het algemene "lush" topic

halllo allemaal,

http://myzerowaste.com/wp-content/uploads/2008/06/lush-unwrapped-soaps.jpg

bij deze: het algemene lush topic!
post hier alle fijne producten, aanraders, afraders (zet wel even de naam erbij!) en actie.
vragen stellen kan natuurlijk ook!

ik heb er geen ervaring mee :S ik heb t eigenlijk nog nooit gebruikt.

Ik ook niet, upje dus!

Ik hou van die winkel in Den Haag <3

[i]Lush Is HEILIG
aanrader :

Rock Star Soap ,
Choco Masker. [/i]

Lijken me echt fijne spulletjes, heb er zelf geen ervaring mee.

Ik hou van Lush. <3 Heb er echt superveel van. ^^’
Alleen alle producten die ik heb komen uit Italië, en hebben dus ook Italiaanse namen. Ik weet niet precies hoe het allemaal heet in het Nederlands. :stuck_out_tongue:

heb er geen ervaring mee

Die steeltjes, die groen en oranje, ik dacht eerst dat dat stoepkrijt was hihi.
Ik heb er geen ervaring mee.

Jaaaa ik hooou vn lush <3 ik heb een scrub & een maskr gekocht een tijd geleden en ze werken super <3
vooral het masker (met knoflook en klei enzo); hij stinkt verschrikkelijk , maar hij is echt super ^^

lush is ge-wel-dig :grinning:

de zeep is gewoon geweldig (lekker overdreven doen :stuck_out_tongue:)
het verzorgt je huid, ruikt geweldig, schuimt goed en je huid voelt erna niet trekkerig aan.
honey, I washed the kids ruikt natuurlijk wel het lekkerst

Lush is geweldig!
Ik heb zeker meer dan de helft van de collectie in me badkamer staan
Vooral BIG in combinatie met H’suan Wen Hua en Veganese is geweldig voor je haar.

heeft iemand die creme voor een hele droge huid?
die schijnt goed te zijn voor mensen met psoriasis en ik heb er een kleine kleine vorm van.
iemand?

het is ook leuk dat ze altijd wat testertjes meegeven.
heb de summer lovin kit gekocht,
echt leuk!

Mijn vriendin is wel gek op Lush. Vind het zelf wel beetje te duur om 't te halen. :slightly_smiling_face:

ikheb die winkel zondag gezien woew