Het algemene lenzen topic

Plaats hier je ervaringen met lensen,tips of vragen.
Ik dacht van er zijn verschillende lenzen topics waarom niet een algemene :stuck_out_tongue:

oh nu ik dit zie, ik moet nog een afspraak maken bij de opticien,
mijn lenzen zijn op, na dit paar, haha :stuck_out_tongue:

haha ja ik moet vanmddag naar opticien :stuck_out_tongue:
leen ik heb soms met douchen dat mn lens eruit gaat of hij voelt droog, hebben jullie dit probleem misschien ook?

hmm, nee dat heb ik nooit.
en meestal doe ik mijn lenzen voor het douchen uit, omdat ik 's avonds douche, of doe ik ze pas na het douchen (smorgens) in

Same here, haha.

nee dat probleem heb ik niet, ik douche er altijd gewoon mee, maar probeer wel dat er geen water in komt :slightly_smiling_face:
k moest zaterdag weer zo’n oogtest doen. x]

ja dat probeer ik ook maar soms gebeurd het toch dat er water inkomt :stuck_out_tongue: en ik ben 2x m’n lenzen kwijt geraakt haha niet zo handig

haha een xtje toen ik ging zwemmen met een hele groep, was er een jongen z’n lens kwijt. en wij waren de enigen in het zwembad, dus wij helemaal die lens zoeken, echt onmogelijk te vinden, en toen uiteindelijk (na half uur zoeken) had hij zn lens weer gevonden, in het zwembad.
omfg ik lachte me echt dood haha :slightly_smiling_face:

ik heb nou hydro gel lenzen, soeper blij mee want mijn vorige normale lenzen deden kei veel pijn aan mijn ogen.

haha das toch echt onmogelijk om te vinden?? en is de lens dan niet beschadigd? :stuck_out_tongue:

Ik vind het zo vreselijk als de verwarming of airco in een auto aanstaat. Dan worden mijn lenzen zo ontiegelijk droog en dan zit ik als een gek te knipperen en half te tranen. Laatst had ik dat ook in de bus en een paar mensen keken me echt aan alsof ik gek was haha.

Pf, ik moet echt een oogtest gaan doen, ik zie beter met de bril van me zusje & kan de ondertiteling van de tv niet meer lezen als ik achter de comp zit.

Idd als er ergens de airco aanstaat zit ik echt non stop te knipperen en in mn ogen te wrijven haha, niet zo fijn.

dat is zoo erg ja. dan drogen ze bij mij helemaaaal uit.

oeps, ik moet ook nog een afspraak maken.
ik heb altijd dat als ik lang naar de tv kijk als ik een spel speel ofzo, dat m’n ogen dan helemaal raar aan voelen enz.

Ik heb een jaar lang zachte maandlenzen gehad, kreeg toen ingegroeide aders en ben toen gestopt.

Ik laat donderdag, na 3 jaar met ellendige lenzen rond te hebben gelopen, mijn ogen laseren!

Lees hier mijn dagboek :relieved: http://forum.girlscene.nl…eren/list_messages/175305