Het algemene onderwerp nodig topic

Er zullen vast wel meiden zijn die een onderwerp nodig hebben voor een spreekbeurt of iets anders, dus ik dacht dan kan dat allemaal in 1 topic :slightly_smiling_face:

Ik heb zelf een spreekbeurt onderwerp nodig voor Nederlands, het moet actueel zijn.

Jaaa dit is een leuk topic!
Ik heb voor m’n betoog van Nederlands nu dat modellen te dun zijn, misschien dat je zoiets kan doen? Of iets met de bezuinigingen, is ook zeer actueel! (:

Ik had vandaag mijn presentatie over de invloed van de media (met manipulatie van het nieuws, gephotoshopte beelden etc)

Dat is best wel een goede!
Ik kijk nog even verder, en anders doe ik misschien wel zo iets :slightly_smiling_face:

Nog iemand ideeën?

HELP ONDERWERP NODIG voor economie po,
het liefst iets actueels, wat nu echt aan de gang is en niet iets als beurskrach van 1929 of marshallplan ofzo uit de geschiedenis…

Ik heb een onderwerp nodig voor mijn PWS, het moet een onderwerp uit de geschiedenis zijn en het liefst iets met communisme of Vietnam. Dus als iemand leuke ideetjes heeft?

de nieuwe bezuinigingen die het kabinet nu gaat maken? en dan kijken welke bezuinigingen bepaalde consequenties hebben, wie daardoor economisch vooruit of achteruit gaan etc. is iig actueel :wink:

Upppp :grinning: