Het algemene taalcursussen topic

Ik kon gelukkig een maand vrij krijgen. Het is jammer van de lessen, maar 's middags kan ik gewoon lekker doen wat ik wil, waar en met wie

Het scheelt dat ik nu nog officieel weekendhulp ben en per 1 oktober naar vaste kracht ga en ik 12 weken zomervakantie en de periode ervoor voor alles en iedereen fulltime gewerkt heb

Ik heb van de zomer een engels curcus bij EC (esl) gedaan in malta, dus als je vragen ofzo hebt moet je me maar note’en!

Hi! Ik heb afgelopen zomer een maand in New York gezeten met EF. Een super ervaring! Super leuke mensen leren kennen, gave dingen gezien en veel geleerd! Het is echt een once in a lifetime. Als jullie vragen hebben stel ze gerust. Ik beantwoord ze graag :slightly_smiling_face:

http://my.ef.com/Jolien.Van%20Rossum

Ik heb gister een offerte ontvangen van EF! Ik vind het wel erg duur allemaal. Maar goed, ik wil pas gaan na mijn examens! Ik wil een taalcursus Engels gaan volgen in Engeland ofcourse, maar ik twijfel echt heel erg over van alles. Ik denk dat ik sowieso de intensieve cursus wil doen, maar waar? Londen lijkt me leuk, maar Oxford ook. Een gastgezin leek me juist niet zo fijn, maar de Campus of een appartement weer wel.

O en, merk je na 2 weken cursus ook echt verschil in je Engels? Ik hoor graag jullie ervaringen :slightly_smiling_face:

Je zou ook even naar andere taalreis organisaties kunnen kijken die wat minder bekend zijn, want volgens mij is EF ook wel de duurste.

@Exceptional:
Ik zit nu alweer 2 weken in Londen, ik merk wel het verschil, over het algemeen kan ik de echte Londoner verstaan, ook al gaat het soms snel. In het Nederlands denken begint ook steeds lastiger te worden.

Ja, k denk dat dat ook een slimme tip is haha

Nog maar twee weken en dan moet ik alweer naar huis :frowning_face:
Maaar zaterdag ga ik mee op excursie naar Bath & Stonehenge :grinning:

Oh super leuk die excursie :grinning:

Krijg je ook een certificaat o.i.d. als je klaar bent met de cursus?

Ik kreeg dat wel.

Zijn hier meiden die ervaring hebben met Spaans leren in Barcelona of Costa Rica met EF?

Jep, wij moeten minimaal 70% aanwezig zijn.
Dus ik moet niet vergeten om hem volgende week aan te vragen want dat zou wel weer iets voor mij zijn

Ik heb ook met EF een taalcursus gedaan. Ik heb echt een super tijd gehad. Ik wilde zelf liever ook niet in een gastgezin. Ik zat op een campus en dat is me heel goed bevallen. Na twee weken zal het verschil nog niet heel erg groot zijn, vooral als je engels al best goed is.

@Scaymeph Oké thank you! Haha zou inderdaad zonde zijn als je dat zou vergeten ;p

@Caledonia Oké dankje! Wat ga je voor een soort cursus volgen in Cambridge? :slightly_smiling_face:

Waar ben je heen geweest en voor hoe lang? :slightly_smiling_face:

Ik ben 4 weken naar New York geweest!

Oooh wat leuk, ik mis Cambridge echt :’) Ga je in een gastgezin of residentie?

Aaah oké. Leuk! Kun je ook nog een beetje genieten en relaxen in combinatie met de taal leren/verbeteren.
Het is hierboven ook al gevraagd zag ik haha, maar waar ga je verblijven? En heb je er ook een transfer vanuit de luchthaven naar je verblijf bij geboekt, of niet?
Ik ben benieuwd hoe het je gaat bevallen :slightly_smiling_face:

Oh wauw. Super!
Hoe was het om op de campus te wonen? Had je een gedeelde kamer? Was er veel te doen op de campus?
Wat voor een soort cursus heb je gedaan?
Sorry voor alle vragen haha, ik ben heel erg nieuwsgierig en New York lijkt me echt gaaf!