het algemene ongelukken topic ofzo

haai,

hier kan je ongelukjes die vrieger zijn gebeurd of heel recent. misschien kan je er nu om lachen of heb je er nog last van. we kunnen dan reageren en alles.

ik zal twee van mij delen waar ik nu om kan lachen,

voor ons huis hebben we ene sten redelijk steilen trapje en toen ik baby was had mijn vader me in de buggy even daar boven aan gezet en nog even naar binne om wat te halen. ik speelde en zat blijkbaar niet geod vast. want ik was er dus uitgerold lol. helemaal naar beneden. ik had wonderbaarlijk helemaal niks. of misschein wel… dat verklaart mijn 5en op mijn raport.

nouja dit bijvoorbeeeld.

ik heb er nog een

in groep drie deed ik een ren spelletje et vriendinnetjes en op het schoolplein. wat een muurtje en een deur met ramen erin. daartussen moest je rennen. opeens was mijn vinger door de ruit heen gegaan en het boede vet hard. bleren natuurlijk. en uiteindelijk bij de dokter had ik een ader kaop oepsie. nu heb ik er een heel lelijk litteken en ik mijn vinger een beetje vervoorm-,-

nouja dat waren mijne hebben jullie iets?

ongelukken*

ohh sorry haha mijn spelling is nogal slecht zoals je ziet :flushed:

Origineel idee, alleen raak ik een beetje afgeleid door je spelling idd.

ja het spijt me er is geen autocorrectie hier

Ik ben aangereden door een vrouw met een scootmobiel en zij werd boos op mij terwijl ik onder dat ding lag met pijn. :cry:
Nu heb ik een trauma aan scootmobiels.
En aan eigenaressen van scootmobiels.

Ik fietste een keer ergens waar ik niet mocht fietsen (:grinning_face_with_smiling_eyes:) en toen reed er een vrouw met een scootmobiel die riep JE MAG HIER HELEMAAL NIET FIETSEN. en toen begon ze me toch een partijtje gas te geven :’)

een paar jaar geleden fietste ik met m’n pa en broertje naar de stad. Op een gegeven moment viel m’n broertje van z’n fiets, en ik reed achter hem en aangezien ik niet zat op te letten, heb ik hem overreden met m’n fiets.

Hij is gewoon in orde nu hoor

waarom heb je persé autocorrectie nodig? Leer gewoon spellen. (tenzij je dyslexie hebt, dan heb ik niks gezegd)

Toen ik in 2 of 3 havo zat gingen we trefbal doen met grote zware matten die omhoog stonden. Ik was nogal bang voor ballen, dus ik denk: “Ik ben slim, ik ga gewoon achter zo’n mat staan, dan word ik niet geraakt door de bal”.
Ik werd inderdaad niet geraakt door de bal, maar die mat viel dus om (wat eigenlijk ook de bedoeling was) en lag er vol onder. Ik weet nog steeds niks van dat moment, behalve dat ik huilend wakker werd op een stoel met de gymleraar en een vriendin erbij. Ik had een brandwond op mijn knie door die mat en een hersenschudding.
tsja.

nou ik heb niet dyslexie maar een vorm daarvan ofzo dus daardoor komt het maar ik ben wel goed in lezen

en dat lijkt me echt naar. je was dus bewusteloos geraakt?

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik stond een keer voor de caravan op een krukje en ik leunde met m’n arm tegen de zijkant van de deuropening (goeie uitleg dit). Toen kantelde het krukje een beetje en viel ik eraf, dus ik schraapte met m’n onderarm langs het scharnier en toen lag heel m’n arm open :’)

hahahahahaha

Toen ik klein was was ik aan het steppen. Ik weet niet wat er gebeurde, maar opeens lag ik met mijn hoofd op de grond. Het bloedde heel erg dus dan lijkt het voor een kind sowieso al dramatisch. Een vriendinnetje haalde mijn moeder erbij. En toen kwam mijn opa met de auto, zodat ik naar de dokter kon. Dat mijn opa kwam vond ik wel weer leuk :stuck_out_tongue:

Ik kreeg op de basisschool op de één of andere manier altijd voetballen in m’n gezicht. :hammer:

Ik fietste, lette niet goed op want ik had haast en werd aangereden. Hele voorruit van de auto lag eruit en ik had mijn scheenbeen gebroken. Operatie gehad, stalen pin van m’n knie tot m’n enkel erin, week in het ziekenhuis gelegen. En sinds gisteren ben ik weer begonnen met lopen (het nog vrij recent, is op 14 feb gebeurd). Ik ga er 4 grote, lelijke littekens aan overhouden die waarschijnlijk altijd zichtbaar zullen blijven.

En in ben ooit tegen iemand opgebotst, viel op de grond met mijn arm naar binnen gedraaid en brak daardoor mijn elleboog.

:")

Ik zelf niet
Maar ik fietste met 2 vriendinnen naar de supermarkt en ineens ging mijn beste vriendin echt hard onderuit. Ik zag het te laat en fietste over haar hand heen, met gevolg dat 'ie flink was gekneusd.

ik had een nieuwe fiets gekregen en daar zaten geen terugtrapremmen op. op mijn vorige fiets zat dat wel dus ik was helemaal gewend aan terugtrapremmen, ik fietste op mijn nieuwe fiets naar huis en ging de laatste meters extra hard. waardoor ik keihard naar de bosjes van de buren reed. ik wou remmen maar ik was vergeten dat ik geen terugtraprem had dus reed ik volop de bosjes in

een andere

ik was op de trampoline met vriendinnen en was gewoon aan het springen en opeens werd ik keihard geveerd door een vriendin en vloog met een boog de heg in. nu zit er nog steeds een gat van mij in de heg :flushed:

Ik viel van mijn fiets, was even weg dus kan me er vrij weinig van herinneren. Maar mijn arm was gebroken… hoe ik dat voor elkaar heb gekregen…

Een man was zijn huis aan het versieren met lichtjes vanwege kerst en ik keek daar vol bewondering heen. Maar wat ik dus niet had gezien was dat een auto met aanhanger voor mij stilstond. Ik fietste doodleuk door en botste met vol tempo tegen die aanhanger. Ik vloog echt helemaal door de lucht :’)

Weekje last van mijn enkel gehad maar verder niks ergs ofzo