Het algemene menstruatietopic

Haha, maak je geen zorgen :slightly_smiling_face: Ik had na de 1e keer ook een tijdje er tussen, en het is nu na een jaar nog steeds niet helemaal regelmatig.

Ik heb ook een vraagje, het is nogal raar en eigenlijk niet zo belangrijk.

Ik heb al ongeveer 3 jaar mijn regels.
Normaal heb ik ze zo’n 6-tal dagen, en dan stopt het gewoon.

Maar de laatste 2 keer kreeg ik ze 1 dag, dan een dag of twee niet meer, en dan af en toe een heel klein beetje. (Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel)

Weet iemand hoe dit komt? Ik vind het nogal irritant, omdat ik nu al 2 weken met een maandverband rondloop.

Ik heb serieus 2 jaar lang hele onregelmatige menstruaties gehad, echt om de 2/3 maanden, nu heb ik 9 maanden lang het heel regelmatig gehad, op de 2 dagen nauwkeurig, en afgelopen maand was ik 10 dagen te laat.
Ik was eigenlijk best wel in de stress, ik kan op geen enkele manier zwanger zijn, maar het is toch wel fijn om te weten dat je lichaam iig werkt zoals het hoort :’)
Nu ben ik er minder blij mee overigens, buikpijn heeft toegeslagen.

Sinds mn 11e ben ik t. Ik heb wel altijd knallende buikpijn, dus meestal leef ik een paar dagen op ibuprofen (niet goed, i know).

Hebben meer meiden dat de ongesteldheid lang duurt? Dus 4-5 heftige dagen, en dan nog 3-4 licht (bruin spul etc)?

x

dat heb ik ook een keer gehad ja, de eerste 4 dagen was het echt enorm heftig, daarna 5 dagen licht. echt heel erg vervelend maar gelukkig heb ik tegenwoordig gewoon weer 6 dagen! dus ik denk dat het vanzelf goed zal komen, anders kan je misschien een keer naar de dokter.

Ik ben nog nooit zo erg ongesteld geweest als nu. Ik ging naar de badkamer toen ik uit bed kwam en deed mn joggingsbroek uit, ik had notabene een tampon in en mn hele benen zaten onder & daarna ook de hele badkamer, heb 10 min staan schoonmaken… Het leek wel alsof er iemand dood was gegaan. :’)

Oké to much information haha maar 't ergste is nog dat alle tampons & maandverbandjes op zijn, net nu mehhh…

Ohja en ik ben zo’n erge vreetschuur nu, het is echt abnormaal wat ik allemaal naar binnen werk… En dat terwijl ik juist wil afvallen, uggggh feel terrible

Zijn er hier nog meer mensen die tijdens hun menstruatie last hebben van loze aandrang?

ik heb de eerste dagen van m’n menstruatie echt erge buikpijn @#khlfa%
have a happy period. nee dus

Hoi ik heb een vraagje, ik ben al ongeveer 5 jaar ongesteld, en sinds 1/2 jaar regelmatig (ieder 4/5 weken), maar ik ben nou al bijna 2 maanden niet ongesteld geworden? Ik eet gewoon gezond, sport genoeg (tegenwoordig 4/5 x per week, normaal 3x). Dus ik vraag me af, moet ik me hier om zorgen maken/naar de dokter?

Ik ben sinds de 2e ongesteld ofzo, maar ben het nooit regelmatig geworden.
zit nu in de 4e, en ben maar 1x in de 3 maanden o.i.d ongesteld.
moet ik me inmiddels zorgen maken, of is daar geen reden voor?

Volgens mij is die reclame door mannen bedacht.

Ik heb wel een vraag. Jullie zijn allemaal wel bekend met de eisprong. Ik voel die eisprong dus, wat superveel pijn doet in m’n buik. Is het zo dat je door de pil geen eisprong krijgt? Dat zou ideaal zijn natuurlijk…

Eerst was ik echt altijd 5/6 dagen ongesteld. De vorige keer maar 2 dagen en nu ongeveer 3. Nu is het wel wat heviger dan toen ik 5/6 dagen ongesteld was. Is dat dus normaal?
Gelukkig heb ik echt nooit last van buikpijn of rugpijn ofzo :grinning:

ik ben het nu en heb vreselijke buikpijn… ARGHH

hopelijk gaan die asperientjes werken!
zo oneerlijk dat mannen niet ongesteld hoeven te worden -.-

-

Ik ben het gelukkig nog niet :grinning:

Ik ben over een week ongeveer weer lekker aan de beurt haha.
Sterkte allemaal :-p

Is het normaal dat ik 3 dagen ongesteld ben? Mijn vriendinnen vinden van niet want zij zijn 1 week lang ongesteld en dat vinden ze normaal. Dus ik weet nou eigenlijk niet wat normaal is.