Het Algemene 'Klagen over School' Topic

Hoi meiden!

Ik weet niet of er al zoiets bestaat, maar ik bedacht me dat het misschien wel eens fijn is om al je frustraties even in 1 topic kwijt te kunnen.
Teminste, dat heb ik wel^^

Ik haal namelijk continu lage cijfers waardoor ik m’n motivatie verlies en langzamerhand depressief wordt (en schijt krijg aan school).

Dus barst maar los!

Te veel om op de noemen,
Ben blij dat ik er tijdelijk vanaf ben,
Ookal zou ik toch wel graag wil willen (maar dan wel een andere)

Mijn docent geeft een slechte uitleg een les van tevoren. En dan maar zeggen dat zij nergens iets aan kan doen, niet aan onze slechte cijfers, het feit dat we zo’n 5 weken achterlopen en ga zo maar door.
Mens! Je bent een frigging onderbouw docent, en zels hun kun je geen lesgeven. Vindt toch een andere baan :rage:

Weet niet hoe ik mn motivatie kan vasthouden ik ga naar mbo (waarschijnlijk) (weer)

ik ben toe aan zomervakantie!!!
maar nog vier daagjes school waarvan één sportdag en ik heb een week meivakantie, dat doet goed

Ik moet aan het einde van het jaar van 4vwo naar 4havo overstappen en die overstap doe ik toch wel met twijfel. Hopelijk ontmoet ik leuke mensen in 4havo. (:
Alleen ik ben aan het begin van het jaar (september) 17, terwijl de rest dan nog 16 moet worden! Lekker dus X)

Gelukkig hoef ik nu alleen nog maar voor mijn examens naar school over een maand. En dan ben ik er helemaal weg.

ik word echt gek van mijn wiskunde lerares.
ze is een niet normaal mens, ze is overal zogenaamd allergisch voor, (allergisch voor water, komop?!) ze zegt dat wij geen havo niveau aankunnen, waardoor ik nog minder gemotiveerd raak, en ze geeft gewoon poepuitleg.
als ik haar volgend jaar weer krijg, dan… @(!)#&*@^!#
haha.
sorry, maar dat moest ik even kwijt.
en ik word gewoon gek op school. altijd zeiken ze over mn cijfers, maar ze kunnen ook best eens even naar de leraren kijken die de lessen verkeerd geven.
aaagrh.

oh naar zo’n topic was ik al op zoek :3

ik ben helemaal chagarijnig om school omdat ik supergoed voor mijn franse toets geleerd had. de toets ging vervolgens ook goed, ik snapte de opdrachten etc. ik was superblij omdat ik frans meestal wel matig maakte, vaak onvoldoendes, dus ik hoopte stiekem heel erg op een voldoende, en was er ook vrij zeker van dat ik die ging halen! maar nu lees ik op internet dat ik een 3.3 heb. allemachtig >.<.
ik denk dat ik maar bijles ga nemen ofzo.

-