Het algemene Sims topic [lees de beginpost]

Ik heb het via kuiken.co en dan gewoon de naam opgezocht :wink:

Sims 2 doet het ook op windows 7 en 8.
Daar is alleen wel een trucje voor :wink:

Om het hier uit te leggen is een beetje lastig dus ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd.
Dan kan ik het daar wat makkelijker uitleggen :slightly_smiling_face:

Ik had dat al geprobeerd, maar nog steeds valt hij uit bij mij ;c

Sure! Het is heel gemakkelijk. Je moet wel zorgen dat je WinRAR op je computer hebt staan.

Je klikt op ‘download’, dan kom je hier terecht: http://www.carls-sims-3-guide.com/unioncove/download.php
Het ligt er nu aan of je Pets hebt of niet. Als je deze niet hebt, dan moet je de bovenste link kiezen. Heb je deze wel en wil je deze ook gebruiken, dan de onderste. Ik heb zelf voor de onderste gekozen.
Nu gaat 'ie downloaden. Je gaat naar de map waar hij staat, klikt op het bestand met je rechtermuisknop. Nu moet je kiezen voor ‘bestanden uitpakken’. Als dit is gebeurd, klik je op het nieuwe mapje. Hierin staat als het goed is ‘UC’ met het logo van Sims 3 als symbool ervoor. Dubbelklik en als het goed is begint 'ie dan automatisch te downloaden!

Wat heb je dan precies gedaan??

Volgens mij heb ik het geaccepteerd maar ik snap dat soort dingen op girlscene nooit :’) Maar hartstikke fijn als je het wil uitleggen ^^

Oke domme vraag misschien… maar hoe zorg je er nou voor dat de gedownloade accesoires/kleding/haar etc. daadwerkelijk in je spel terecht komen?

Damn, sims 3 doet het niet meer en ik heb de originele bin files eral ingegooid en hij blijft steeds crashen

Wat voor bestand is het? .sims3pack of iets anders?

Dat ligt eraan wat voor bestanden je download.
Sims3pack kun je gewoon dubbelklikken, dan installeert hij vanzelf. De package bestanden moet je zelf in de juiste map zetten, daar zou ik even voor googlen want dat zit op mijn computer net iets anders in elkaar dan bij windows.

Soms dan werkt een gedownload item helaas helemaal niet en zie je niets verschijnen, dat kan ook gebeuren.

Ik ben nu even wat leuke werelden aan het downloaden!

kan helaas nog niet op je profiel :frowning_face:

Dank jullie wel voor de reacties, ik ben er ondertussen achter hoe het moet hihi :hugs: .

hoe download je het spel zelf? 2 of 3?

ik mag voor m’n kerst twee uitbreidingspaketten kiezen voor de sims 3, ik ga sowieso jaargetijden kiezen en ik denk die van de toekomst…(met die robots) welke zouden jullie kiezen? Ik heb nog geen uitbreidingspaketten dus ik heb geen idee hoe dat is :stuck_out_tongue:

Ik ben zoo verslaafd geweest aan the sims, maar kan het nu niet meer spelen op mijn macbook :frowning:

oh :frowning_face: maar er bestaan toch apps van the sims?! zelfs een gratise

Ja, ik weet het. Maar het is allemaal niet zoals ik het wil :frowning:

ow :frowning_face: