Het "Algemene swap topic"

Omdat er heeeeel veel swaps als paddestoelen uit de grond schieten.
En heel het crea-bea er vol mee staat, leek het mij een handig idee om er een algemeen topic over te openen :slightly_smiling_face:
(Als jullie het er niet mee eens zijn of wat dan ook meld het en dit wordt zo weer verwijderd no problemo)

Hoe was het idee en had ik het bedacht.
Wie een swap wil oprichten zet hier een oproep neer.
Het onderwerp en een vragenlijstje.
Wil je mee doen note dan naar degene die de swap heeft opgezet :slightly_smiling_face:
zijn er genoeg “swappers” die mee doen, post degene hier weer even een berichtje dat het vol zit.

Hebben jullie een beter idee of wat dan ook zeg het en ik pas de hele rattaplan aan.
Ik hoop dat er zo een oplossing komt voor alle swap topics

In de beginpost zal ik de actieve swaps neerzetten, en als er een swap vol is zal ik dat ook in de beginpost vermelden :slightly_smiling_face:

swap 10 van ilovevans
Sorry als mensen dit niet leuk vinden.
Iedereen hier kent het principe denk ik wel. Je maakt een doosje en versiert die. vult die met leuke dingetjes en dan stuur je hem op naar je getrokken lootje. vul ff onderstaand lijstje in en note die naar mij. inschrijven kan tot 16 juli 23:59 dan trek ik op dinsdag de lootjes. Je kan ook een thema kiezen voor je doosje vul dat ik bij dingen die je leuk vind als volgt: thema: beauty bijvoorbeeld

naam:
leeftijd:
lievelingsdingen:
minst leuk:
lievelingskleuren:
bijzonderheden:

Klik hier om een note te sturen naar ilovevans

Goed idee! Ruimt lekker op.

Top. Ookal vind ik swaps leuk, ik irriteer me aan elke nieuwe die erbij komt.

Dit is irritant onoverzichtelijk

1 topic is niet erg overzichtelijk voor alle swaps… misschien een hele groep onderwerp ding… hoe heet dat ?! net als crea bea, fashion, lifestyle…

Ja doeeei

Ik denk niet dat er zomaar een onderwerp bijkomt. Maar je kan op lootjestrekken.nl praten over de swap zelf, dus in principe niet heel onoverzichtelijk. Hier kan je gewoon foto’s posten en dan kunnen ook mensen van andere swaps erop reageren, lijkt mij eigenlijk wel leuk.

En misschien is het dan handig om in de beginpost de swaps te noemen en als ze vol zijn weg te halen, dan weet iedereen waar ze aan mee kunnen doen.

Zo van:
Swap: …
Vragenlijstje:

1. …
  2. …
    Max. deelnemers: …

iK VIND HET OOK EEN SLIM IDEE HOOR. (:

Oh, daar ging iets fout met de caps lock knop. :’)

Goed idee ik word al die swaps echt zat.

Ik erger me niet echt aan al die swaps, maar dit lijkt me wel een goed idee.

Ik vind t echt heel slim! Dan kan je als je mee wilt doen ook eventjes uitzoeken wat je nou het leukst lijkt :’). Ja toptop. Ik stem voor.

oke, misschien kan je die vijn mijn zusje (met naam erbij) erbij zetten, de collage swap… zelf heb ik 4 (;O) swap die bezig zijn, beetje last van verveling in de vakantie hahaha

Ik denk dat dit niet handig is.

lijkt me niet echt handig… als iedereen hier door elkaar berichten gaat plaatsen raak je het overzicht helemaal kwijt…

gewoon de swaps op begin post zetten moet je alleen wel ff bij houden, of er mag elke week maar 1 swap erbij waarbij je dan 3 dagen inschrijf tijd heb, zo staat het niet vol, kunnen wel mensen mee doen, en hoeven geen nieuwe topic’s

al komen er dan meer swaps in een week worden die gewoon verwijderd

kunnen niet alle swaps naar het lifestyle topic?

ik vind het topic wel goed bedacht.

ik vindt dat dit wel goed idee maar dan moet er niet aantal komen dat je maar zo weinig swaps mag neerzetten:(