Het Algemene roodharigen topic #1

Hoi allemaal!

Ik heb me rot gezocht, maar ik kon een topic als dit niet gevonden. Praat hier over je haar, sproeten, rood-harige-dag, discriminatie, tips tegen verbranding, kortom: alles wat maar te maken heeft met rood haar en sproeten! Ik meld me alvast als mede-ginger.
Als er al een topic hierover is, ik hoor het graag!

Veel groetjes,

Links:

Niemand?

gingers have no soul

Pas op of ik pak die van jou! :stuck_out_tongue:

Maar hier meld een rooie zich!

Ik vind natuurlijk rood haar vaak zo jaloersmakend mooi. Mij zou het voor geen meter staan though, haha

Waarom wordt er zo bijzonder gedaan over Roodharigen? Ik vind het echt normaal en totaal niet bijzonder enzo.
Snap ook niet dat sommige meiden met rood haar een andere haarkleur willen want ik vind het best mooi (:

Yes ik meld me! :grinning: Ik zou echt graag een keer naar de roodharigendag willen, maar ik ken gewoon niemand anders die rood haar heeft en alleen enzo, tsjah.

Ik vind dit een beetje onzin als ik eerlijk ben, je wilt niet anders behandeld worden om je haarkleur maar wel een topic speciaal ervoor maken? :’) En qua verbranden etc is het niet veel anders dan mensen met een héle lichte huid met blond/bruin/zwart haar en sproeten hebben ook genoeg mensen.

Haha idd, en er is niet echt iets speciaals aan rood haar :’)

Moeten we nu voor elke haarkleur een topic beginnen maken? :’)

^
Haha

Maar ik hoor hier niet want ik heb bruin haar.
Beetje onnodig topic?

En maar 5% van de wereldbevolking heeft blond haar maar dat is ook niet speciaal :’)

Heb zelf ook rood haar, maar vind dit topic & de roodharigendag allemaal een beetje overbodig?

Oke, wanneer komt er een topic voor meiden met getinte huid, donker haar en lichte ogen? :grinning:

Ik ben daar een aantal jaren geleden ook geweest, viel me ook echt tegen…

Ik heb eigenlijk wel wat vraagjes.
Wat voor shampoo/conditioner en dagcreme gebruiken jullie?

Het valt wel meer op als je iemand met rood haar ziet , maar hij/zij is gewoon hetzelfde als iemand met bruin/blond/zwart haar …