Het algemene Tiener-toer NS topic

dagje naar texel, fiets huren en je hebt lol :grinning: of naar limburg, daar is het ook heel leuk.

iemand nog andere leuke plekken en dingen om te doen voor de zomer? zal ik maar beginnen met bijv kanoen/raften in de ardennen. of bijvoorbeeld een dagje zeeland met bijv zierikzee citytrip (schattig stadje).

Ik ben nu 14, en wil het wel gaan doen :slightly_smiling_face: Alleen ik denk niet dat m’n ouders blij zijn als ik alleen met een vriendin naar Amsterdam ga ofzo. (woon in de buurt van Groningen)
Dus daar moet ik nog wel wat voor verzinnen.

Je kan naar het Dolfinarium in Harderwijk, dat is erg leuk :slightly_smiling_face:

naar de Amsterdam arena :grinning: van ajax zit een station naast.

jaah, eerst wist het ook niet maar door jouw wel :grinning: ik ga het doen met me vriendinnen maar aangezien ik en ook een paar andere vragen hadden heb ik er ff een topic over gemaakt

Vondelpark is heel leuk, museum (of meerdere natuurlijk), de Dam (:"))?

heey :grinning:
ik wilde dit ook gaan doen maar weet alleen nog niet met wie :S
dus zal een beetje moeten opschieten, ik wil naar amsterdam, daarna naar maastricht en daarna miss naar zwolle

xx

Dus als je met een aantal vriendinnen gaat, hoef je maar één keer te betalen?

ik ga dus ook met vriendinnen en nu hebben we ook een leuk idee, eerst gaan winkelen en andere dingen enz en dat rond 5 uur naar het strand kopen we zo een wegwerp bbq en wat vlees en dan op het strand bbqen en zwemmen en dan naar huis :grinning:

?? voor 1 tienertoer betaal je 33 euro, en een tienertoer houdt in dat je 3 dagen met de trein gaat, dus iedereen moet gewoon een eigen kaartje kopen denk

• als ik het goed begrijp moet je dus onder de 18 jaar zijn?

• ik word aanstaande zaterdag 18, mag ik er dan wel gebruik van maken als ik het bestel voor zaterdag?

• kan je er meerdere bestellen per persoon?

Als je gewoon even op de NS site kijkt, dan zie je dat er staat van 12 tot [b]en met 18[/b] jaar.

Ja, dat kan dus ook :’)

op de ns site staat tussen de 12 en 18 jaar… dus dat is toch niet t/m 18? ;p

dus als je 18 bent kan je geen gebruik maken van deze actie?

Ik bedoelde niet leuke dingen in Amsterdam, maar voor de andere twee dagen!

-strand
-winkelen
-zwemmen

• picknicken
    -kanoeen
    -pretpark
    -er zijn genoeg dingen te verzinnen :grinning:

We hebben een idee/plan, alleen durft mijn zusje nog niet helemaal maar dat komt goed!

dagje Amsterdan waarbij we ook madame tausauds gaan bezoeken!
Dagje scheveningen waarbij we naar sealife gaan want mijn zusje is gek op schildpadden en andere waterdieren
Dag 3 weten we nog niet, ze wil graag naar nog een park maar dat vind ik iets te duur omdat sea life en madame tausauds ook niet zo goedkoop zijn, dus hier moeten we nog even naar kijken!

Mag je nou wel of niet aan deze actie deelnemen als je 18 bent? want ik wil het heel graag weten:blush:

ooooh jongens ik heb er echt zin in! Mensen nog leuke ideetjes? :3

Ik voel me echt dom maar op de site van ns kan ik alleen maar het stukje van vorig jaar vinden, en niet van dit jaar. Tussen welke data is dat kaartje geldig bijvoorbeeld? Dat weet ik niet hihi en straks koop ik hem en dan kan ik hem niet gebruiken omdat ik op vakantie ben. Sorry als het echt heeeel duidelijk op de site staat ik kan het gewoon echt niet vinden

Er zijn 4 reisperiodes van ieder 2 weken:

• week 29/30 (16 juli)
  • week 30/31 (23 juli)
  • week 31/32 (30 juli)
  • week 32/33 (6 aug- 19 aug)

die 4 periodes zijn er en daar moet je er 1 van kiezen