Het algemene reclame topic

Ik heb dit topic aangemaakt omdat ik me mateloos irriteer aan al de aparte topics die worden aangemaakt om reclame te maken.

Daarom dacht ik waarom geen algemeen reclame topic.

Zelf leek dit me een heel goed idee, als dit het niet blijkt te zijn mag het van mij gesloten/verwijderd worden.

x.

Handig (:
Tumblr

handig haha

ja dat leek mij ook, maar er word nog niet erg veel van gebruikgemaakt :slightly_smiling_face:

Reclame maken mag toch gewoon niet? dus ik zou niet weten waarom het anders zou zijn als er een apart topic voor werd gemaakt.

@BUGS nee eigenlijk mag het niet maar aangezien er ondank de regels wel veel reclame topics geopend worden dacht ik dan kunnen ze beter, als ze het doen het hier in zetten.

maar als iedereen dit niet goed vind dan laat ik het wel verwijderen.

Ik zou één reclame-topic handig vinden, niet al die verschillende die binnen een paar minuten worden gesloten.
Iedereen kan hier gewoon z’n dingetjes kwijt en je hebt er amper last van…

Ik vind het wel een redelijk idee.

Dus… http://nelly.com/nl/desig…9Q8HJ69Alxxs2sCLi#Gallery :grinning:
ff stemmen?

ups

Reclame is sowieso verboden op Girlscene, dus dit topic zal ik dan ook sluiten. De meeste topics die aangemaakt worden met reclame zijn ook door spambots; daar valt niet zoveel tegen te beginnen want zij gaan echt niet hun advertentie in een officieel topic zetten. Voor het posten van je tumblr/blogspot/… zijn aparte officiële topics.

Maargoed, bij deze een slotje.