Het algemene verhalen afmaken topic

Hallo ik zag laatst een topic met verhalen die al af waren omdat het heel irritant is om een verhaal te volgen die niet afgemaakt wordt. Ik heb nu dus het idee om een verhaal van iemand anders af te schrijven zeg maar die het verhaal nooit heeft afgemaakt als die (schrijver van dat verhaal ) persoon dat ook goed vindt natuurlijk! Dan kan je hem hier posten het topic waar hij dan door gaat en een kleine samenvatting en de oude link en starter en je eigen naam. Snappen jullie het? Dan zet ik het in de begin post. Dat lijkt me wel handig want bij sommige verhalen willen ze hem niet afmaken of geen deel 2 en dan merk ik dat anderen met zo veel leuke ideeën komen, dus dan kan je het net zo goed zelf doen als dat mag:P
Hopelijk vinden jullie het een goed idee

Xx

Ik vind 't eerlijk gezegd geen goed idee.
Het is iemand anders haar verhaal en je wilt dan zelf een einde gaan schrijven? Dat lijkt me nou niet echt… logisch.

Ik denk ook dat er weinig schrijfsters zijn die het goed vinden als je hun verhaal afmaakt!

Ik vind het een beetje dubbel. Het is wel heel leuk als je verhaal afgemaakt wordt als je zelf geen inspiratie meer hebt, maar hoofdpersonen voelen wel een beetje als ‘kindjes’, met een karakter wat jij voor ze hebt gemaakt.

Ik zou het heel dapper vinden als iemand zijn verhaal wil doneren en ik ben dan ook heel benieuwd naar de uitkomst ervan.

Dat is waar dat begrijp ik, maar het lijkt mee ook wel weer leuk… Net zoals Anapoda het zegt het is wel een beetje dubbel en daarom moet je het natuurlijk ook even vragen voor je het doet.

Wat ik me afvraag… Zijn er hier schrijfsters die het leuk zouden vinden om inderdaad een verhaal af te maken? Of in elk geval aan de slag te gaan met andermans plot/ eerste opzet?

Ik ben eventueel bereid om een deel van een onafgemaakt verhaal en/of een eerste opzet te doneren zodat de geïnteresseerde(n) hiermee aan de slag kunnen.

Ik heb zelf een verhaal wat nog afgemaakt moet worden, en waar ik echt geen einde aan krijg. Maar ik zou niet willen dat iemand anders dat ineens voor me zou gaan schrijven, want die schrijft het vast niet zoals ik het bedoelt had. Dus ik vind het niet zo’n goed idee, sorry.

Ik zou het ook niet fijn vinden als iemand mijn verhaal af zou schrijven, haha.

Lijkt me niet echt leuk voor de orginele schrijver