Het algemene vindt-hij/zij-mij-leuk? topic

Dus… Ik weet niet waar ik moet beginnen. Ik zat 2 jaar bij hem in de klas en nu gaat hij naar een andere klas:S En hij fietst ook altijd met mij en een paar andere meiden mee naar school. Er waren wel een paar momenten waarop ik d8: vindt ie me nou leuk of niet? dus hier komt het:

• op het schoolfeest (hij was een heel klein beetje dronken) hield hij mijn spullen bij zich omdat ik die nergens in kon stoppen met mijn jurkje. Toen het school feest afgelopen was liepen we buiten en toen zei ik voor de grap: als je nou een echte heer bent dan geef je me jouw jas want ik heb het koud. Dus dat deed ie. Dat vond ik wel heel lief. Ik had nog op een paar andere sites gekeken hoeik zie of ie mij leuk vindt, dus een van die dingen was dat hij je onbewust nadoet. Dus we fietsten naar school, en ik fietste met 1 hand los, omdat ik bang was dat ik anders inkijk had. En hij fietste naast mij, en hij keek me zo aan en toen begon hij ook met een hand te fietsen.En af en toe als we elkaar tegenkomen op de gang, dan geven we elkaar een high five ofzo, dus ik weet niet of hij me leuk vindt, of hij beschouwt me gewoon als een van z’n matties. Helllpppp???

Ik msn al een tijdje met hem, ik ken hem ook al sinds de eerste, en ik krijg sterk het idee dat hij me leuk vind. Gister ging ik naar zn training kijken etc.
nu heb ik vanavond een hockeyfeest, en hij zal dr ook zijn, maar nu wil ik eigenlijk wel met hem zoenen,
iemand tips hoe ik dat kan uitlokken zeg maar (gewoon van heee, en dan drie zoenen geven en dan zeggen wat ruik je lekker enzo, was al mn idee,maar iemand nog andre tips ?)

HET IS DRINGEND! :grinning:

Ik ken hem sinds dit schooljaar, ben namelijk blijven zitten en hij is nu een klasgenoot :wink:.
Had gisteren dus zo’n feest met een 538 DJ (Timmermans) en daar was hij ook, dus wij gingen dansen enzo. Toen het was afgelopen hield hij zijn arm om mijn middel… :flushed: en toen we onze jassen hadden gevonden (hij had z’n arm nog steeds om me heen en ik de mijne om hem zeg maar :slightly_smiling_face: ) vroeg hij of we alvast naar buiten zouden gaan… Dus wij dat doen :slightly_smiling_face: en toen waren er nog een boel mensen en we stonden nog een tijdje samen zo terwijl er nog meer mensen bij waren en op een gegeven moment (ik weet het niet heel precies meer aangezien er wel wat drank aan te pas was gekomen… :wink: ) gaf hij mij een zoen! Ik was helemaal beduusd. Daarna nog eentje, maar ik moest weggaan en toen zei ik doeeeii (dom als ik ben heb k zijn nummer niet gevraagd…)
En nouja… Ik weet niet wat ik hier nu van moet denken. Ik vind het hartstikke leuk natuurlijk (ja het was mijn eerste zoen 0=)), maar stel dat het voor hem maar voor het avondje was?
Jullie weten hier vast ook geen antwoord op maar ik moet het even kwijt XD

Xxx Es

Argh dat is echt niet leuk, zo lang verliefd zijn (ervaring?:wink:)! Maar, hoe vervelend het ook klinkt, is het misschien niet zo dat hij je echt gewoon als een goede vriendin beschouwt? Want er zijn mensen die de gewoonte hebben om erg aanhankelijk te zijn, ook bij gewone vriend(inn)en… Sowieso, als hij je echt leuk vindt maar het niet doorheeft, dan krijgt hij dat na verloop van tijd vast wel door …:wink: Maar ik vind dat je jezelf niet zoveel (misschien wel valse) hoop moet geven, het heeft mij ook al eeuwen laten wachten op niks… maar ik kan het ook totaaaaaal verkeerd hebben hoor!!

up ^^

Nou, zijn vrienden waren iig wel onder de indruk van mij heb ik het gevoel
nu er nog achter komen of hij dat ook wel echt is.

