Het algemene vindt-hij/zij-mij-leuk? topic

oooops. volgend bericht 's wel goed xd

dat weet ik dus niet maar was laatst ook. toen moest ik de zuivel doen samen met een jongen, noem m even S. en de jongen die ik leuk vind, noem m even L. en toen hadden we nog wat dozen op de grond staan en ik struikelde er telkens bijna over heen (en nee dat deed ik niet expres xd) en toen, wat ik tenminste kon zien, ging hij lief lachen :blush: maar ik schaamde me natuurlijk dood. maar in t begin toen ik binnen kwam terwijl hij al aan t werk was begroette hij me niet eens. maar later werd t dus wel “gezelliger”. en toen had ik S. voor de gein een klap op zn rug gegeven omdat hij irritant zat te doen. En L. zag t, en hij moest wel lachen. En L keek ook best vaak. En toen moesten L en ik tegelijk een doos van een container pakken. Gaat ie naast de container staan en zegt: “Dames gaan voor”. Volgens mij moest ik toen wel blozen hihi :blush: En gisteren, kwam ik de winkel binnen en hij zei niet eens wat, hij keek 1x. En vandaag zei hij wel heel lief Hoi. en later niet van, Fijn Weekend. Of hij zag me niet, dat kan ook nog. en ook eergisteren toen stond ik buiten op een vriendin te wachten, hij moest werken en loopt langs me en toen keken we elkaar aan, n hij keek best verbaasd dat ik voor de winkel stond en hij zei nog best vrolijk hoi. en ik ook hoi terug zeggen natuuurlijk. maar ik weet dus niet wat ik ervan moet denken.

1ding weet ik wel. ik vind m heel erg leuk :blush:

Ik mis hem nu al in de klas en ik heb nog geen eens een schooldag meegemaakt :frowning_face: zit ook bij geen eenles bij hem we hebben alleen dezelfde mentor. :frowning_face:

Wacht gewoon af, en hou hem in de gaten.
Probeer er ook op te letten of hij bij meer vrouwlijke collega’s dat doet, en doet hij dat dan kan het waarschijnlijk zo zijn dat hij alleen vrienden wilt zijn.
Maarja je weet dat nooit helemaal zeker.
en als je erachter wilt komen of hij je echt leuk vind, zul je het een keer moeten vragen.
Maar goed, let op hints. en Als je het lef er voor hebt, vraag eens een keer op een flirterige manier of hij je leuk vind… ( via een smsje ofzo ) want anders op het werk kan het zijn dat hij stoer gaat doen voor L.

ik vind L. leuk haha, sorry als t een beetje onduidelijk is.
maar hints? hoe bedoel je? :blush: zoals?

Aargh, heb ik een heel bericht getypt in een nieuw topic, wordtie verwijderd omdat het antwoord zogenaamd in het forum te vinden is. Niet dus! Dan plaats ik het maar hier :stuck_out_tongue:

In het kort:
Het heeft te maken met een jongen, T., die bij mij in de klas zit.
Andere mensen vinden hem nogal een nerd,
en hij gaat ook om met een groepje dat bekend staat als het ‘nerd-groepje’. Kinderachtig, i know… Want eigenlijk zijn het aardige mensen en die jongen, T., is ook gewoon aardig.

Ik had dus hele leuke gesprekken (vooral op MSN) met T., ik denk vanaf… maart ofzo? Zo’n 2 weken voor de zomervakantie bleek dat hij me eigenlijk al een tijdje leuk vond. Ik had dat totaal niet verwacht en wist niet wat ik moest doen. Ik had er namelijk nog niet eens over nagedacht of ik gevoelens voor hem had!
Ik besloot dat ik hem niet aan een lijntje wilde houden dus heb die 2 weken geen gesprekken meer met hem gestart. Maar in de zomervakantie ben ik hem toch leuk gaan vinden! Het probleem is alleen dat onze gesprekken helemaal niet meer zo zijn als in het begin. Hij denkt dat ik hem niet leuk vind en ik wil niet overkomen alsof ik aandacht nodig heb of alsof ik hem aan t lijntje probeer te houden.

Maar het is echt een leuke jongen! Misschien vindt hij mij wel helemaal niet meer leuk, maar ik weet ook niet hoe ik erachter moet komen. Ondertussen heeft hij mij waarschijnlijk allang uit z’n hoofd gezet, of tenminste geprobeerd. En zelf ben ik ook veel te schijterig om de waarheid te zeggen =|

Alsjeblieeft, laat iemand weten hoe ik dit aan moet pakken… (A)
Iig, hoe ik hem toch kan laten weten dat ik hem nu echt leuk vind.

Hee, ik post normaal niet maar ik ben toch wel heel nieuwschierig :grinning_face_with_smiling_eyes:
Ik ken een jongen via mijn hobby en na de vakantie had ik een paar gesprekken met hem op msn, toen zei hij ineens ; “ja, wil je mijn nummer ook?” en sinsdien (2 weken geleden) smsen we dagelijks. ook uit zichzelf :stuck_out_tongue:

Zou hij me leuk vinden? :smiling_face_with_three_hearts:

Hij is iniedergeval geïntreseerd in je, als persoon.

ik heb het nog nooit eerder gehad echt,
maar ik heb een jongen leren kennen op
een hockey kamp en daar maakte ik dan wel
een praatje mee, en ik was steeds met de zelfde vriendin
wanneer ik hem tegen kwam. Nu spreek ik hem op hyves
omdat ik tegen hem begon te praten, maar ik weet niet of
ie geinteresseerd is of niet, en als ie dat dus niet is, is ie dat misschien wel in mijn vriendin. terwijl ik toch moet zeggen dat ik weg van hem ben
en ik wil mijn kans gewoon niet laten schieten. Ik denk dat als hij
mij de kans geeft om me te leren kennen dat ie dan misschien anders denkt, maar hoe zorg ik ervoor dat ie mij daar de kans op geeft ? <_<

Nou er is een jonge (T), die ken ik nu al een tijdje hy heeft ook meegemaakt dat ik een andere jongen (K) leuk vond maar dt is niks geworden… Ik dacht toen altijd dat T mij leuk vond en ik merkte dat ik hem ook wel leuk kon gaan vinden dus ik nam afstand van hem omdat bezig was met K die ik toen nog leuk vond… Nu had ik een paar weken geleden egt ruzie met K en ja toen was het voor mij egt over gewoon… Ik begon weer veel te praten met T en we hadden zondag ook afgesproken, ik ben toen 's avonds met hem naar buiten geweest en we zaten eerst gewoon te praten maar toen pakte hij me vast en hy bleef me ook de heletijd vast houden enja toen “gooide” hij me op de grond en lagen we samen in het gras wat te praten (er is verder niks gebeurt) en toen moest ie naar huis. Ik vond het toen egt wel gezellig enzo, maarja erna heb ik hem niet meer gesproken ja hij is nu wel op msn, maar hij zegt niks maarja hij staat op afwezig dusja… En maandag was een vriendin van me hem tegen gekomen, raakte ze aan de praat en had ze gevraaagt of hij mij leuk vond maar hij zei nee… Nu hebben hun elkaar misschien net 1x eerder gezien dus ik dacht eerst ja hij zegt het haar gewoon niet ofzo… Al had ik haar wel gezegt dt ze er niks over moest zegge tegen hem ofja tegen niemand… Dat heeft ze dus wel gedaan, maar omdat ie nu niks zegt ga ik best wel twijfelen, dalijk denkt hij ook van uh ja ik moet niks van je tis gewoon vriendschappelijk zoals het eerst was. Maar we deden wel anders dan vante voren, maar daar waren ook steeds vrienden bij enzo…
Dusss vind ie me leuk of is het gewoon vriendschappelijk;$, en dan bedoel ik leuk van ja het zou wel eens iets kunnen worden als we vaker afspreken.

Blijf gewoon met hem praten voeg hem toe op msn… Laat merken dat je interresse in hem hebt, vraag hem desnoods om af te spreken.

Tuuurlyk :grinning: alles kan :grinning: gewoon hem beter leren kennen… dan komt het vanzelf of hij je leuk vind of niet :grinning:

Dankje voor je reactie, ik denk idd dat ik gewoon moet afwachten en gewoon blijven afspreken, een vriendin van me die hem kent denk te weten dat het wel wat word haha. Maarja daarvoor is ze dus een vriendin van me, ik had even een mening nodig van iemand die ons beiden niet kent…

tanke

ik ehb weleens sex met hem ik denk dat die me daar aleen voorgebruikt maar hij is ook gewoon altijd heel aardig prikt me in me zij kijkt naar me is jaloers als ik met andere dans en praat vraag of ik hem vakker wil zien maar het is heel moeilijk om te denken wat die wil soms zegt die dat n die me leuk vind maar ik weet niet waar het het bij hem om draait(ik moest dit gewoon kwijt)

en ik zie hem als me droomjongen

Ik weet niet of anderen dit ook hebben,
maar ik durf nooit op jongens af te stappen enzo…
ik vind t al heel wat als ik hoi zeg en een jongen ook ofzo,
en nou zit ik dit jaar dus met een leuke jongen in de klas,
en ik hoopte dat jullie misschien wat tips hebben…

want gister waren we in de mediatheek, en toen een vriendin op hem af liep en met hem praatte, terwijl ik niks zei, keek hij heel lang naar me…
en met gym lachte hij ook wel wat naar me geloof ik…
maar vandaag deed hij juist weer vrij kortaf…

iemand een idee of hij me leuk vind, en wat ik moet doen?

nee dat is waar,maar hij is zo afstandelijk tegen mij. en tegen andere meisjes helemaal niet;p!

Probeer eens met hem te praten over iets in de klas, een leraar, huiswerk een bepaald vak waar je een hekel aan hebt of juist niet… Het hoeven geen hele gesprekken te zijn of ga voordat jullie de les in gaan naast hem staan en maak een opmerking over dat vak ofzo bv. bah alweer frans ofzo… Misschien gaat hij erop in en voordat je het weet praten jullie… Ik weet niet of je hem op hyves hebt maar voeg hem toe en krabbel hem eens of vraag zijn msn en begin daar met praten en erna ook als je hem op school ziet gewoon hoi zeggen.

darom vind die je je waarschijnlijk ook leuk omdat hij bij hun niet bang is dat hun fout gaan denken of hem raar vinden bij jou word die verlege omdat die gek op je is

Ons eerste afspraakje was geweldig, het klikte meteen
en ik was gelijk verliefd. Hij was daarachter gekomen
door een berichtje op Hyves bij mijn vriendin (niet echt
slim, ik weet 't), en toen smste hij dat hij mij ook heel
leuk vond. En toen gingen we 's avonds bij hem film
kijken, hij sloeg een arm om mij heen en het voelde
allemaal vertrouwd :x De volgende dag weer afgesproken
en ja, naja, nou hebben we elkaar 4 dagen níet gezien, is
dat normaal? Hij heeft het erg druk met zijn werk en
vrienden, vind hij me wel leuk? Ik snap wel dat vrienden voor
gaan, dat is bij mij ook zo. Maar toch twijfel ik heel erg :x