Het algemene topic voor mensen met grote voeten.

Ik weet niet of dit al bestaat ;$ maar ik dacht, misschien is het fijn voor mensen om te praten over hun probleem.
Ik zelf vind het erg vervelend om grote voeten te hebben want ik wordt er altijd en overal mee gepest en pas de meeste leuke schoenen niet.

Ik ben 12 jaar en heb maat 42.
Misschien is het fijn om er over te praten…
Of weet iemand een winkel voor grote schoenmaten?

Doeidoei :wink:

Ghehe, gepest om je ‘grote’ voeten? x] Want sneu.

Ik heb ook maatje 42, al loop ik nog steeds vaak op 41, alleen das een beetje pijnlijk. Maar ach, ik kan het soms gewoon niet laten als het echt leuke schoenen zijn en ze niet in mijn maat bestaan :cold_sweat:
Meeste winkels verkopen wel 42 hoor, zo groot is dat helemaal niet. En anders, kijk eens bij de Cinderella, die gaan tot 43.

Me 2, maat 42.
heel vervelend, maargoed tis nou eenmaal zo :stuck_out_tongue:

Achja Zo Groot zijn ze niet.
Maar toch aardig wat groter dan die van mijn klasgenoten ;p

Ik heb ook 42. Blegh, ik vind mijn voeten echt lelijk en groot. :pensive:
Maar thnk God voor de All Stars! ^^
Die zijn er letterlijk in alle soorten en maten.

ik ahd altijd 42, maar ik ben nu officeel 42-af.
ik heb maat 43 :frowning_face:
echt klote, nou gaan leuke schoenen helemaal neit meer bij mij (voor een leuke prijs)
gelukkig bij cinderella laarzen gevonden voor, jaja daar komt ie 80 euro !!
dat is nog eens een mooie prijs, die krijg ik ook gelijk van mijn mama, want andere laarzen in mijn maat zijn echt 300/400 euroo…
achja, ik zal maa moeten sparen ofzo.

Ik vind t nie zo erg eigenlijk, maar hoe lang zijn jullie eigenlijk? Want voor mijn lengte (1.87) heb ik nog best wel ‘normale’ voetjes :’)

jaaaa… en daar lijken je voeten zo lekker groot in!! x]
Alleen zwarte (suède :grinning:) allstars kunnen er wel mee door, maar, die hadden ze dan weer niet in 42 >< (dus die heb ik nu in 41, slecht hè.)

Ik ben 1.62 en heb maat 42 :expressionless:

bij mij zit er een meisje op school, ze is 1.70 ofzo en heeft maat 47 .
echt zielig.

Kijk dát noem ik groot :’)
Waar haal je dan nog je schoenen vandaan? :face_with_raised_eyebrow:

Ik ben 1m73 en heb maatje 41. Maar koop meestal schoenen in maatje 40 (a) met als gevolg dat ik vaak zere tenen heb in mn hakjes (ik draag zo goed als enkel hakjes).

Koop mn schoenen in torfs en avance, daar valt de keuze nog mee. Al werp ik vaak een jaloerse blik op de immens grotere afdeling voor maatje 37,38,39… zo niet eerlijk!

Xx

Inderdaad. dat heb ik ook.
Tsja, ik kan niet op hakken lopen… maar de schoenen in mijn maat zijn meestal alleen maar hak …

Waarom doe je dat dan? Want eigenlijk gaan alle schoenen wel tot en met 41 en het is niet alsof je verschilt ziet :’)

Ik heb maat 41. Maar zo erg vind ik het niet. Die maat verkopen ze zat en bij die maat duurt het ook nog langer voor ze zijn uitverkocht.

Ik ben nu 15, en 171 cm lang + maat 39
Zouden mijn voeten nog groeien? Khoop het neit!:stuck_out_tongue:

Heb ik nou eigenlijk wel grote voeten of niet? ;p

Ik ben 12, 1.62 en heb maat 42…

Ja dan heb je grote voeten, maar valt nog mee.
Mijn overgrootopa had (leefnietmeer) maat 52!
Die moetje dan speciaal op maat laten maken. en je koopt dan een keer per 10 jaar nieuwe schoenen zegmaar :stuck_out_tongue: haha

WOW ! :flushed:
Dat is wel echt heel groot ! Haha ;p