het kan idd gewoon een vriendschappelijke knuffel zijn , maar het kan ook anders zijn.
Als je hem niet aanspreekt zal je het ook nooit weten . Maar ik begrijp het dat ht mss wat raar is om een jongen aan te spreken die je eigenlijk niet kent
mss kun je zijn hyves opzoeken of netlog, facebook,… en dan kun je zo was praten.
je zegt dat je ook indezelfde school zit enz enz :slightly_smiling_face:

t is een eikel.

ja inderdaad!
Hij heeft inderdaad een van de drie.
Ik zit op alledrie niet dus echt praten gaat ook niet :slightly_smiling_face:
maar is het niet raar zo iemand te leren kennen?
En er schoot me iets te binnen,
dat ik hier en daar rondgevraagd heb of ze jongens kenden met een vriendin en al die mensen kenden hem ook, maar niemand zei dat hij er een had. Dus dat is al een voordeel denk ik!

tweede post.
Ik vind hem nog steeds heel leuk,
We smsen elke dag meerdere keren.
En op msn ook enzo.
Hij praat ook uit zichzelf, en we zitten allebei op scouting en daar heb ik wel eens contact met hem.
maar ik heb echt geen idee of hij me wel leuk vind,
of gewoon ‘aardig’.
Hoe moet ik daar achterkomen?

Okee, lang verhaaal maar goed ;p
Ik zit dus bij hem in de klas en we zijn al 1 jaar goede vrienden zeg maar,
maar het voelt nu gewoon anders hij doet anders
bijv. met zijn voeten tegen mijn voeten of het voor me opnemen
maar soms ook dan kijkt hij me aan en dan vraag ik wat is er?
en dan glimlacht ie alleen en gaat ie verder met zijn werk…
wat moet ik hier van denken?

Oke, komt 'ie:
Ik zit nu bij een jongen (T) in de klas, in 5havo. Toen we naar de 3e gingen kwamen we voor het eerst bij elkaar in de klas. Toen mijn beste vriendin (S) met een vriend van T (R) kreeg (dat was eind zomervakantie/begin 4e), gingen we heel veel met hun om en ook in het weekend afspreken om iets te doen enzo. En ik had al eerder gemerkt dat wanneer T aangeschoten/zat was hij een beetje bij mij kwam hangen enzo. Maar hij had eigenlijk al vanaf april in de 3e een vriendin. Toen in maart in de 4e hadden we uitwisseling en toen kwam ik erachter dat hij was vreemdgegaan met een vriendin van me (zij kwam dat vertellen die avond). Dus ik smste hem of het waar was en dat ik me mond wel zou houden enzo. En toen bleven we eigenlijk smsen, ook na de uitwisseling nog. En die smsjes werden echt steeds liever en flirteriger enzo. En we praatten ook heel veel op msn enzo. En toen ging het met koninginnedag uit met T en zijn vriendin. En toen was die vriendin achter die smsjes gekomen, was ze vet boos op mij (want zij was ook soort van vriendin van mij). Toen ging het weer aan tussen hun en gingen we minder smsen enzo. En toen ging het uiteindelijk echt uit. En toen kwam hij helemaal contact zoeken met mij enzo. Maar toen ik hem op een gegeven moment vroeg van wat hij nou echt wou (want het was voor mij allemaal beetje vaag, kreeg niet echt hoogte van hem), toen zei die dat hij het eigenlijk nog niet wist en dat hij bang was dat het te snel ging enzo. Het was toen al bijna zomervakantie, dus ik zei tegen hem van ik ben dalijk 3weken in Frankrijk, ik geef je dan de kans om na te denken wat je wilt en als ik terug ben wil ik meer duidelijkheid van je. Toen ik terug kwam wou hij afspreken om te praten, nja uiteindelijk hebben we het over alles gehad behalve waar we het over zouden hebben (wat ik dacht dan tenminste). En ik had nog steeds geen duidelijkheid. Dus na ongeveer 5 weken vakantie ben ik maar gestopt met moeite te doen om nog contact met hem te houden. Maar nu kwam ik in de 5e (dit jaar dus) weer bij hem in de klas, ik baalde er eigenlijk best wel van maargoed. En nu zie ik hem vanuit mn ooghoeken best vaak kijken en probeert hele tijd aandacht te trekken. En nu sinds 2dagen praat hij ook weer op msn, en ook weer een beetje zoals eerst (dus lief enzo). Dus nu weet ik eigenlijk niet wat ik er mee aanmoet. Want ik wil wel dat hij moeite voor mij moet doen, maar ik wil ook weer niet zo hard-to-get spelen dat hij denkt dat hij toch geen kans maakt ofzo… wat moet ik doen??
HELP?!

