Het algemene Tiener-toer NS topic

heey, ik zag dat er al een aantal mensen een Tiener toer topic opende over wat vraagjes, tien dacht ik ik maak een algemeen topic waarover we hier dan op kunnen praten :grinning:

HIER ONDER ALLEMAAL LEUKE DINGEN OM TE DOEN.

Hoe werkt het?
De tienertoer is een kaartje dat je op ieder treinstation voor ¤ 33,- kunt kopen. Iedereen tussen de 12 en 18 jaar mag hiermee drie dagen onbeperkt in de zomervakantie reizen. Tip: Koop samen met een paar vriendinnen een kaartje en kies een leuke week uit om Nederland onveilig te gaan maken. Neem dan vooral je CJP-pas mee, want hiermee krijg je vaak korting in winkels of op een dagje dierentuin. Zo kun je het shoppen combineren met een leuk dagje dierentuin of het bezoeken van een museum.

http://www.girlscene.nl/images/library/articles/images01/girlscene_nieuw/tumblr_li1pv9o90q1qhkpjno1_500_large.jpg

vertel naar welke steden jij gaat, en wat je allemaal gaat doen.
vragen ?? stel ze ook hierzo :grinning:

Leuke dingen om te doen met je tienertoer :grinning:
Leuke shop plaatsen
-Amsterdam
-Zaandam
-Den haag
-Hoofddorp
-Rotterdam
-Amstelveen
-Utrecht
-Maastricht
-Tilburg
-Groningen
-Middelburg
-Nijmwegen

Pretparken, en andere uitjes.
-Pretpark Walibi, Efteling, Slagharen, Hellendorn, Toverland, Duinrell.
-Dierentuin / Apenheul
-Bioscoop
-Groot zwembad Tongelreep, tikibad, japans zwembad.
-ergens een workshop volgen
-Musea
-

Natuur
-Strand
-Picknicken ergens op de veluwe
-Kanoen en zwemmen

Festivals en opendag
-Ajax opendag 1 aug

Meer ideeen worden er bij gezet

Als je 18 bent, kan het dan ook?

Ik wil ze ook bestellen! Maar ze zijn erg snel uitverkocht toch? En ik weet echt niet waar ik heen ga, ik kom zelf uit Groningen dus dat wordt de randstad verkennen :stuck_out_tongue:

Als je gewoon even op de NS site kijkt, dan zie je dat er staat van 12 tot en met 18 jaar.

Ja, dat kan dus ook :’)

Ik maak dit topic voor deze zomer sticky :slightly_smiling_face:

Moeten het eigenlijk perse 3 dagen achter elkaar zijn?

Naar de primark in Rotterdam! :slightly_smiling_face:
en naar scheveningen!

Zijn er een beperkt aantal beschikbaar?:astonished:

Helaas heb ik geen CJP meer :frowning_face:

[quote author=xMARIQUITA link=topic=240003.msg[quote author=Toiletrocker link=topic=240003.msg[quote author=Toiletrocker link=topic=240003.msg11971924#msg11971924 date=1339961139]#msg[quote author=Toiletrocker link=topic=240003.msg11971924#msg11971924 date=1339961139] date=1339961139]#msg[quote author=Toiletrocker link=topic=240003.msg[quote author=Toiletrocker link=topic=240003.msg11971924#msg11971924 date=1339961139]#msg

Nee hoeft niet :slightly_smiling_face: zolang ze maar in dezelfde periode vallen. De NS heeft de zomer opgedeeld in 3 of 4 (weet niet precies) periodes, die kan je bekijken op hun website!

[quote author=xMARIQUITA link=topic=240003.msg[quote author=Toiletrocker link=topic=240003.msg[quote author=Toiletrocker link=topic=240003.msg11971924#msg11971924 date=1339961139]#msg[quote author=Toiletrocker link=topic=240003.msg11971924#msg11971924 date=1339961139] date=1339961139]#msg[quote author=Toiletrocker link=topic=240003.msg[quote author=Toiletrocker link=topic=240003.msg11971924#msg11971924 date=1339961139]#msg

Je hoeft er geen cjp voor te hebben om 't te kopen!

En ik denk trouwens niet dat ze (snel) uitverkocht raken, de NS kan er lijkt me zoveel verkopen als ze zelf willen.

Oke, dankje!

Ik wil het ook doen met een vriendin, maar het enige wat we tot nu toe willen is shoppen in Utrecht, en daarna is het geld weer op.

Echt leuk, ik heb het vroeger twee zomers gedaan toen ik 14-15 samen met mijn zus van 15-16 toen! We bezochten zeker vier grote steden per dag en sliepen bij mijn tante een paar nachtjes en trokken er daarna voor de laatste dag op uit om uiteindelijk weer thuis te eindigen. Ik raad 't iedereen aan!

ga gewoon heel veel hapjes cakejes en andere dingen maken en eet het ergens op de veluwe of en een bos ofzo op waar je nog nooit ben geweest, alleen moet het dan wel dicht bij het station liggen

Dat lijkt me wel super leuk! Een beetje een avontuur gevoel heb je dan (; Juist omdat je gewoon kunt doen wat je wilt en niet echt hoeft te plannen.

Dit is leuuuk! :slightly_smiling_face: Ik zal het voorstellen aan mijn beste vriendin ennn dan gaan we sowieso naar A’dam :grinning:

Het lijkt mij echt leuk om dit te gaan doen met mijn zusje, ze is 13 is bijvoorbeeld nog nooit in Amsterdam geweest wil ik haar best een keer laten zien.

Wie weet nog meer leuke dingen om te bekijken, niet alleen shoppen want daar houd ze niet zo van!

Ik ga het ook doen! Vandaag kaartjes bestellen, samen met een vriendin. Wordt superleuk!

Tussen welke data mogen de kaartjes gebruikt worden?

Je kunt kiezen tussen data.
zie hier: http://www.spoordeelwinkel.nl/product/juni/tienertoer