Het algemene vindt-hij/zij-mij-leuk? topic

Omg, ik heb nu echt een probleem ik weet het hoort hier niet echt maar heb geen zin om een nieuw topic te openen (;
Oke je moet ff iets naar boven scrollen en dan lezen wat ik stuurde (1ste berichtje)
Hij zei gister; ja er is iet met mijn moeder (op msn)
Ik; wat dan :open_mouth:
Hij; ja vertel ik nog wel
ik; oke
Hij; miss kom ik morgen niet naar school voel me niet zo lekker enzo
Maar hij was er dus niet vandaag maar hij is ook niet online en normaal als hij ziek is, is hij wel online maar ik weet of ik hem nu moet smsen ofzo ik weet niet zo goed wat ik moet sturen straks is er iets heel ergs met zijn moeder gebeurd ben echt beetje aaan het stressen nu ;$
Okee, dit klinkt miss vaag maar kan iemand me helpen of tenminste ff zeggen wat ik moet doen smsen of niet en zo ja wat dan?

Als je al met hem bevriend bent is smsen heel normaal. Hou het luchtig: heey (zat aan je te denken, hoeft je er niet perse in te zetten) of heey, alles goed. of heey, voel je je al wat beter?
Jongens vinden t leuk als ze aandacht krijgen, of je nu zn vriendin bent of niet.

Is dat niet een beetje opdringerig?
Ik sms eigenlijk nooit met hem aah ik word echt gek van mezelf ;s
Ik weet het gewoon niet…
Dankje voor je tip (:

Hij is online hoor, aah pak van me hart ;p

OMG!
elke dag probeer ik er leuk uit te zien voor het geval dat er een leuke jongen is.
net vandaag, de dag dat ik me down voelde en moest huilen voordat ik boodschappen ging doen voor mn moeder.
ik had mn tranen weggeveegd, lach opgezet maar ik vond dat ik er nog steeds waardeloos uitzag, maarja.
ik moest toch ef eten halen voor vanavond.
ik kom de supermarkt uitlopen en ben ef de bon aan het checken…

komt er een jongen naast me lopen (ZO LEKKERDING) en zegt zo:
oh, kei leuke schoenen heb je aan (had nike’s aan^^) ik zo:
‘oh dankjewel’
hijzo: ‘eigenlijk zag ik je net al lopen…mag ik je nummer?’

WAUWIIEE!!

ik was mn dip meteen vergeten, heb wel nr uitgewisseld, hij was gewoon zo cutee!
hij smst me vanavond, maar ik weet echt niet wat ik terug zou moeten sms’en
en smst ie wel echt?
pfff…
het is voor mij al heel lang geleden (1 jaar ofzo) dat ik weer iets met een jongen zou willen beginnen.
ik heb namelijk een jaar gerevalideerd, dus ik had wel wat anders aan mn hoofd.
hmmmm…
afwachten dus.
ben benieuwd.

sorry voor het lange verhaal, moest het gwoon kwijt! (:

wat schattig&leuk voor je! echt zoiets uit een flim haha!

Ahh inderdaad, superleuk ^ !!

Afgelopen zaterdag was ik met vriendinnen ergens, en daar heb ik een jongen ontmoet. Ik heb even met hem gepraat en vond het eigenlijk gelijk een leuke jongen. De volgende dag voegde ik hem toe op hyves, en begonnen we te krabbelen. Ik hb nu dus een aantal krabbels van hem, maar ik heb geen idee wat hij van mij vindt. Ik ben hem dus nu al heel erg leuk gaan vinden (in een halve week =O ) kan je dan al verliefd zijn? als je hem nog zo kort kent?
Hij vraagt wel telkens wat in zn krabbels, zodat ik wel wat terug moet sturen…
ik word er gek van, want ik weet ook niet hoe ik het moet aanpakken.
Misschien is het nu als ik hem in het echt zie wel heel anders dan toen…
Dit was mijn verhaal =)
hebben jullie advies…?
xoxo.

