks met hem, maar het voelt zo naaierig omdat ie een vriendin heeft xD

hmmm… de vorige keer zag het er toch wat positiever uit!
Als hij niet reageerde en het ook niet eerlijk zei dat hij al met iemand anders ging, en hij zn excuses niet aanbood, dan denk ik eerlijk gezegd dat hij je niet leuk vindt. Je moet zeker niet heftigere stappen gaan ondernemen, dan gaat hij je waarschijnlijk opdringerig vinden, irritant etc.
ik zou nu niks meer doen, tijdje afwachten en kijken of hij contact zoekt ofzo. Anders is het beter om hem te laten gaan… hoe hard het ook is :frowning_face:

-

Oh dat ken ik, ik heb ook een goede vriend die een vrienden heeft. Af en toe had ik ook zoiets, net als jij van: er is gewoon iets. Maar vond het ook erg ‘naaierig’ omdat ie een vriendin heeft. (Maar verder wil ik ook niks met hem ofzo, nu zijn we trouwens gewoon goede vrienden, verder niets.)

Waar ik werk werk sinds kort een jongen. Hij praatte altijd wel een beetje, en wat grapjes maken enzo. En 2 weken geleden vraagt hij opeens: Zeg, wanneer gaan wij eens op stap? Ik wist niet wat ik moest zeggen, aangezien ik niet wist of ik dat wel zag zitten/durfde. Toen hij zei wanneer die kon heb ik maar gezegd dat ik niet kon. Maar toen bleef hij steeds zeuren van wil je niet of kun je niet? En afgelopen week moest ik weer werken, toen bleef hij maar steeds zeggen van kom toch eens met me op stap enzo.
Ik weet niet wat ik ermee moet, hij is 5 jaar ouder (ik 18, hij 23), dat vind ik best veel. En ik ben best verlegen, hij totaal niet, dus ik weet niet of ik het wel zie zitten…

ohhh ik zou gaan als ik jou was hoor! leeftijd verschil maakt toch niet heel veel uit. Als het maar klikt. En als je niet alleen met hem durft te gaan vraag je of een vriendin mee gaat ofzo? (:

ja tuurlijk kan je nog gewoon met hem praten, misschien veranderd hij dan wel van gedachte. En misschien durfte hij niet te zeggen dat hij al met iemand anders stage ging lopen omdat hij je niet wilde kwetsen ofzo?

Maar das ook zo raar, om een vriendin mee te nemen dan…

je kan ook met een groep gaan dat hij ook wat vrienden heeft en jij ook :wink: