Het algemene menstruatietopic

denk wel dat dit normaal is hoor en je mag daar inderdaad blij om zijn :stuck_out_tongue:

Heeft iemand nog iets goeds tegen menstruatie klachten? :slightly_smiling_face: Ik ben al aan de pil, maar heb nog steeds elke maand dodelijke rugpijn en kramp enzo :rage:

mijn zus had dit ook, toen is ze naar de dokter gegaan en heeft die haar een zwaardere pil voorgeschreven en toen was het wel minder.

Ligt aan je leeftijd, wrs!

Ik heb altijd standaard een dag mega veel buikpijn, en dat gaat pas weg als ik geslapen heb. Echt raar ik weet het c:

Ik heb altijd buikpijn en rugpijn. Ik haat ongesteld zijn.
Ben overigens wel blij dat ik kinderen kan krijgen, om het maar positief te zien! (:

ik heb altijd vreselijke buikpijn, en als ik dan pillen slik duurt het een tijdje voordat ze gaan werken. ook al zijn het ’ speciale’ pillen voor menstruatie. maar wat ik heb geprobeerd deze maand is slikken voor de pijn begint. moment dat ike en druppeltje zag aankomen heb ik een paracetamol geslikt dus voordat de pijn begon en heeft goed geholpen.

ik heb ook altijd vreselijk last van mn rug, maar paracetamol helpt heel goed. wel is heel irritant als je heel zwaar ongesteld bent en als ik dan word zeg maar lek ik nog hetzelfde uur door. ga meestal naar huis :grinning:

bij mij zit er verdomme maar 3 weken tussen elke ongesteldheid.

hoi, ik ben nu gemiddeld op de 2 weken ongesteld. wat moet ik doen? wachten tot het regelmatiger word, (ik ben nog niet zo heel erg lang ongesteld) of naar de dokter?

Ik zou even wachten als ik jou was.Het eerste jaar is heel onregelmatig. na de eerste keer, werd ik het 3 dagen daarna weer :pensive:

Als je daar echt bang voor bent kan je ook altijd inlegkruisjes een paar dagen voor de uitgerekende dag van je menstuatie gebruiken. Daarna wen je er wel aan.

Ik heb eigenlijk alleen maar bruin slijm, nooit gewoon bloed… heeft iemand anders dat ook (gehad)? En gaat dat nog weg? (k ben nu 6 keer ongesteld geweest en 15 jaar)

ben nu ongesteld, ben niet te genieten !@#$%^%$#@

hoi meiden ik zit eigenlijk al een week met een dringende vraag!

ik ben 15 en heb mijn regels ongeveer 3 jaar, altijd zeer onregelmatig (soms 3 maand niet) nu, in dec, januari en februari heb ik mijn regels gehad dus ik dacht dat ze nu regelmatig waren, dat was altijd rond de 9de van de maand. Maar nu heb ik sinds 9 februari t.e.m vandaag mijn regels! dat is bijna een voledige maand, is dat normaal? ik heb wel al eens gehoord van een doorbraakbloeding, maar duurt dat dan zo lang? Ik ben echt bang dat ik een erge ziekte heb ofso en ik kan over zo’n dingen niet zo goed praten met men moeder (ik vind het zo genant) dus heeft iemand hier ervaring mee? alvast bedankt!

aleve feminax werkt echt geweldig tegen alle klachten

Je kan even naar de dokter bellen en zeggen hoe lang het al aan de gang is, waarschijnlijk hebben ze een grens na hoeveel dagen je even langs moet komen, heb het zelf nooit gehad, maar een collega van mij wat een keer een maand ongesteld

@Swallows, okee, bedankt! ik zal eens bellen, morgen ofso als ik het durf.

ps: vandaag was het wel al minder hevig dan de voorbije weken, dus hopelijk zit ik op het einde.

Ik ben voor de eerste keer ongesteld geworden, eind december geloof ik. Het is nu maart en ik ben het nog niet. :astonished:

Maak je niet druk, meid, dat kan heel lang duren, is heel normaal :slightly_smiling_face:.