Hee,
Natuurlijk kan je zo snel al verliefd zijn! Ik heb ook wel eens! :grinning:
Je kan hem gewoon vragen (evt. via Hyves) of hij zin heeft om een keertje iets af te spreken met een hele groep: dan is het minder eng (of beschamend als hij nee zegt).
Je kan hem dan lekker op je gemakje gaan observeren en kijken of je hem nog steeds leuk vind. Als dat zo is, kan je nog een keertje iets afspreken (en dan miss. met zijn tweeën!)
Ik hoop dat je er wat aan hebt!
Kus

Hee allemaal. Ik heb echt een SUUUPERGROOT probleem, dat ik al een paar keer heb gepost, maar niemand reageert :frowning_face: Wil er nu ajb wel iemand advies geven? Ik word namelijk echt gek denk ik!
Dit is mijn probleem:

Hoe vraag je een jongen mee uit om iets leuks te doen (en wat dan?) terwijl hij voor de vakantie een “afspraakje” heeft afgezegd en daar nu niets meer over zegt (helemaal niet zo veel meer zegt?) => ik zie hem nog maar 2u per week (zat vorig jaar bij hem in de klas)

Ik ben er namelijk best van overtuigd dat hij mij ook leuk vindt, maar dat heeft hij niet met zoveel woorden gezegd… Wel doet hij anders tegen mij dan tegen andere meisjes (niet stoer doen, als je begrijpt wat ik bedoel)

Denken jullie dat ie mij leuk vind? En hoe vraag ik hem dan ergens mee naartoe na dat ene akkefietje? Ik zou dan namelijk met hem en een vriend van ons gaan zwemmen, maar dat heeft hij dus afgezegd… Ik had hem toen wel gevraagd, maar dat was meer via die vriend…

Kus,

Weet je ook waarom hij heeft afgezegd? Want misschien was er wel iets belangrijks en kon hij daarom niet. Ik denk namelijk dat hij je sowieso wel een leuk meisje vindt. Ik weet niet hoe hij zich verder gedraagd, maar zoals jij het zegt denk ik dat wel…
Ga een keer film kijken met een groepje mensen ofzo, en dan kijken hoe hij bij jou doet.
Misschien kan je dan een keer vragen of hij mee gaat naar een film die je graag wilt zien, maar niemand kan en daarom vraag je hem? Een smoes dus xD
maaarja hoop dat je er wat aan hebt!

Ken je veel mensen uit zijn vriendegroep?
Je kunt misschien met z’n allen wat doen.
Of je vraagt gewoon steeds wat in de richting op msn.
Ik weet niet hoe hij tegen je doet, want wij kunnen niet zien vanuit ons beeldschermpje hoe hij tegen je doet.
Dus we kunnen niet zeggen od hij je leuk vind haha.
maar had hij een reden om dat ene afspraakje af te zeggen dan?

haha.
ja hea.
ik ben nu met 'm aan het hyven/smsen.
ik voel me bij alles wat ik zeg net een idioot maar volgens mij doe ik het wel aardig… :blush:

hee, dankje!
Het probleem is dat hij niet zelf heeft afgezegd, dat had die vriend dus om kwart voor 10 'savonds de dag van te voren nog even op msn gezegd. Hij had hockeyclinic ofzo. Ik neem toch aan dat je dat van te voren weet?
Ik ga zeker een smoes verzinnen! Dankjewel!
Kus,

-

*nah zullen we een x afspreke of wil je dat nie?
***** zegt:
*okee
0000 zegt:
*met zun 2e dan he
***** zegt:
*okee

helphelp
is deze jongen op mij?
het het allerraarste ik had die nacht gedroomd dat we verkering hadden!

Ik weet niet helemaal wie nou wat zei/vroeg. Vroeg hij jou nou mee uit?
Als hij jou mee uitvroeg, dan weet ik wel zeker dat hij jou leuk vind.
Als jij hem mee uitvroeg, en hij zei okee, denk ik dat hij jou ook wel leuk vind.
Dus in beide gevallen: Hij vindt jou leuk, denk ik.

Sorry voor het beetje onduidelijk commentaar.
Kus

Haha, geeft niet hoor, bedankt!

Aah gisteren
was ik naar de bioscoop
met zo’n jongen…
we hadden lol enzo
maar opeens toen we terugreden naar huis
pakte die mijn hand.
Wat ik opzich niet erg vond enzo want ja.
ik vind hem opzich wel leuk =D
Maar nu weet ik niet meer wat ie van mij vind ahah.
Want hij vroeg mij mee naar de bios.
Hij flirt ook zoveel met me…
maar ik weet niet wat k er van moet denken enzo.

Het kan zijn dat die jongen een player is dat is zo moeilijk te beoordelen,
Flirt hij ook veel met andere meisjes of niet?
Als hij dit wel doet dan zou ik er niet teveel van verwachten …
Doet hij dat niet dan denk ik wel dat die jongen iets voor jou begint te voelen.
Anders zou hij zeker niet jou hand pakken en met jou afspreken
Veel succes =)

x