Het algemene ongesteldheids topic.

Ik weet dat er veel topics zijn die over ongesteld zijn gaan.
Maar de meeste zijn gewoon persoonlijke problemen.
Dus maak ik een topic waar iedereen zijn problemen of vragen neer kan zetten.

ik ben al mega lang niet meer ongesteld geworden :x
en nee ik ben niet zwanger, bij mij is het in de zomer altijd heel onregelmatig. :headbang2

Yeah het is over :’)

Hee, handig :stuck_out_tongue:

Ik ben nu voor de 2e keer ongesteld geworden en ik was de 1e keer heel erg moe en nu ook al weer…
Wat kan ik eraan doen?
En ik heb buikpijn…
Wat kan ik daaraan doen? xD

ik baal ook altijd zo als ik het ben.
Moet het op vakantie ook worden :S

Ojaa;
ff btw:
Hoelang mag je een tampon eigenlijk inhouden na het zwemmen?
Ze zeggen allemaal meteen verwisselen, maar wat is meteen? :sunglasses:

xxx

Ik heb geen idee, misschien na 3 uur ofzo??

Misschien is het handig naar de huisarts te gaan,
waarschijnlijk heeft ie wel iets (een pilletje ofzo?) voor je.
xxx

edit: meestal word het ook minder heviger (hoofdpijn) als je het langer bent. Want dit is je 2e keer dat je het bent?

Ja, ik denk het, maar het is niet supererg, dus ik denk dat ik vanavond gewoon lekker in bed ga liggen, een film ga kijken en veel chocola ga eten XD
Dat is wel een voordeel, je wordt lekker verwend ^^

En ja, dit is mijn 2e keer ^^
Hoelang ben jij het al dan?

bijna 2 jaar.

Vandaag m’n laatste dag :grinning:

Buikpijn: volgens mij het beste om gewoon een paracetamol te nemen. Als je erg veel last heb van moeheid en buikpijn enzo, aan de pil gaan helpt dan zegt iedereen…

ik ben het vandaag weer :’(
was het 2 weken terug ook
vet raar ik zit nog steeds niet in een ritme terwijl ik het wel sinds me 13e ben en ben nu 17 de ene keer ben ik om de maand dan weer paar maanden niet en zoals nu 2x in een maand :S

Ja ben ik ook benieuwd naar! Ik ben nu ongesteld en ik ga morgen op vakantie :frowning_face:

Perdofemina of een gewone pijnstiller nemen en veel rusten en ontspannen :slightly_smiling_face:
Ik heb (/had) ook heel veel last van buikpijn & super veel verlies dus ben ik aan de pil gegaan. Ik heb de pil pas genomen na 1 of 2 jaar pijn & veel te veel verlies hebben.
x

Bij mij hetzelfde, alleen wordt ik over 2 weken pas 17 >< Ik word er zooo moe van, dat ik niet weet wanneer ik het word. Nu heb ik dus geen flauw idee of ik het op vakantie word of daarna, of wat dan ook. Uch, echt waar ik ga dr binnenkort echt wat aan doen.

Ik ga doooooooooooood.
nouja, op dit moment niet.
maar vanochtend, om 7 uur ofzo.
had ik echt het gevoel dat ik dood ging, zo’n maagpijn had ik.
en toen begon ik ook nog eens fucking erg te zweten. En toen had ik 2 paracetamols naar binnen gewerkt, begon ik nóg erger te zweten O_O
toen ging ik op de grond liggen (namens de koudheid) toen ging ik toch maar op bed liggen. en aaaawh pijnlijk jonge 8D ik dacht serieus dat dit me laatste dag was (lol) en toen ben ik half druipend naar me ouders kamer gewaggeld, en toen ging me mama een kruik voor me maken.
toen viel ik weer in slaap. En nu is alles gelukkig wel los.

EN NU LOOP IK AL DE HELE FUCKING DAG MET MAAGPIJN (en in me pyjama)

als ibruprofen nou eens werkte, of weet ik veel hoe het heet.
----------------------------------------------------------------
einde verhaal

Oh, normaal gezien ga ik het binnen een paar dagen hebben als we op reis gaan, heel irritant, dus.
Moet ik dan voor de 2de keer een tampon proberen, ik vind het zo eng. :S

ik ben er vandaag vanaf.
gelukkig. net voor kamp&vakantie.
en ik ben het vanaf het begin al regelmatig.

Ik heb donderdagavond mn laatste pil geslikt en ben nog steeds niet ongesteld geworden, ik heb op internet gezocht en het schijnt zelfs nog normaal te zijn als je pas 7 dagen na je laatste pil pas ongesteld word, maar voor mij is dit nogal laat, want word het meestal na 2-3 dagen…

En ik maak me nu een beetje druk omdat hij waarschijnlijk onbetrouwbaarder was omdat mijn stopweek 5 dagen te lang duurde (mijn bagage was op vakantie kwijtgeraakt en in amerika hadden ze mijn pil niet) en ik een dag heel ziek ben geweest en veel heb overgegeven… En ik zit mezelf nou helemaal op te fokken terwijl er waarschijnlijk niks aan de hand is…

Maar ik wil dus van jullie graag weten hoelang je na je laatste pil ongesteld word…

Dankjewel alvast