Het algemene matchapp/datingsite topic

In dit topic kun je praten over het ontmoeten van mannen en vrouwen via internetdatingsites of applicaties zoals Tinder, Badoo, Match4me etc.

Je kunt je ervaringen delen of tips vragen. Veel plezier!

Klinkt een beetje zoals tagged, maar klinkt grappig!

Dat is volgens mij niet echt iets voor mij.

whaha why not

Leuk!

Ik ben er samen met vriendinnen verslaafd aan.
Leer je ook nog eens mensen kennen en is goed voor je zelfbeeld als iemand je terug liked :slightly_smiling_face:

Wel irritant is dat ik af en toe te snel door tik waar door ik een match heb met mensen die niet helemaal mijn type zijn zegmaar.

Haha ja. Is wel een egoboost als dat lekkere ding je terug liket en tegen je gaat praten whaha.

niceee dit klinkt als badoo! zo heb ik ook mn huidige vriend ontmoet, dus voor singles is het wel leuk.

Dit klinkt best grappig eigenlijk

Klinkt als tagged inderdaad, daar heb ik nog veel ‘‘zelfstandig werk uren’’ aan verspild op school met vriendinnen

Ik ben alleen bang dat daar heel veel van die vieze mannetjes op zitten ofzo :’)

Lijkt me awkward als je dan ineens een bekende tegenkomt ofzo
Of andersom vooral eigenlijk

Ik denk dat ik dan allemaal van die pedo’s & oudere zie, aangezien ik nogal jong ben :’)

Ik snap er geen ruk van, er staat dat ik alle matches al heb bekeken ofzo

-

ik vind het supergek, allemaal heel HEEL mooie mannen, geen eentje is lelijk en ik durf niet op like te drukken haha

Hoe kom je daar dan bij? Ik krijg helemaal geen profielen dervoor ofzo…

Klinkt leuk, ik ga hem downloaden haha.

Ik had me ‘ingelogd’ via facebook en toen kreeg ik meteen al de eerste foto te zien? Als je naar links of naar rechts swypt dan like je m of keur je m af en dan komt de volgende alweer

Staat je locatieherkenning wel aan?

Ik heb perongeluk een jongen afgewezen die me toch wel leuk leek, dat kun je zeker niet ongedaan maken hè?

Grappige app btw!