het algemene "lush" topic

halllo allemaal,

http://myzerowaste.com/wp-content/uploads/2008/06/lush-unwrapped-soaps.jpg

bij deze: het algemene lush topic!
post hier alle fijne producten, aanraders, afraders (zet wel even de naam erbij!) en actie.
vragen stellen kan natuurlijk ook!

ik heb er geen ervaring mee :S ik heb t eigenlijk nog nooit gebruikt.

Ik ook niet, upje dus!

Ik hou van die winkel in Den Haag <3

[i]Lush Is HEILIG
aanrader :

Rock Star Soap ,
Choco Masker. [/i]

Lijken me echt fijne spulletjes, heb er zelf geen ervaring mee.

Ik hou van Lush. <3 Heb er echt superveel van. ^^’
Alleen alle producten die ik heb komen uit Italië, en hebben dus ook Italiaanse namen. Ik weet niet precies hoe het allemaal heet in het Nederlands. :stuck_out_tongue:

heb er geen ervaring mee

Die steeltjes, die groen en oranje, ik dacht eerst dat dat stoepkrijt was hihi.
Ik heb er geen ervaring mee.

Jaaaa ik hooou vn lush <3 ik heb een scrub & een maskr gekocht een tijd geleden en ze werken super <3
vooral het masker (met knoflook en klei enzo); hij stinkt verschrikkelijk , maar hij is echt super ^^

lush is ge-wel-dig :grinning:

de zeep is gewoon geweldig (lekker overdreven doen :stuck_out_tongue:)
het verzorgt je huid, ruikt geweldig, schuimt goed en je huid voelt erna niet trekkerig aan.
honey, I washed the kids ruikt natuurlijk wel het lekkerst

Lush is geweldig!
Ik heb zeker meer dan de helft van de collectie in me badkamer staan
Vooral BIG in combinatie met H’suan Wen Hua en Veganese is geweldig voor je haar.

heeft iemand die creme voor een hele droge huid?
die schijnt goed te zijn voor mensen met psoriasis en ik heb er een kleine kleine vorm van.
iemand?

het is ook leuk dat ze altijd wat testertjes meegeven.
heb de summer lovin kit gekocht,
echt leuk!

Mijn vriendin is wel gek op Lush. Vind het zelf wel beetje te duur om 't te halen. :slightly_smiling_face:

ikheb die winkel zondag gezien woew

Ik vind de shampoos heel goed. Ik gebruik 1x in de week ‘Big’. Het is gemaakt van zeezout.

http://4.bp.blogspot.com/_uxB8h_VHQ9c/SU5NA8J4HsI/AAAAAAAABHM/dzR4GVlXFv8/s400/Big+shampoo+14.65.jpg

Ik krijg hierdoor geen jeuk, maar mijn haar wordt wel droog, dus gebruik ik daarna de ‘Veganese’ conditioner. Ik meng Big met de ‘Iceblue’ shampoo. Die helpt ook tegen jeuk. Ik gebruik het meest Squeaky Green en die stinkt enorm, maar is ook goed :stuck_out_tongue: De scrubs zijn ook goed. Ik heb ook de henna gebruikt en die blijft echt lang zitten zeg! Volgens mij had ik ‘Caca Brun Mama’ gebruikt, maar ik weet het niet zeker. Van de ‘Caca Rouge Mama’ wordt je haar zó mooi rood :astonished: Het lijkt bruin, maar als je in de zon gaat staan, zie je echt zo’n rode gloed echt prachtig! Mijn zus bestelt de producten en ik mag ze ook gewoon gebruiken. Ik gebruik echt alleen maar Lush shampoos. Ik krijg haaruitval van andere shampoos…

Als je via internet bestelt, kom je volgens mij goedkoper uit he? Ik vind de winkel altijd zó lekker ruiken :grinning:

ik heb grease lightning,
super tegen puistjes!
en nog een scrub/face wash
en nog een massagebar, die zijn zooo heerlijk,
in de vorm van een hartje , ruikt naar vanille met chocoladestukjes<3