P.S. sorry van het lange bericht . :$:$ maar ik vind hem echt te leuk en heb nu al 2jaar n zwak voor m. en die ogen van hem zijn echt onweerstaanbaar. ;\

]

Vind jij hem ook leuk?
Want als dat zo is kun je een beetje met hem gaan flirten enzo (oogcontact, je weetwel) en dan kijken hoe hij terugdoet…

Wat is er gebeurd dan?:open_mouth:

Oké, hier komt mijn verhaal.

Ik zit nu bij een jongen in de klas zo’n figuur die aan veel sporten doet, van die vrienden heeft die vet druk zijn en die er lief uit ziet :drooling_face:
Ik had zijn msn toegevoegd, en eerst praatte ik gewoon weetjewel van waarom ben je blijven zitten enz. hij helemaal uitleggen enz.
en toen zei ik doei :couplekiss_man_woman: en toen zei hij kus :drooling_face:
Ja, ik weet het het klinkt nogal over-reacted, maar als je je zo voelt als mij, dan wordt je dar dus blij van.
Ik denk dat iedereen uit mijn vriendengroepje hem wel leuk vind,
ik vertel dit soort dingen nooit dus vertel ik het nu zo uitgebreid.
Maar, ik zal weer even doorvertellen.
Hij zat laatst te zeggen: ‘‘Ik hou van je’’
alleen werd er vroeger vaak gezegd ik vind je leuk, en als je dan zei ik jou ook.
Gingen ze je uitlachen en het aan vrienden vertellen, dus ik zei gewoon van haha xD
En hij zei ik meen het hoor, ik ben serieus
en toen zei ik: ja, jij en serieus xD
en toen praatten we weer door.
maar hij heeft het dus nu al 2x gezegd, maaaaaaaaar hij zeilt dus en in het weeken komt hij veel meisjes tegen met zeilen. en altijd op zondag op msn enz. is hij vet afstandelijk.
terwijk hij dan later weer zegt van: alles aan jou is leuk.
ik vind hem echt leuk maar ik weet echt niet wat ik moet doen :expressionless:

soory, voor het lange verhaal.
maar ik vind hem dus leuk en ik weet dus echt niet of het nou serieus is

ohjah en nog een toevoeging
ik fiets heel sloom, en toen kwam hij bij mij fietsen (A)

Dat weet ik dus niet op sommige momenten wel en soms niet maar,
ik heb wel is oogcontact enzo maar dan moeten we allebei lachen en dan kijken we allebei weer weg…
Aargh word er gek van !

Hoe vraag je een jongen mee uit om iets leuks te doen (en wat dan?) terwijl hij voor de vakantie een “afspraakje” heeft afgezegd en daar nu niets meer over zegt (helemaal niet zo veel meer zegt?).

Ik ben er namelijk best van overtuigd dat hij mij ook leuk vindt, maar dat heeft hij niet met zoveel woorden gezegd… Wel doet hij anders tegen mij dan tegen andere meisjes (niet stoer doen, als je begrijpt wat ik bedoel)

Denken jullie dat ie mij leuk vind? En hoe vraag ik hem dan ergens mee naartoe na dat ene akkefietje? Ik zou dan namelijk met hem en een vriend van ons gaan zwemmen, maar dat heeft hij dus afgezegd… Ik had hem toen wel gevraagd, maar dat was meer via die vriend…

hij zegt alles aan jou is leuk :wink: hint hint ! xD als hij dat ook tegen andere meisjes zegt zou ik er aan gaan twijfelen. & misscien moet je het vragen :stuck_out_tongue: of ga wat leuks met hem doen :grinning: