Het algemene mobieltjes topic

Ja de oneplus 3 heb ik ook op het oog! Vriendin van me heeft oneplus 1 en is daar wel tevreden mee, alleen de camera is niet zo goed. Er is heel veel verbeterd sinds de oneplus 1 dus ik denk dat de oneplus 3 wel heel goed is. Ze vergelijken hem ook met de samsung galaxy s7 en iphone 6s enzo en de op3 is veeel goedkoper dus ik denk dat dit een hele goede keuze is!

Ik denk eigenlijk dat de moto g4+ een betere keuze is want deze heeft echt een veel betere camera, dat is waar hij bekend om staat. Ook loopt hij gewoon soepeler en sneller en hij is wat groter.

Kijk anders even deze vergelijkingen:
https://www.youtube.com/watch?v=6rYCcmv9rOM
https://www.youtube.com/watch?v=4d9PZVjtON8

^mij lijkt de G4 juist heel onhandig,vanwege dit:
"de 4e generatie heeft een vingerscanner, dus dan heb je een knopje voor je vinger, maar anders dan bij Iphone en samsung is dat knopje voor de rest totaal onnuttig. De home knop blijft namelijk op het scherm. Dat lijkt me dus heel onhandig "

Zelfde verhaal hier, een vriendin van mij heeft ook de oneplus 1.

Ik ben er over uit! Ik ga de oneplus 3 kopen! Nu alleen wachten tot hij weer op voorraad is xD

Maar bij de 3e generatie zitten de knoppen ook op het scherm zelf, dus in principe kun je hem bij de g4 gewoon negeren en werkt hij dus hetzelfde als bij de 3e generatie. Je kunt hem dus gebruiken voor het unlocken en daarna gewoon negeren, want verder heeft hij geen functie.

Ik ga deze overkopen… maar ik twijfel of hij echt is. Kan iemand dat voor mij bekijkem m.b.v. de foto’s.

http://www.marktplaats.nl/a/telecommunicatie/mobiele-telefoons-apple-iphone/m1065541244-iphone-6.html?c=9b26ed2a557deff636f4f8b9c5b7a618

hey girls
ik wil HEEL graag een nieuwe telefoon (de samsung galaxy s5 mini) maar mijn vader vindt het onzin aangezien er met de telefoon die ik nu heb (s3 mini) eigenlijk niks mis is. hoe kan ik hem overtuigen ??
please help me
xx alvast bedankt

Zelf een deel sparen en dan vragen of hij wilt bijleggen? Heb ik ook gedaan, ik kwam nog 100 euro tekort en mijn ouders waren zo trots dat ik zon groot bedrag binnen 2 weken gespaard had (ik geef nogal veel geld uit :grinning_face_with_smiling_eyes: ) dat ze een deel mee hebben betaald.

Ik heb een vraagje aan de meiden die een Iphone 5s hebben. Hoe is de telefoon na een tijdje gebruik/ een jaar? Ik vindt het een mooie telefoon maar ik heb nu een Huawei, nog geen jaar oud, en die krijgt steeds meer kuren. Dus ik wil een nieuwe, maar daar wil ik uiteraard langer dan een jaar mee doen.

Iemand die ook een Samsung galaxy j5 2016 heeft? Ik heb namelijk problemen met mijn snapchat app. Telkens ik een foto wil maken,slaagt de app vast en krijg ik een foutmelding wanneer ik de camera op mijn toestel wil gebruiken. Ben hier al mee naar de verkoper terug geweest, waarop hij me een nieuw toestel heeft gegeven, maar hier net hetzelfde probleem. Nu vroeg ik me af of hier nog mensen hiermee problemen mee hebben??

Hee meiden,
Ik heb een iphone 6 en kan niet meer op internet. Ik krijg de melding “PDP-indentiteit niet geaccepteerd” ofzo​:sob:. Ben dus helemaal afhankelijk van wifi. Iemand hier ervaring mee?? Hoor graag tips :slightly_smiling_face:

Hey iedereen! Ik heb een vraag of andere mensen hier ook last van hebben en/of oplossingen ervoor hebben.

