Dus… Ik weet niet waar ik moet beginnen. Ik zat 2 jaar bij hem in de klas en nu gaat hij naar een andere klas:S En hij fietst ook altijd met mij en een paar andere meiden mee naar school. Er waren wel een paar momenten waarop ik d8: vindt ie me nou leuk of niet? dus hier komt het:
- op het schoolfeest (hij was een heel klein beetje dronken) hield hij mijn spullen bij zich omdat ik die nergens in kon stoppen met mijn jurkje. Toen het school feest afgelopen was liepen we buiten en toen zei ik voor de grap: als je nou een echte heer bent dan geef je me jouw jas want ik heb het koud. Dus dat deed ie. Dat vond ik wel heel lief. Ik had nog op een paar andere sites gekeken hoeik zie of ie mij leuk vindt, dus een van die dingen was dat hij je onbewust nadoet. Dus we fietsten naar school, en ik fietste met 1 hand los, omdat ik bang was dat ik anders inkijk had. En hij fietste naast mij, en hij keek me zo aan en toen begon hij ook met een hand te fietsen.En af en toe als we elkaar tegenkomen op de gang, dan geven we elkaar een high five ofzo, dus ik weet niet of hij me leuk vindt, of hij beschouwt me gewoon als een van z’n matties. Helllpppp???