Het algemene Smoothies en Juice topic

Wil ik aardbeien gaan halen voor mijn smoothies zijn ze nergens, eind van de week pas pff!

Voor de laatste:

Blend together:

1/2 cup nonfat milk
1/2 cup plain fat-free yogurt
1/2 peeled and chopped frozen banana
2 tbs protein powder
1 1/2 tbs flax seed
1 tsp honey
1/2 cup frozen strawberries

Vandaag een lekkere gezonde smoothie gemaakt :
2 sinasappels
1 kiwi
1 banaan
half kopje yoghurt
water zo dun/dik als je je smoothie wilt

Ik heb net 100 ml magere yoghurt, 1 kiwi en 2 schijven meloen in de blender gedaan. Echt heel lekker :slightly_smiling_face:!

Ik zal hier binnenkort wel recepten droppen!
Wij hebben van die smoothie boeken thuis (:

Ik vind aardbei met perzik heerlijk. Oh, en kant-en-klare smoothies van Innocent zijn ook ergggg lekker.

Ik doe eigenlijk elke dag 3 appels, 1 banaan, 4 sinasappels persen en dan lekker mixen. En dan ook nog een heeel klein beetje yoghurt erbij. Dan wordt het heerlijk luchtig en romig van.

Bij gebrek aan ander fruit heb ik net een smoothie gemaakt van meloen en (pitloze) witte druiven… Best een rare combi maar had niet gedacht dat het zo lekker zou zijn! :wink:

Mm, klinkt lekker verfrissend!

banaan met kwark en honing is ook lovely!

Ik heb standaard een aantal doosjes bevroren fruit van de AH in de vriezer liggen, die zijn heerlijk door smoothies, dan zijn ze ook meteen lekker koud. (: Ik heb vanmorgen een smoothie op met bevroren frambozen en bosbessen, een banaan en een beetje optimel drinkyoghurt framboos.

Ik drink nu al een aantal dagen de Kate Moss Juice van Beautygloss en mijn huid is er echt veel beter van geworden! Hij bestaat uit:

1 rode biet
4 wortelen
1 appel
een stukje gember

Volgens mij is hij niet echt te doen in de blender, maar met de juicer gaat het echt prima. :slightly_smiling_face:

ik drink ook heel vaak smoothies

mijn favoriet is denkik toch wel halve banaan, halve komkommer, 5 verse basilicum blaadjes en dan water erbij totdat die drinkbaar is. deze heeft een lekkere frisse smaak.

vandaag had ik halve mango met sla, beetje melk en water.
en banaan met aardbei en melk.

1 tip. rucola is NIET lekker door een smoothie haha. veel te overheersende smaak.

Ik maak bijna elke dag een smoothie! Of tenminste dat probeer ik :flushed: Ik heb altijd bevroren fruit in de vriezer liggen, gewoon in een pakje van de Appie, superhandig!
Mijn favoriet van de laatste tijd is 1 banaan, een handje aardbeien (bevroren), een scheutje vanilleyoghurt (die lekkere biologische van Arla) en een beetje water!

Weet iemand waar je op dit moment verse rode bieten kunt kopen? Het seizoen loopt van mei tot december maar ik zie ze nergens bij de Albert Heijn of zo. (Misschien is mijn AH gewoon te klein trouwens. Iemand ze wel gezien?)

Deze is niet bepalt gezond maar wel heel lekker
4 oreos
En ik schepte er dan vanille ijs en melk deed ik erbij ik proefte gewoon wanneer ik het lekker vond en anders deed ik wat meer melk of vanille er bij

Ik doe het met alle soorten fruit eigenlijk. Straks ga ik appel en peer met beetje yoghurt proberen!

@Hannelore ik zag pas nog bieten bij de C1000. Dan bedoel je van die met de schil er nog om en ongekookt toch, dus niet uit zo’n vacuum pakje? Ik ga zo boodschappen doen dus als ik eraan denk zal ik ook eens bij de AH kijken dan :slightly_smiling_face:

Klinkt lekker. Misschien toch maar eens een blender aanschaffen (:

Ik kom regelmatig bij de Groene Winkel, daar zie ik ze altijd vers liggen.
__

OT:

De vorige keer dat ik een smoothie met appel maakte had ik de schil erom heen laten zitten aangezien ik dacht “yay, extra vitamines”. Toen experimenteerde ik ook met spinazie en was ik afgeleid door de stukjes spinazie in mijn smoothie (niet helemaal mijn ding).

Heb ik vandaag eindelijk een SUPER lekkere smoothie gemaakt, weer met appel…
…heb ik stukjes appelschil in mijn smoothie (ik heb zo’n hekel aan stukjes in mijn drinken, bah).

*rolls off earth, flies into the sun*

(de smoothie is trouwens een kleine banaan, een appel, en een halve komkommer met flink wat amandelmelk en een paar druppels vanille extract voor de geïnteresseerden)