Het algemene vindt-hij/zij-mij-leuk? topic

Dat is best normaal vind ik xD naja. als je elkaar daarna maar wel weer ziet :stuck_out_tongue:

Logisch dat je gaat twijfelen, maar ik zou er niet te veel achter zoeken.
Het kan best dat hij het gewoon druk heeft, en als jij toevallig met een vriendin hebt afgesproken kan je het ook niet maken om dat af te zeggen voor hem… Ik zou gewoon tussendoor blijven sms´en, en voor volgende week bijv. af proberen te spreken.

Al 3 jaar lopen we een beetje achter elkaar aan…
We hebben tussendoor beide wel eens een relatie gehad, maar iedere keer vallen we terug op elkaar…
Hij noemt mij altijd zijn schatje en als ik vraag wat ik voor hem beteken, zou hij niet zonder mij kunnen…

maar dan hier het probleem…hij doet altijd moeilijk over afspreken! Of beter gezegd, we hebben nog nooit 1 op 1 afgesproken.
Ik vraag het wel vaak en dan zegt hij dat het wel komt maar het komt er dus nooit van.
Nu zeiden vrienden dat ik hem gewoon moest confronteren, dus ben ik gister naar zijn wedstrijd geweest en uiteindelijk zei hij dat hij het heel leuk vond dat ik er was…
Maar nog kreeg ik geen antwoord op de vraag wanneer we nou eens samen wat gingen doen.
Het is opzich niet eens dat ik hem als vriend wil(wat wel geweldig zou zijn), maar gewoon gezellig eens wil praten zonder dat er mensen bij zijn enz enz.

Oh en ook zegt hij vaak dat hij wel wil afspreken, dat hij wil dat ik mee ga bij het kijken van het paardrijden van zijn zusje enz enz…

Dus ik wilde graag weten of het raar is dat ik me onzeker erover voel en hebben jullie misschien tips? want ik weet echt niet meer wat ik ermee moet, maar hij is zo leuk!!

[i]@ Hierboven;

Gewoon ermee confronteren :wink:. Het is heel moeilijk, ik weet het, maar het is het eerlijkste en het beste manier. Gewoon zeggen van; Ik zou eigenlijk graag met jou alleen willen afspreken. En laat zien dat je het meent !

Ik zit nou ook nog met iets.
Ik begin namelijk weer een jongen leuk te vinden, die ik eerder al leuk heb gevonden. Een paar maandjes terug, leerde ik hem kennen door een grapje van mijn beste vriendin. Aan zijn smsjes te merken, zag hij mij zeker wel zitten. Maar goed, dat terzijde. Door een naaistreek van zijn zus, kreeg hij toevallig ineens met een ander. Maar dat is uitgegaan omdat hij haar beu was, en het ging gewoon niet lekker tussen hun, volgens mijn beste vriendin.

Ik kan met die jongen heel erg lachen. En vooral als we melig zijn en niks te doen hebben, dan komen de ergste onderwerpen aan bod. Zo laatst kwam hij voor de grap aan met zijn one night stand. Hij zo; Ik meen het :stuck_out_tongue:. Ik zo; Ik meen het ook dat ik daar niet aan doe. Hij ging naar mijn mening mijn grenzen verkennen.
Volgens mij respecteerde hij dat ik daar niet aan doe. Maar verder doet hij echt poeslief tegen mij, en kan ik alles tegen hem zeggen ( tot nu toe alleen op MSN ) En ook ( dat zegt hoogswaarschijnlijk niets ) respecteerd hij dingen op mn hyves uit zichzelf.
De ene keer praat hij in volle teugen met mij, de andere keer weer niet. Dat vind ik niet zo erg.

Maar hij is zó lief en zo grappig.
What can I do :confused: ?[/i]

Dat heb ik ook, precies hetzelfde…

heb laatst ergens gelezen dat als iemand je leuk/aantrekkelijk vind zijn of haar pupillen 2 x zo groot worden.

oké,er zit een nieuwe jongen bij mij opschool en hij is gewoon zo ongelofelijk knap,echt niet normaal meer… 8|
we hebben elkaar wel al een paar keer gezien opschool en aangekeken enz.
en ik dacht van hij zit toch nooit op hyves(zn laatste krabbels waren van 4 maanden geleden ofso)dus ik dacht van achja voeg wel toe kijken of er iets gebeurt. net na dat ik hem 3 min geleden had toegevoegd accepteerde hij en stuurde een krabbel. maar ik ben dus echt zo hopeloos verliefd dat ik niet goed kan slapen & er alleen maar aan denk xD iemand tips om op school contact te maken?,want ik wil ECHT wat met hem ;p

Eerlijk zijn, rustig blijven, kin omhoog en maak gewoon lekker een babbeltje met hem. Zo zou ik het tenminste proberen. Alleen ik durf meestal wel op iemand af te stappen :$.

-

omg, dit is zoooo bekend :stuck_out_tongue:

sorry maar waarom doe jij jezelf dit aan? met een jongen wel lopen neuken en niet weten of hij je leuk vind, als persoon. baaah.

een vriendin en ik waren allebei ontzettend verliefd op zo’n dude van school, we waren altijd heeeeeeeel kinderlijk en dromerig als we het over hem hadden. elke dag bellen en vertellen wat we meegemaakt hadden (=dat we hem bijvoorbeeld langs zagen lopen, of dat als hij ons aankijk, dat was echt groooooots nieuws!! etc, etc) en toen zei ik een keer: haha wij vragen ons de hele tijd af of hij ons wel leuk vind, en dat allemaal maken we op van alleen oogcontact. terwijl de meeste meisjes al tig keer gezoend hebben met hun crush en tegelijkertijd nog afvragen OF hij haar wel leuk vind

alsof het heel normaal is intieme dingen te doen met een jongen waarvan je eigenlijk geen idee hebt wat hij van jou vind, sawry maar dan moet je wel eeeeeeerg laag gezonken zijn zeg… pfoe/

Heey beste mensen, sinds het nieuwe schooljaar ben ik echt helemaal hoteldebotel van een jongen. Hij is 17 en ik 14…
We hebben nu al wat vaker oogcontact, voor het eerste uur vandaag keken we mekaar echt 5 seconden lang aan en toen durfde ik niet meer :frowning_face:
Zo gaat het wel vaker en morgen in het tussenuur ga ik voor zijn lokaal zitten, dat werkte vorige week ook. Toen hadden we ook oogcontact!
Wat moet ik doen?
Hij gaat vaak met andere meisjes om, naja ik ook met jongens.
Maar op een gegeven moment waren hij en een groepje meisjes melig en toen sloeg een zo’n meisje ineens haar arm om hem heen, en hij wist zich niet echt goed een houding te geven dacht ik…
Maar volgens mij is zij niet zijn vriendin!
kan dat gewoon vriendschappelijk?

up

Vorig jaar op vakantie: de laatste 3 dagen ofzo leerde ik een N kennen, maar helaas zagen we elkaar na die 3 dagen niet meer. dit jaar was hij er weer en ik ook. Ik vind hem echt onwijs knap , mar iik weet nog steeds niet of hij mij ook leuk vind. iedere keer in het zwembad deed hij van die slato’s enzo en toen hij boven kwam keek hij meteen lachend naar mij. dus ik dacht; hij vind mij misschien ook leul:) Maar toen hoorde ik van zijn neef dat hij thuis al een vriendin had, maar dat dat niet zo lekker liep. (N en ik spraken niet echt veel met elkaar ofzo, alleen steeds 3 kusjes op de wang en hey, alles goed?) Maar steeds als ik ‘stiekem’ naar hem keek, zag ik dat hij ook naar mij keek:S MAar hij deed verder niets. Ik wilde heel graag alleen met hem zijn en hem zoenen, ik had al zo veel senario’s bedacht! Maar het kwam er uiteindelijk toch niet van (ik ben echt een schijterd hoor!) en na 2 weken ging hij naar huis. dus nu zit ik hier een heel lul verhaal op internet te zetten omdat ik N eigelijk nog steeds heel erg leuk vind.

XXX I

Ik heb beetje een probleem, ik vind een jongen leuk toen ik hem leerde kennen op een feest van een vriendin van mij, hij was toen we beetje aangeschoten maar soms keek hij me best lang aan en lachte heel lief. Een paar dagen naderhand had ik zijn msn en zijn nummer al en we waren de hele tijd aan het smsen, hij noemt mij soms ook lief met een blusch tekentje erachter en hij lacht en zegt hoi elke keer als ik hem zie of langsloop en meestal als ik ergens zit en hij ook ergens dan zoekt hij ook meestal oogcontact en kijkt me dan heel lief aan. Eerst gingen we ook film kijken met mijn vriendin en haar vriendje en hij dan, het was heel gezellig alleen toen hun naar huis gingen bleef hij alsmaar stuntelen bij de poort dan keek hij naar mij en dan weer weg enzovoort. Vandaag ook al, we moesten kanoen met school en hij was mij heel de tijd nat aan het gooien en riep elke keer mijn naam en hij gaf mij ook nog eens de schuld dat ik hem nat had gegooid (op een grappige manier dan) en hij was de hele tijd naar mij aan het kijken. Ook heeft mijn vriendin 2x aan hem gevraagd wat hij van mij vond en de 1e keer zei hij ik weet niet en werd verlegen en de 2e keer antwoorde hij niet en keer verlegen. Ik vind hem echt heel leuk, maar ik weet niet zeker of hij mij leuk vind met al deze dingen? weten jullie dat wel?

ps. hebben jullie misschien nog tips om het hem misschien ook duidelijker te maken dat ik hem leuk vind, want ik durf niet zomaar te zeggen tegen hem dat ik hem leuk vind.

