Via bodyline.co.jp/etsy/ebay maar daar heb je wel hetzelfde probleem met ebay. Als het niet past moet je het helemaal terugsturen…
EDIT: Leuke charm! Heel schattig. Ik ben helemaal niet creatief dus vind het leuk om te zien.
Ik zou graag kleren willen leren maken zodat ik zelf lolita kleding kan maken. Hier in Nederland is het zo moeilijk! Nu ben ik de laatste tijd heel gewoontjes maar ik ben centjes aan het sparen om een collectie aan te kunnen schaffen.
Tip voor meisjes die zich schamen, koop gewoon wat kleins! Een ketting bijvoorbeeld, of zo mooie lolita panty. Ik ben caribisch dus ik heb een getinte huid en eerst schaamde ik me omdat ik niet blank of aziatisch ben, maar ik heb het op mezelf afgestemd. Wat voor mij werkt is een lolita rok bijvoorbeeld met een normale t-shirt. Of een mooie lolita blouse met een simpele rok. Het staat ook niet te lolita achtig.
Ik draag bijvoorbeeld vaak ‘bloomers’ onder mijn rokken. Ben tevreden met de bloomers van deze webshop. https://www.etsy.com/shop/BasicLove?ref=pr_shop_more