Het algemene The Body Shop topic

Voor zo ver ik heb gezien bestaat er nog geen topic over The Body Shop.

The Body Shop is een heel bekend merk, die producten verkoopt voor je lichaam. Ze hebben verschillende soorten lijnen, zodat iedere geur wel bij iemand past.

Dit is een overzicht van de lijnen die nu te koop zijn:

• Honeymania
  • Brazil Nut
  • Aloe
  • Chocomania
  • Cocoa Butter
  • Coconut
  • Hemp
  • Mango
  • Moringa
  • Nutriganics
  • Olive
  • Pomegranate
  • Seaweed
  • Shea
  • Tea Tree
  • White Musk

Het leek mij wel handig om een algemeen topic te maken. Zo kunnen we meer te weten komen over de verschillende lijnen en producten. :slightly_smiling_face:

Leuk! Heb toevallig vandaag m’n eerste body shop producten gekocht. Een lipbutter en bodybutter van de Brazilnut line en een handcreme met rozen geur. :slightly_smiling_face:

Iemand ervaring met de kwasten van The Body Shop?

oohh i love body shop! hun zeewier facial exfoliator is heel fijn! en tea tree tonic ook.

Ik heb verschillende bodybutters en nu een lippenbalsem met honing.
Yumyum

Heeey, heel fijn topic haha! :grinning:

Ahh hun bodybutters zijn zo fijn!

Ik heb de coconut boddybutter, coconut milk body lotion, mango scrub, 3 lippenbalsem (coconut, sheabutter en chocomania).

Ik ben van plan nog veeel meer te kopen, maar zo goedkoop is het niet. Is het waar dat in januari de sale komt? Want dan koop ik gelijk de ginger sparkle en vanilla bliss (zoiets) bodybutters.

Heerlijke geuren!!

Heel gek, TBS is precies zo’n beautymerk waar ik dol op zou moeten zijn, maar op een of andere manier vind ik de producten niet fijn, vooral de body butlers. Die zijn veeleer te sterk en synthetisch geparfumeerd, en dat terwijl ik juist wel van sterke geuren hou…

Toch ga ik dit topic volgen, wan tik blijf de hoop erin houden dat ik ooit nog iets van dat merk vind dat ik fijn vind :slightly_smiling_face:

Dankjewel voor de tip, ik ga er naar kijken!! :grinning:

Door dit topic heb ik mijn solid parfum weer opgezocht. Ik had volgens mij de hele lijn van LOVE ETC, maar dit kleine schattige blikje was ik totaal vergeten. Deze ruikt zo lekker en het is zo schattig klein :grinning:

Ik ben helemaal verslaafd aan bodybutters :flushed: Ik heb heel snel droge voeten, die dan helemaal wit zien en schilferig worden, maar met de body butter kan ik wel een dagje door zonder pijn en dat is echt heel fijn. Ik gebruik meestal de olive voor mn voeten en de moringa voor mn handen, omdat ik die echt vet lekker vind ruiken :stuck_out_tongue: Ik ben nogal eenkennig, dus ik wil geen anderen.

Leuk topic! :grinning: Ik ben niet zo’n fan van de bodybutters, omdat ik ze vaak te dik vind en irritant vindt uitsmeren. De bodyscrubs vind ik echt geweldig. De mango scrub is goddelijk XD Ik wil heel graag de honey scrub uitproberen, maar ik heb nog 3 potten scrub staan van andere merken.

Ik wil binnenkort naar Roermond Outlet gaan, waar ze ook een outlet TBS hebben. Alle producten zijn daar goedkoop. Het gaat vaak om producten die LE waren of uit het assortiment gaan.

Ik hou van the body shop. Hun bodybutters zijn de beste dingen op aarde. Mijn favoriet is de shea maar nu heb ik ook de honing gekocht voor de eerste keer (:
Bovendien hebben ze ook de beste sales <3

Ik heb deze net gekocht!

Ik vind die nieuwe geurlijn van white musk & smoky rose echt zo lekker ruiken.

Ik heb ze en ze zijn absoluut geweldig. Ze vallen niet uit en zijn lekker zacht. Heb ze nu bijna twee jaar.

Wat is dat ? Een douchespons? Ziet er wel supercute uit!

Ja! Ik vond hem ook heel schattig (:

Ik ben helemaal weg van de cherry blossom <3 heb er de body butter van, inmiddels de 2de fles body lotion. Oh en de douchegel!
De choco producten vind ik zelf wat minder. Maar heb alleen de body butter ervan.
Ook de body butter mango vind ik erg fijn en lekker ruiken :slightly_smiling_face:

Haha yep, ik ben er al meerdere keren geweest daar. Roermond is niet zo ver weg hier :grinning: Laatst was er ook een hele goede actie op de website van bodyscrubs. Echt iets van: 3 body scrubs voor de prijs van 1. Ik had er bijna 3 besteld, maar toen bedacht ik me dus dat ik al veel bodyscrubs had liggen. Heb er nu toch een beetje spijt van :stuck_out_tongue: