~Het Algemene Keri Smith Topic! ♥

HELLO! :grinning:

Ik weet het, er is al een algemeen wreck this journal topic, maar nu Keri Smith meerdere delen heeft, en het andere topic dood is dacht ik, laat ik een nieuwe aanmaken. Dit topic is bedoeld om je creaties te posten, vragen te stellen en nog veeeel meer!

Wat is Wreck This Journal?

Wreck This Journal is een geweldig boek met allemaal opdrachten. Het doel is om langzaamaan het boek te vernietigen. Er staan opdrachten in zoals:

• verbrand deze pagina
  • laat een vriend(in) deze pagina bekladderen
  • breek de rug van het boek

etc.

Er is een Engelse én Nederlandse versie.

Wie is Keri Smith?
Keri Smith is een supercreatieve schrijfster die al vele boeken heeft geschreven zoals:

• Wreck This Journal
  • This is not a book
  • Mess
  • Living out loud
  • Finish this book

Have fun!

Oeeh leuk! (:
ik heb TINAB en WTJ, vind ze allebei heel erg leuk (:

Oja, wreck this journal! die ligt nog ergens vies wegterotten in m’n kast. Binnenkort maar even uit de kast toveren.

Mijn WTJ is onderwegg :grinning:

Ik kan niet wachten!

Ter inspiratiee:

http://farm8.static.flickr.com/7148/6700946873_b1a4bc5ae5.jpg

Ik had/heb een WTJ, maar nooit helemaal afgemaakt :'D

Jaaaaaa leuk!
Deze zijn van mij:

Ik ben echt vet benieuwd naar die boeken zeg :slightly_smiling_face:

ik ga NU wtj halen in de bruna,
maar wat is dat living out loud boek? nooit wat van gehoord
Als ik WTJ uit heb wat is dan de leukste opvolger? :slightly_smiling_face:

Ik dacht eerst waarom staat en een actrice in het crea bea stuk maar nu snap i het,

Welke is het leukst?!

ik heb een WTj en die ligt nu te verstoffen in mijn kastje, op een gegeven moment had ik er gewoon geen zin meer in…

ik heb um! ga er vnadaag mee beginnen! heb al heel veel leuke ideeen

mijn pagina’s

Ik heb een WTJ maar ik kan er op dit moment niet veel mee doen door m’n examens :frowning_face:

toen ik alle topics las dacht ik 'hoezo doet iedereen zo moeiiljk over het breken van de rug; maar nu ik hem zelf heb snap ik ut! hij is/ruikt nog zo nieuw ;d
zal me er toch een keer aan moeten wagen

Ik heb how to be an explorer of the world, maar heb denk ik maar drie opdrachten gedaan haha.

DAT EERSTE PLAATJE. Leuke WTJ!

Leuk topic trouwens. (:

Ik heb ook een wtj, maar doe er eigenlijk niks mee omdat k het zo irritant vind dat mijn pagina’s veel minder mooi zijn dan die op internet…

upje! :slightly_smiling_face:

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej :grinning: Ik heb een wreck this journal :grinning:

ik krijg hem aankomende week binnen :grinning: