Het algemene menstruatietopic

Voor alle vragen en/of problemen met betrekking tot je menstruatie.

1 like

upje voor dit topic!

laat maar XD

haha dit is wel een leuk idee!

Wow, dat dit nog niet bestond haha!

Het bestond al langer, maar het vorige topic had last van foutmeldingen :wink: Vandaar dit nieuwe topic.

Yay :slightly_smiling_face:
Ik ben vandaag ongesteld en ik heb echt een hevige buikpijn. … fml

dan is het aan mij de eer om als eerst een vraag te stellen JEUUH
namelijk: ik slik de pil, en doe om de 2 maand een stopweek omdat ik het zo erg heb. Volgens de dokter kan dit gewoon, maar ondanks de pil (die ik keurig elke avond slik) word ik toch gwoon elke maand ongesteld.
Heeft iemand idee hoe dit kan?

^
algemene pil topic

Heeft iemand ook of heeft iemand ook gehad dat het heel onregelmatig is. Ik ben nu ongeveer 3 jaar ongesteld, maar het is soms dan heel regelmatig, en dan soms slaat het weer een maand over! echt heel vreemd! (Ik ben bijna 15)

Ja hoor. Ik ben nu over een paar maanden 19 en het is nog steeds niet helemaal regelmatig. Maar vroeger was het echt zo dat ik maanden oversloeg, nu ben ik vaak gewoon een week of misschien 2 te laat.

Ik ben na 3 jaar ook nog ongesteld, maar moet nu bijna ongesteld worden (wel al 4 dagen telaat…). Ineens allemaal puistjes en buikpijn ;c

Zo te zien heb ik geluk lol, ik heb nooit iets wanneer ik ongesteld ben.

Scabior haha okee dankjewel!

ik heb het ook hoor dat het na 3 jaar nog steeds niet regelmatig is. Dan zit ik daar maar te lijden van de buikpijn en komen mijn regels er maar niet door, zooo frustrerend.

-

Gewoon altijd maandverband/tampons bij je hebben. Als je ongesteld wordt is het niet meteen zoveel dat je meteen doorlekt.

Waarom worden mannen niet ongesteld? UGH.

Meestal merk je het wel als je weer ongesteld moet worden. Het verschilt per persoon maar ik heb zelf altijd een heel ‘trekkerig’ gevoel in m’n buik. Gewoon ervoor zorgen dat je altijd iets van maandverband of tampons bij je hebt, en een vest is ook handig om om je middel te knopen, dan zie je het niet als je bent doorgelekt.

Kan het trouwens ook normaal zijn dat je echt maar 3 keer in een jaar ofzo pijn hebt van menstruatie? Ok stomme vraag misschien :’) Maar ik heb echt nooit buikpijn, ben daar wel blij mee :stuck_out_tongue: