Het algemene ''kleine mensen''-topic

Hoooi, :slightly_smiling_face:

Volgens mij is hier nog geen topic voor. :stuck_out_tongue:
Als je ‘‘klein’’ bent dan is dit het topic voor jou. ^^

Vragenlijstje:
Hoe lang ben je?
Heb je slechte of goeie ervaringen met je lengte?
Hoe vind je het om ‘‘klein’’ te zijn?

Btw, ik ben net 14 en 1.48. Ik zit hier al zo’n 2 jaar mee, maar nu heb ik er mee leren leven (niet dat het zoiets ergs is xD), en ik zie er volwassener uit dan 2 jaar terug dus ik hoor niet meer vaak zo’n opmerking als ‘‘Hé, ukkie, ga eens uit de weg’’ of zoiets stoms voorbij komen. xD

Xxx

Ik ben 18 jaar en ben 1.54 m. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik moet zeggen dat ik, toen ik jonger was, alle commentaren op mijn lengte heel erg negatief opnam. Maar nu vind ik het allemaal wel prima en ik vind het wel leuk om klein te zijn. Het is toch iets waaraan je wordt herkent.

Als mensen mij moeten beschrijven maar ze weten niet hoe ik heet, is het toch meestal: Die kleine meid met dat lange haar! XD

Yeey!
Ik hou echt van klein zijn:)
Ik ben 20 en 1.55 ofzo… weet niet eens precies:$
Vroeger vond ik het helemaal niet zo leuk, terwijl ik eigenlijk nooit helemaal de kleinste was, maar dat is omdat ik een keer ben blijven zitten… Nu heb ik eigenlijk een vrienden groep die allemaal best groot zijn! Maar vind het juist leuk om er dan als enig klein meisje bij te zijn:P (Mag tijdens concerten ook vaak op schouders zitten etc;))

Hoii ik ben 11 en 1.43.

Ik ben 15 en ik ben 1.56. Ik vind het helemaal niet zo erg om klein te zijn. Ik ben gek op hoge hakken, dus die kan ik dan ook gerust dragen.

Ik ben 13 & 1.47m fzo
Ik heb ook wel vrienden die evengroot zijn, maar ook die veel groter is :grinning:
Maarja, dan kan ik volwassen- en kinderkleren dragen he (;

Ik ben 16 en 1.58. En ik heb er totaal geen problemen mee. Een paar vriendinnen van mij zijn iets groter en de rest allemaal twee koppen groter.

16 en 1.63. Ik baal er echt heel erg van dat ik zo klein ben aangezien iedereen om me heen groter is en ik elke dag wel een keer iets hoor in de richting van : ‘‘wat ben je klein!’’, ‘‘kleintje!’’, of wat dan ook. Jongens vinden het vaak schattig, maar ik irriteer me er echt dood aan en zelf mijn oppaskinderen zeggen steeds : ‘’ jij bent echt kleeiinnn’’. Niet echt leuk als kinderen van 7 dat steeds tegen je blijven zeggen.

Maar als je 11/12/13 bent is het toch helemaal niet zo raar om rond de 1.45 te zijn? (Dat was ik toen ook, nu ben ik 18 en 1.68… niet heel groot of klein maar gewoon gemiddeld denk ik?)

dubbel

Hoe lang ben je?
Ik ben 22 jaar oud en 1.56m
Over het algemeen goeie ervaringen hoor. Ik kan misschien niet overal bij, maar er zijn altijd aardige mensen die mij dan willen helpen. En ik ben eigenlijk liever te klein dan te groot.
Zie bovenstaande antwoord.

1.63 op je 16e is niet zo klein hoor. Je bent nog steeds in de groei.

Hoeft niet, best wel veel meisjes zijn dan al uitgegroeid!

OT: Ik ben 18 en 1.67, dus vergeleken met de rest hier, ben ik niet klein, maar toch moet iedereen me altijd klein noemen, maar ik ben dan ook de kleinste van mn vriendinnen…

ik ben 17 en ik ben 1.61

toen ik in de eerste klas zat (ik was toen 10) hoorde ik vaak van die opmerkingen achter me op de trap: “zo die is klein!” Haha, ik liep daar ook met zo’n mega eastpack die op mn kont hing xD

ik ben ook klein :frowning_face:

ik ben 16 jaar en 1.66 :frowning_face: :frowning_face: :frowning_face: :frowning_face:

Ik ben zelf 1m59, maar heb er weinig moeite mee. Het enige nadeel is dat ik bij sommige winkels nooit bij de bovenste plank producten kan pakken.

Hoe lang ben je?
Ik ben 22 en 1.61m.
Ik ben vroeger op de basisschool gepest om mijn lengte. Toen ik op mijn 13e al stopte met groeien vond ik dat ook best vervelend. Iedereen om me heen schoot de lucht in, en ik bleef gewoon klein. Op zich heb ik er nu niet zoveel problemen meer mee. Vind het wel jammer dat ik niet zo’n “petite” lichaamsbouw heb zoals veel kleine meiden. Ik heb wel echt behoorlijke curves waardoor veel kleding voor mijn lengtemaat mij helemaal niet past.
Nu wel prima. Ik heb een hele lange vriend (2.17m) dus we krijgen wel vaak opmerkingen als we ergens samen zijn. De meest gestelde vraag is “krijg je geen nekpijn?” en dan zeg ik “nee, hij bukt maar” :slightly_smiling_face:

Hoe lang ben je?
Ik ben 19 en ben 1.60m
Allebei denk ik, ik ben altijd de kleinste geweest met gym was dat altijd een drama werd altijd als laatste gekozen, mensen vinden me altijd schattig omdat ik zo klein ben… maar voorderest ik heb er nu geen problemen meer ik vind het wel prettig zo klein!
Ja heerlijk, altijd een smoesje zodat me vriend wat voor mij pakt zodat ik hem kan kietelen enzo hij vind t wel schattig geloof ik : )

Ik vind het zelf niet bijzonder klein, maar ik ben 1,63 m.
En 19 jaar.
Ik heb goede ervaringen met mijn lengte. Enige slechte is dat passende broeken moeilijk te vinden zijn.
En ik vind het fijn om ‘klein’ te zijn! Kleine meisjes zijn schattig :’) En ik ben nooit groter dan een jongen.

hoeft niet nee ik was op men 12/13 163 en ik ben nu 19 jaar en nog steeds 163
ik werd altijd verteld dat ik 172 zou worden :’)
ik krijg ook altijd dingen als dwergje kleine terwijl mijn lengte volgensmij helemaal niet zo gek is ze doen net alsof ik 120 cm ben…