Er zit echt een vet knappe jongen bij me broer op voetbal! Hij is een paar maanden ouder dan mij, we praten op msn heel veel, en komen elkaar wel eens tegen in de stad, en als ik mee ga naar voetbal.
Als ik meega met voetbal, maakt hij altijd oog contact, en op msn is het altijd hartjes en kusjes, en zeggen dat ie van me houd enzo.

Dus ik had laatst gevraagt, of hij me leuk vond, en dat ik hem wel leuk vond, en toen zei hij, nee sorry, ik vind je wel leuk, maar ben niet verlieft, je bent gewoon een goede vriendin van mij.

Maar hij blijft wel zo doorgaan met dat gedoe op msn en voetbal, dus misschien weet ie het zelf nog niet. maar wat ik wel weet, is dat ik super verlieft op hem ben! Al 2 jaar gewoon! ik denk de laatste tijd echt alleen maar aan hem, en hij is echt super lief. Maar als ie praat over met wie hij nou weer gezoend heeft, ben ik stik jaloers…

Help? (:

waarom heb je zoiets ook niet voor jongens…ik ben eenmeisje

maar dan weet ik hoe die jongens denken … want ik vind iemand uit mijn klas zo leuk … en hij is super droog … net zoals ik … ik durf niet om zijn msn te vragen want ik heb nog niet echt met hem gepraat alleen beetje tijdens gym droge opmerkingen tegen elkaar gezegd en hij kijkt me heel vaak aan als ik in de klas sta ofzo en hij staat dan ook en de rest dan kijkt ie heel vlug naar me … maar ik ben heel verlege durf niks te zegge … en met gym speelt ie ook de bal naar mij … heel vaak terwel hij in mijn team zit en ik keaper ben … en ik de bal helemaal niet hoef te hebbe speelt ie em togh naar mij ik snap er niks van … miss verbeeld ik het want ik ben helemaal verliefd… denk ik

omg ik zou zo graag met hem willen zoenen … :pensive:

ik hoef geen advies trouwens wil het effe vertelle want ik kan het aan niemand kwijt want dat komt het bij hem terecht en dat wil ik niet zoals bij mijn vorige crush … * daar werkte het wel btw ;p

Hee meiden,
Sinds dit schooljaar begonnen is zit er een heeeeel leuke jongen bij me in de klas. (Hij is niet nieuw op school of zo hoor)
Ik vind hem echt zó leuk. Echt 80 procent van mijn tijd denk ik aan hem, ik heb gewoon zin in school omdat ik hem weer ga zien.
Maar nu vraag ik me af, vindt hij mij ook leuk? Want hij kijkt best vaak naar me en als ik dan terugkijk, lacht hij zo lief naar me en dat doe ik ook wel eens naar hem, dan lacht hij ook weer terug. We hebben ook al een paar keer naast elkaar gezeten en dat was heel gezellig. Op msn is hij ook heel lief, hij zei dat ik mooie ogen heb. Hij zei een paar dagen geleden ook dat hij graag naast me wou zitten in de les, nuja dat is er vandaag van gekomen :grinning: En hij geeft me ook vaak complimenten over vanalles en zo.
Zijn dit goede tekens? Een goede vriend van me die weet dat ik hem heel leuk vind, en toen ik vertelde wat Hij allemaal doet zegmaar, zei die dat ik het echt goed getroffen heb. En mijn vader (waar je niet veel van kunt verwachten hoor) zegt dat hij wel weet wat Hij denkt xD
Maar wat denken jullie?
Sorry voor het lange verhaal wat jullie waarschijnlijk helemaal niet boeiend vinden.
kus!

EDIT: laaaatmaar ik weet het al! Helemaal in de wolken! AAAAH<3

ik snap dat je hem leuk vindt enzo, maar hij heeft een vriendin. ;]
en ik ben niet zo’n meisje die hen dan gaat uitelkaardrijven. ;]
ik weet niet of jij dat wel bent maarja.
ik zou gewoon vrienden blijven enzo. (:
en als het uit is tussen hen, dan verder gaan.
x

ik denk echt wel dat hij je leuk vindt hoor.
gewoon vragen of hij jou leuk vindt?
of iets samen wil doen ofzo.