Het algemene Popcorntime topic!

Soms werkt die perfect, maar soms loopt die constant vast en doet die haast niks meer. Weet niet of het aan mijn internetverbinding ligt of gewoon aan popcorntime maar het is echt heel irritant soms.

Heeft iemand de app kunnen downloaden van Popcorntime? Je moet dan de datum veranderen en dan via internet iets downloaden of zo, dus niet via de AppStore. Bij mij is het nog niet gelukt…

Ugh ja dit heb ik ook.

Als ik naar films ga, dan staat er ERROR. Al vanaf vanochtend, heeft iemand anders daar ook last van? laden gaat ook heel moeilijk. Wou met mijn vriend Heroes kijken maar rond de 5 minuten loopt 'ie helemaal vast. Irritant.

^

Ja hier heb ik ook last van. Series doen het bij mij gewoon prima, maar films inderdaad niet.

Omg dit topic bestaat
Popcorn time is echt geweldig alleen jammer dat ik zo vaak foutmeldingen krijg als ik hem opstart :’)

Volgens mij is het wel mogelijk om hem te downloaden op je mobiel, mijn vriendin heeft android en daar deed hij het gewoon op. Ze heeft hem wel weer verwijderd omdat het enorm veel mb kostte…

Bij mij doet hij het wel goed eigenlijk op de pc, alleen als ik wil zoeken laadt hij niks.

Als je wil kijken welke films het nieuwst zijn, kun je aanklikken bij filters, en dan jaar. Zo krijg je alle films/series die het laatst erop zijn gezet.

Ik probeerde de nieuwste update en de officiele website van Popcorn Time en het werkt zonder enige probleem.

Heb het gedownload voor mijn Macbook en iPad en het werkt zelfs op mijn iPhone

^ Die linkjes kloppen niet hoor. De officiële popcorntime is popcorntime.io

Ik moet de nieuwste update nog downloaden, ben benieuwd of ik nu minder last krijg van errors en shit

Ugh steeds als ik een serie wil kijken, loopt ie om de paar seconden vast.

Ik kan nergens ondertiteling inschakelen, kan iemand me helpen?

Ik heb van de week de nieuwe versie gedownload. Vanochtend wou ik the interview kijken maar na een paar seconden bleef hij iedere x een soort van hangen en het geluid werkte niet goed. Iemand enig idee hoe dit komt en of ik er iets aan kan doen? Het is niet de computer want toen ik muziek aanzette en ergens anders een film keek deed ie het prima.

Ik houd echt van Popcorntime! Soms staan er gewoon films op die nog in de bios draaien :open_mouth:
En de ondertiteling is ook heel fijn. Alleen jammer dat je in de nieuwe update niet meer kan sorteren op jaar enzo.

Heay, ik weet niet of jullie het al weten, maar BREIN zit achter popcorntime aan. Ze willen hun aanklagen fzo.
hier linkjes:

xo

^^ Ja dat is ook steeds in het nieuws idd. Maar als je het al gedownload hebt geeft het geen problemen volgens mij. Bij mij werkt het nog steeds perfect.

Raar. Ik heb de nieuwste versie en ik kan nog steeds sorteren op jaar/populariteit/just added/beoordeling/titel.

Ik heb popcorntime net geïnstalleerd, maar de films en series doen het niet. Ik heb geen hele goede internet verbinding, maar er staat ook bij elke film ‘synopsis not available’, en als ik een film of serie aan klik blijft hij maar staan op verbinden. Is dit normaal?

Hmmm, ik zou hem als ik jou was gewoon opnieuw downloaden. Misschien kan je hem ook afsluiten en opnieuw opstarten. Ik heb dit ook best wel vaak gehad, echt heel irriterend… :l

Ugh, bij een paar series blijft die op ‘verbinden’ staan. Heb hem opnieuw geïnstalleerd maar het werkt niet.