Het algemene notitieboekjes topic

Ik weet dat er al een Notebook Inspiration topic is (2 zelfs), maar deze topics zijn vooral gericht op tekeningen. Het leek me leuk en handig om ook een topic te hebben voor schrijven en dat soort dingen.

Dus brand los over je notitieboekjes, wat je erin schrijft, wat je ermee doet of tips waar je ze voor kunt gebruiken, waar je leuke (nieuwe) boekjes hebt gezien en andere tips.

Mocht dit topic onnodig gevonden worden ivm het andere topic, mag deze gesloten worden.

Leuk idee dit topic :slightly_smiling_face:

Waar ik altijd tegenaan loop is dat ik per se netjes wil blijven schrijven haha, of bijv. met dezelfde pen altijd wil schrijven.
Ik heb veel notitieboekjes en gebruik ze eigenlijk vooral voor to-do-lists en dingen die ik moet onthouden

Ik heb ook een klein notitieboekje van moleskine waar ik allemaal quotes in heb geschreven (al tijden niks meer mee gedaan), maar tegenwoordig heb ik vaker gewoon goedkope boekjes van de action. Als een boekje niet duur was vind ik het ‘makkelijker’ om er in te schrijven omdat ik er dan ook in ‘durf’ te krassen enzo (ja, perfectionist hier haha)

leuk idee,ik heb eentje voor een soort dagboek. en 1 waar ik lijstjes in maak.

ik heb een notitie boekje van de hema.
Ik schrijf er vanalles in dat ik niet vergeten wil, en wat ik normaal even in mn mobiel opsla.
zoals de naam van een liedje, iets dat ik nog moet kopen, werktijden, planning voor huiswerk enzo. en ik heb ook stempels gekocht met ‘done’ en ‘to do’ en ‘to remember’ enzo. die doe ik er allemaal bij :slightly_smiling_face:

Ik heb een klein schattig schetsboekje waarbij ik elke pagina heel licht kleur of tekeningetjes maak met waterverf :slightly_smiling_face:
Hierna schrijf ik er met zwarte indische inkt quotes op die ik mooi vind… Ik vind het er echt heel leuk uitzien :grinning:
En achterin het boekje heb ik een soort van bucketlist… xx

edit: Ik zal er een keer een fotootje van maken :slightly_smiling_face: