Het algemene vindt-hij/zij-mij-leuk? topic

Ik ga even mijn vreemde verhaal vertellen. Want ik ging dus pas op kamp samen met mijn klas en een andere klas. En ik kende daar twee meisjes uit dus niet veel. Maar daar zat dus ook zo’n jongen in waarvan ik wel wist wie hij was omdat hij op zn hyves zon dom spelletje had wat ik en mn vriendin de hele tijd gingen spelen xD Alleen wist ik toen nog niet wie hij was, en later kwam ik er dan achter dat hij eht was. Naja ik vond hem niet bijzonder. Maar nu op kamp zei hij wel eens wat tegen me en dan lacht hij zo lief en toen besefte ik dat hij best wel leuk was, maar ik kende hem dus niet echt. & hij ging een eker water halen en toen had hij er nog een en dat gaf hij aan mij, alleen weet ik niet of het was om op iemand te gooien ofzo xD Maar ik vind hem dus echt leuk maar ik heb verder helemaal geen contact met hem en ik weet niet wat ik zal gaan doen xD En ik denk ook dat hij steeds naar me zit te kijken enzo maar volgens mij beeld ik me dat in. En eht was zo stom, ik zat de hele tijd voorin de bus en hij achterin. En ik ging zo ook achterin zitten, en ik keek van waar is hij, zat hij op de plek voor de stoel waar ik de hele tijd zat, zoo stom. heb ik hem ontlopen.

Nou dit was dus mijn verhaal. very interesting :stuck_out_tongue:

dus, je vind hem echt leuk? of begrijp ik dat verkeerd :angel:

oooooh wat stom, ik durf het hem niet te vragen!? en ik weet wel, niet denken maar doen, maar toch. hoe moet ik dat dan vragen?

.

-

misschien dat je m op hyves op msn kunt toevoegen, en een gesprekje met m aan gaan. :slightly_smiling_face:

ik wil een jongen zeggen dat ik hem leuk vind, maar dan via msn…
goed idee’tje? x

misschien dat je eerst kunt vragen of hij een keer wat leuks wilt doen, en dan kun je aan zijn reactie wel zien of hij dat wilt of niet, en of hij dus interesse heeft. en als hij dan wat leuks wilt doen, kun je het hem ook zeggen?

verder ben ik beetje inspiratie loos op deze saaie zaterdagavond. :yawning_face:

Ik zal ook maar even mijn situatie uitleggen, aangezien ik toch nergens anders aan kan denken dan aan hem… Ik weet eigenlijk zeker dat hij me leuk vind en ik hem. We zien elkaar ook eigenlijk iedere dag, soms vaker op een dag (maar hij zit niet bij me op school en woont ook niet in dezelfde stad) dus dat is opzich best een teken dat het wel goed zit. Verder heb ik het gevoel dat we eigenlijk al iets hebben, maar gewoon niet officieel zeg maar. Nou had een vriendin van me pas aan hem gevraagd of hij ooit een relatie met me zou willen, en toen heeft hij ja gezegd. Jullie zullen nou wel denken, wat is dan het probleem? Nou, ik wil hem dus eigenlijk wel vragen hoe het zit tussen ons maar daar hebben we het al best vaak over gehad, maar dan een beetje vaag zeg maar. Ik weet dus niet hoe ik het hem moet vragen, zo van , hebben we iets? Dat kan ik denk ik niet… Weten jullie hoe ik het het beste kan aanpakken?
(Sorry voor het lange verhaal en waarschijnlijk nutteloze details, maar ik typ altijd een heel verhaal waarvoor ik eigenlijk maar twee regels nodig heb xD)

P.S. heb ik het in het verkeerde topic gezet? Aangezien ik wel weet dat hij me leuk vind…

Nou spreek met hem af en probeer dan gewoon duidelijk te zijn.
Zeg wat je voelt voor hem en vraag of jullie samen nu een relatie hebben.

Heb gewoon een beetje lef, want anders voel je je maar onzeker en blijft het maar zo vaag etc. En als hij je zeker weten leuk vind, dan kan het niet misgaan toch?

idd, als je al bijna zeker weet dat hij jou ook leuk vind dan kun je het toch vragen? :slightly_smiling_face:

iemand nog advies?

Mmh ja, dat is wel het beste he? Ik vind het wel vet moeilijk! Anderzijds, als ik bij hem ben durf ik ineens alles te zeggen, echt alles en dat is zo’n fijn gevoel! Dus waarschijnlijk komt het allemaal wel goed:) Kan ik vragen; vind jij dat we iets hebben?

“Ik wil er helemaal voor gaan met jou” doet 't 'm altijd :wink:

Jullie daten nu.
Ik weet zeker als je het tegen hem zegt dat die dan zegt: JA IK WIL JE ALS MIJN VRIENDIN.

SHAKETHAT: Waarschijnlijk durf je het niet gewoon te vragen ofwel? Stuur anders een smsje, aangezien jullie toch al smsen? En vraag of zijn vrienden gelijk hebben of iets in die richting, niet te direct en hij snapt wel wat je bedoelt :wink:

Misschien probeert die stoer tegen zijn vrienden te doen en zegt die dat.
Als ik dat zou horen, dan zou ik hem ermee confronteren en vragen waar dat op slaat.

Maar waarom zou die zoveel moeite doen als die je niet leuk vind?

Ik lees op je blog dat je met je vriendje naar Bali gaat?

OH.