Mijn ouders zeuren altijd dat ik véél te lang op de computer/laptop/IPad/telefoon zit te kijken. Ik heb ook een YouTube kanaal dus het is best logisch dat ik vaak YT video’s zit te kijken/maken.

Ook volg ik Pretty Little Liars en dat kijk ik op de IPad, omdat ik niet op de TV mag kijken. Wanneer ze beginnen te zeuren en ik zeg dat ik niet op de TV mag kijken, zeggen ze dat ik gewoon minder moet kijken.

Zelf wil ik ook minder kijken, maar ik wil ook nog alle dingen kijken die ik wil kijken. Dus heeft misschien iemand een oplossing voor die ik met mijn ouders kan maken of die ik met mezelf kan maken dat ik minder op mijn telefoon zal gaan kijken uit mezelf. Alvast bedankt. X

Ik zit even met een probleempje… Mijn telefoon laadt helemaal niet meer op en hij is nu echt helemaal leeg en uit… Heb al meerdere opladers geprobeerd en niks helpt.

Gisteravond had ik hem middags nog bij een vriendin aan de oplader gehad, toen werkte hij prima en toen ik hem aan de autolader deed later laadde hij ook nog redelijk op, maar daarna, thuis, deed ie niks meer…

Hij maakt soms nog wel contact, omdat ie dan trilt en er een batterijtje in beeld komt, maar hij laadt niet op.
Iemand tips?

^Welke telefoon heb je?

Oneplus one

Ik zal binnenkort een nieuwe telefoon moeten kopen want mijn oude doet het echt niet meer. Heeft iemand nog tips voor een goed merk/model telefoon van maximaal 200 euro?
ik heb nog niet eerder zelf een telefoon gekocht/uitgezocht, en heb er ook totáál geen verstand van, dus ik dacht, ik vraag het hier eens.
Ik gebruik mijn telefoon niet heel intensief, de enige apps die ik echt gebruik zijn spotify en whatsapp (al is dat misschien ook omdat mijn oude telefoon niet meer dan dat aankon :’’))
Hij hoeft dus niet heel ingewikkeld te zijn, goede camera etc vind ik niet zo belangrijk. Ik heb geen internet abo dus ik gebruik alleen wifi.
Ik vind het wel belangrijk dat hij snel is en dat hij een poosje mee gaat, aangezien ik niet iemand ben die elk jaar een nieuwe wil.

Ik kwam zelf de motorola 3rd gen. tegen, heeft iemand daar ervaring mee? En wat zouden jullie aanraden, 8 gb of 16gb?

Ik mag volgende week een nieuwe telefoon uitzoeken. Ik heb zelf een iphone 5S. Ik ben aan t twijfelen tussen een samsung galaxy s7 edge of de iPhone 6S (nee, ik wil niet wachten tot de iPhone 7 er is). Graag wil ik toch wat reviews lezen… Iemand die een van deze toestellen heeft? Of wat de overgang is van iOS naar Android, moesten jullie daar erg aan wennen??

^ Ik heb de Samsung s7 edge! Ik zat ook te twijfel tussen de Samsung en Iphone. Maar ben voor de Samsung gegaan omdat ik het design mooier vond en het trok me meer aan. Ik ben er erg blij mee en geweldige camera. Ik vind IOS wel overzichtelijker dan android. Android is altijd zo rommelig. Dus als je gewend bent aan de IOS, is het wel even wennen om over te stappen naar Android. Succes!

Hey meiden!

Ik ben benieuwd wie van jullie de LG G4 in haar bezit heeft. Bevalt deze telefoon goed? Is hij niet te groot? Wat vinden jullie van de camera?

Ben erg benieuwd want ik wil het misschien aanschaffen!

Misschien zou je kunnen kijken naar het besturingssysteem? Heb je liever iOS of vind je Android fijner?
Ik heb de iPhone 6S (over 2.5mnd de 7) en ja, ik zou áltijd Apple kiezen haha.