Het algemene topic over seks

Edit; Dit is dus niet serieus bedoeld :angel:

Neh, iemand anders had die vraag wel serieus kunnen stellen en daarmee hebben we dit ook uit de wereld geholpen xD

Soms vraag ik af of bij koters die met zulke debiele vragen komen de aandacht meer uit is gegaan naar het onderdeel ‘condooms op je hoofd zetten en opblazen’ bij seksuele voorlichting of dat de lesmethodes extreem veranderd zijn in de afgelopen paar jaren.

ik vind het wel goed dat er zo een topic’s bestaan om eerlijk te zijn, sommige dingen vraag je toch liever ‘anoniem’ dan zo een ‘domme’ vraag aan een vriendin :slightly_smiling_face:

neej die mensen worden echt niet gedist hoor…mr hoe kun je op onnozele vragen een zinnig antwoord geven? :stuck_out_tongue:
zoals is seks lekker? nja dan kan ik zeggen probeer t zelf.mr dan heb ik kans dat ik nog aangeklaagd wordt voor ongewenste zwangerschap. Als ik zeg ja seks is lekker heb ik hetzelfde probleem en als ik zeg seks is vies, dan ist ook al nie goe xD

ja maar dat is zo een vraag dat voor iedereen anders ligt…
algemene vragen zijn hier toch goed oplosbaar

daar ist topic ook voor :slightly_smiling_face: mr kbedoel mr de vragen moeten niet te idoot worden snappie meid? x

ja daar volg ik je in

Is dit topic om te discussieren over vragen over seks of om vragen te stellen :stuck_out_tongue:

ach vanalles zo’n beetje :stuck_out_tongue:

Als het met seks te maken heeft, kun je hier terecht.

best logisch, een algemeen sekstopic. algemeen, dus alles mag
heuhhhhhhhhhh… (I) verlichting

nu durft niemand meer te posten…xD

Ik ga vanavond misschien vrijen. (tja iemand moet toch wat posten)

ik heb vandaag voor het eerst seks gehad, precieze tijd: 20:36

het deed eerst pijn maar dat was al snel weg ^^

het was heerlijk met mijn mannetje!

fijn voor je;p

En Lies heeft na 2 bladzijdes de allereerste serieuse post gepost xD

haha, ik denk dit is het sextopic, dus dan vertel ik dat ik seks heb gehad ^^

Hoe moet je een jongen aftrekken als zijn dingetje nog in zijn broek zit zegmaar, dus je voelt wel maar ziet niks :flushed:
Is een serieuze vraag.

Uppie :flushed: