Het algemene Popcorntime topic!

Iedereen kent het wel tegenwoordig; Popcorntime.
Ik gebruik het vaker dan dat ik het zou moeten gebruiken, want stiekem ben ik een beetje verslaafd.

Ik vraag me ook een paar dingen af;

• Hoe kan ik het als app op mijn iphone zetten? Want schijnbaar is dit mogelijk.
  • Hoe kan ik zien welke films nieuw zijn?

Nope, wat is het?

• Kan alleen met een jailbreak

Je kunt er films en series mee kijken, ook met ondertiteling (vind ik een voordeel). :grinning:

popcorntime is t zelfde idee als netflix maar dan gratis.

Popcorntime doet het niet meer bij mij, echt vreemd…

Popcorntime doet het echt heel slecht bij mij…

Dit had ik ook vorige week, toen heb ik hem opnieuw gedownload en nu doet hij het weer helemaal goed.

Popcorn time ondertiteling doet het niet bij mij? :frowning_face:

Wit scherm als ie opstart? Dat had ik namelijk… Even opnieuw downloaden waarschijnlijk helpt dat.

Ooh popcorntime is geweldig. :beers:

De officiele site is popcorntime.io dus download het programma van die site.

Is het bij elke film/serie? Want als het soms bij een aflevering van een serie is moet je de serie even opnieuw aanzetten.

Oh en voor diegene waar popcorntime het niet doet, hebben jullie dan wel de goede gedownload van www.popcorntime.io?

@bovenstaande,
bij elke film serie zegt ie dat er geen ondertiteling beschikbaar is :confused: erg jammer. Gewoon opnieuw downloaden?

Uh ik zou eerst inderdaad opnieuw downloaden, je hebt deze popcorntime toch wel van popcorntime.io gedownload? Misschien dat het daar aan ligt?

Jup daar heb ik het vandaan! Ik ga hem even verwijderen en opnieuw downloaden :slightly_smiling_face:

Ik ben van plan om een Microsoft Surface 2 aan te schaffen, dit is dus geen volledige windows 8.1. Zou het mogelijk zijn om daar popcorn time op te installeren?

Ik heb ook last van het probleem met de ondertiteling. Dan staat er dat het uitgeschakeld is, terwijl ik dat helemaal niet gedaan heb. 10 minuten geleden heb ik nog een film gekeken met ondertiteling en nu is het ineen uitgeschakeld? Geen idee hoe ik het weer in moet schakelen…

Ik heb popcorntime perongeluk verwijderd en nu lukt het me niet meer om hem te downloaden. Want er staat ook geen mobiele link meer op de website

Help!!! :bored:

Ik ben nu ook popcorntime opnieuw aan het downloaden, hij laad verschillende series niet… Heel vervelend, even kijken of ie het dan wel doet als ik hem opnieuw download.

edit; hij is al inmiddels allang opnieuw gedownload en doet het gelukkig nu wel beter. Volgens mij had ik nog de oude update…? Want er waren nieuwe veranderen aan het uiterlijk…

Bij mij is de ondertiteling ook opeens weg, ga hem denk ik opnieuw downloaden…