Het algemene League of Legends topic

League of Legends (LoL) is een computerspel ontwikkeld en uitgebracht door Riot Games in 2009. Het spel is gebaseerd op een modificatie van het spel Warcraft III. League of Legends is een MOBA (multiplayer online battle arena). League of Legends kan enkel online gespeeld worden tegen andere menselijke spelers of bots (computer bestuurd). Hierbij worden de spelers, ook wel Summoners genoemd, in een team geplaatst. Er zijn in totaal twee teams die het tegen elkaar opnemen. Deze teams bestaan uit vijf of drie spelers per team. Dit is afhankelijk van welke map je kiest om op te spelen.

Leden die spelen en je kunt toevoegen:
kopjechino - privebericht
Xsidewalks - CaroCutThroat
katarina - rasblackfire
… - Astral Plane
Kirsten - Ferveur
Oceandust - xRachel
WakingDream - lynxaly
이재환 - kenjeken
Boardsport life - xgoodlifekim
hijacked - tomatenvrouwtje
Aurora - Maiirimx
Snowi - Snowwiii
xDelancey - xDelancey
DIESONNESCHEINT - Aithnee
Vanille - Nova Zora
Sualocin - Sualocin
I Like you - BlancPages
Muziekxgirlz - MuziekxgirlzNL
N4CH0 - NATHJELIE
valarmorghulis - bellatrix7

Heehoi!

aaah leuk! ja ik speel het
ik wil het je best leren! :wink:

wel level ben je? heb je skype?

xx

het is niet echt een meisjesspel though, maar ik vind het heel leuk!
ik heb een account dat tot het hoogste level is , maar als ik daarmee met je ga spelen krijg je hele hoge levels tegen je en dat is gewoon niet fijn om daarmee te leren. Ik mag mijn oude account dat ik aan mijn nichtje heb gegeven wel gebruiken en dan hoef je niet tegen hoge levels!

ik speel het bijna drie jaar (zolang bestaat het) en ik speel eigenlijk nooit met meisjes, dus het lijkt me leuk een keer met jou te spelen ;]

OKEee :grin: kei leuk haha. maar ik weet nog bijna helemaal niet hoe het moet hahaha. jah ik heb skype :slightly_smiling_face: ff kijken mij naam is CaroCutThroat. haha.

maar ik meot nog even wachten want hij is bijna klaar met weer opnieuw op me laptop downloaden C:

owjah ik ben dus op het 1e level. ik ben noob :3

Oke ik add je ff!

M’n vriend begon meteen naar het scherm te wijzen toen hij dit topic zag staan. Hij speelt het dus, maar ik zelf niet ;p

Hahaha ja ik dacht zelf ook van, WAAAAT? supervethaha!

Ik speel t ook. :] level 13 oleee

Ik speel het al sinds na de beta, like 2 jaar nu al :stuck_out_tongue:
vooral NA server, al lange tijd lvl 30, meer dan 50 euro aan skins uitgegeven (mijn vriend zit al over de 500 euro :'D verslaafd) .
Ik zit rond de 900 wins normale games. ranked heb ik ook een tijdje gedaan maar sinds seizoen 2 niet echt meer…

Ben sinds kort weer actief op EU, pas 30 geworden.

volgens mij hebben somige nu echt van waar the fuck heb jij het over xD

Ohja, add me maar; rasblackfire

Ik heb het een keer uit geprobeerd. één ronde gespeeld en daarna maar gestopt uit frustratie. Die ronde duurde een uur dus daarna had ik geen zin meer :'D

Ah! Leuk, nog meer meiden die LoL spelen. Mensen kijken me altijd vet raar aan als ik zeg dat ik het zo af en toe speel. Ik ben er zelf ook nog niet zo goed in… hihi. Ik ben nu zeg maar lvl 7. :’)

haha ik speel het ook! Level 28

Wat zijn jullie gebruikersnamen? Misschien kunnen we een potje samen spelen? Girlscene representen haha!

Ik hou echt van dat spel haha! Speel het nu alleen niet meer… Deed het altijd met m’n ex :slightly_smiling_face:

Ik up dit maar even haha, ik heet Astral Plane. Voeg me toe :grinning:

Leukkk! Ik speel het sinds gister en ben nu bij level 5, het is zo leuk :stuck_out_tongue:
Mijn naam is Ferveur

awesome, ik wil het ook graag, alleen mijn laptopje kan dat spel niet aan denk ik :dry:

Iemand zin in 'n potje? ^^

Ik ben zelf level 17.
Welke champions gebruikt iedereen graag?
Mijn favorieten zijn jax en caitlyn:P