Het algemene jongens aanspreek topic :)

Hey,
Ik zie heel veel topics van meiden die het lastig vinden om een gesprek te beginnen met hun crush of gewoon met die leuke jongen te praten.
Dus ik dacht; laat ik maar een topic aanmaken waar we elkaar tips enzo kunnen geven :slightly_smiling_face:

Ik zal wel beginnen :stuck_out_tongue:
Ik bezorg iedere maandag en dinsdag folders en laatst zag ik een hele leuke jongen door het raam in het huis waar ik aan het bezorgen was. Hij lachte heel leuk naar mij en ik vond hem best cute maar ik wist totaal niet wat ik moest doen dus ik negeerde hem en liep verder :cold_sweat: Maar goed, nou vraag ik mij dus af wat ik kan zeggen volgende keer als ik hem tegenkom. Ik zou niet weten of hij bij mij op school zit ofzo, ik heb hem daar iig nooit gezien.
Dus anyone, tips?

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/het-officiele-hoeraakikmethemaandepraattopic-257480.0.html

IK HEB NOG 8 DAGEN OM MIJN CRUSH TE VERSIEREN HELUP.

Hoe spreek je iemand aan, met wie je al meer dan anderhalf jaar in de klas hebt gezeten en eigenlijk nog nooit verder kwam in een gesprek dan: ‘Heee hoe gaat het?’ ‘Goed met jou?’ ‘Mooi, ook wel hoor.’ ? -Awkward-

Haha, wist niet dat er al een was:) zal volgende keer de zoekfunctie gebruiken :cold_sweat:
^^ gewoon iets vragen over school; bijv, vind jij ook dat we teveel huiswerk hebben of snap jij ook geen ene reet van die formula’s?

ahh ik heb ook geen idee hoe ik het moet doen… Mijn internetpsycholoog zegt dat ik op hem moet springen ofzo, of Girlfriend van Avril Lavigne in het Japans voor hem moet zingen maar idk. En nu heb ik per ongeluk een bloedeed gezworen dat ik hoi tegen hem ga zeggen…

dus help hij doet dit jaar eindexamen en ik weet niet wat ik moet doen?!!?

^heb je hem op facebook? begin gewoon een keer een gesprek

nee, ik heb hem niet op fb… hij zit ook niet in mijn klas, het is echt heel verwarrend en moeilijk… Oh help?

Dit topic is er al.