Het algemene leeftijdsverschillen/is hij te oud topic

:slightly_smiling_face:

hahaha yaaayy algemeen topic… nu heb ik er voor niks eentje gemaakt achja. nog bedankt voor je hulp, LaConasse :slightly_smiling_face:

ik ken een jongen van 19 en die gaat met een meisje van 12… echt ‘serieuze verkering’. Toen ik dat hoorde dacht ik echt, wtf dit is niet normaal?

ik ben meisje van 19 ik heb vriend 28 maar we zijn 2jaar al gelukkig
het gaat er om als je maar gelukkig bent

Bij mij en hem zit er ook een aardig groot verschil tussen xD
Maar wij hebben dan ook niet met elkaar ='D

good! algemeen topic [:

Mijn vriendin van net 15 heeft met iemand die 29 is… Word al misselijk als ik er aan denk…

^^dat is toch verboden zoiets?

Ah, gelukkig is hier eens een algemeen topic van. Ik zie namelijk iedere week wel een topic voorbij komen met iemand die vraagt of het wel kan/niet te oud is/ect. Me happy.
Het is trouwens verboden (pedofilie) als de ene persoon meerderjarig is en de andere persoon meer dan 2 jaar jongen. (Dus 18 en 16 mag wel, maar 19 en 16 dus eigenlijk niet). Als ik het goed heb hoor, dit heeft mijn vriendin (die daar nu zelf problemen mee heeft) me verteld.

ik ken niemand met zulke grote verschillen XD wat vinden jullie te veel??

Ik ben 19 hij bijna 22 ik vind het perfect.

het ligt er gewoon aan in welke levensfase je zit.

als je bijvoorbeeld een meisje van 15 met een jongen van 12 nu zo bedenkt, dan denk je, oke huh?
maar bijvoorbeeld later een jongen van 25 en een meisje van 28 is dan niet raar… dus het ligt er aan.

Ik heb sirieus heel vaak dat ik op jongere jongens val,
en iedereen vind het maar dom van me, maar ik kan der
niks aan doen. & ik val niet op kinderachtige jongens maar
de wat-volwassenere-voor-hun-leeftijd-jongens.
Kan echt niet tegen het commentaar!
Ik ben zelf 18, voel me niet zo ofzo, heb 14 maanden een
relatie gehad met een 1,5 jaar jongere jonge. Werkte prima,
maar al die shit er om heen… Word je gek van!

ik ben zelf 14 & mijn vriend is 17 :slightly_smiling_face:

ik ben 22 en hij is 19 niet mn vriend trouwens

ik ben 18, mijn vriend 20. vind het zó perfect. hihi.

verder ben ik er altijd tegen als een jongen beter bij m’n zus past qua leeftijd (dus 4 jaar ouder), dan is het voor mij zelf al een no-go. haha.

ik twijfel nu…

Sorry maar was jij niet degene die omegle-webcamsex wou met jongens? Ik vind het om de één of andere reden moeilijk te geloven dat jij 22 bent maar oké.

OT: Ik ben 15 en m’n vriendje net 17, maar we zitten in hetzelfde jaar dus eigenlijk is dat geen leeftijdsverschil te noemen.

haha nee dat wilde ik niet dat wilden hun.

Ik val altijd op oudjes! van jaar of 21/22… ben zelf 17.