Het algemene jaloezie topic

Als dit een onnodig topic is, mag er best een slotje op!

Maar ikzelf ben in mijn relatie (en in het algemeen) redelijk snel jaloers en met mij volgens mij vele andere meiden. Bovendien zie ik vaak topics geopend worden over of de jaloezie terecht is of niet. Daarom leek het me handig hier een algemeen topic voor te maken, om verhalen te delen en elkaar te adviseren.

Verder, als je nog een grappig verhaal hebt waarin je jaloers was en dit totaal overbodig bleek te zijn, mag je dit hier natuurlijk ook delen :slightly_smiling_face:

Dit topic komt echt wel op een goed moment, zie steeds meer topics van jaloerse meiden :stuck_out_tongue:

Ik ben zelf gelukkig niet zo jaloers aangelegd :slightly_smiling_face:

Handig topic.

Heel jaloers ben ik niet aangelegd, maar soms heb ook ik zo’n momentje;p

Ik ben echt heel jaloers, en dat is erg irritant.

Haha, dit heb ik dus héél erg. Zelfs nu, terwijl mijn vriend mijn ex is geworden, kan ik nog steeds niet over die kutkop van zijn ex. Ze heeft mij persoonlijk niets aangedaan, maar ik kan haar domme kop niet uitstaan. Ik kan er met mijn hele verstand niet bij dat zij iets met mijn ex heeft gehad.

.

Zooo herkenbaar. Alleen is het niet mijn ex maar nog steeds mijn vriend.
En buiten dat ben ik niet zo heel erg jaloers of iets.

Ik ben altijd zo vreselijk jaloers en daardoor heb ik ook vaak discussies met mijn exen gehad. Maar zelf vind ik het stiekem ook wel leuk als een jongen jaloers is… het voelt dan zo… ja het klinkt misschien raar en ik weet dat hij het ook op andere manieren kan uiten maar het voelt dan net of hij veel om me geeft en kwijt is om mij kwijt te raken. Dat is mijn mening.

Ik ben niet jaloers aangelegd maar ik laat wel merken wat van mij is… :grinning_face_with_smiling_eyes:

Dit, al is mijn vriend daar nog duidelijker in

Dacht altijd dat ik jaloers was aangelegd, maar volgens mij (en mijn omgeving) valt het wel mee. Heb soms mijn momenten

jaloers ben ik wel… maar ik laat het niet zozeer merken

Ik kan best jaloers zijn alleen wil ik het niet laten merken. Ik vertrouw al zijn vrouwelijke collega’s niet, het zijn echt rare types waar hij mee werkt. Een vrouwelijke collega gaf zijn nummer aan een vriendin van haar terwijl ze wist dat hij al iemand had, ja dat vind ik gewoon raar. Er is ook een homo die met hem flirt, maar dat vind ik wel leuk :’) Hij heeft wel een aantal vriendschappelijke relaties met vrouwen, maar die ken ik ook en vertrouw ik ook allemaal. Verder valt het wel mee denk ik, we praten er wel over als er iets is. En meestal is mijn jaloezie toch onterecht en onnodig.

Eh ja, ik ben best wel jaloers en dat vind ik rot. Al was dat vooral op het begin van onze relatie en weet ik dat ik nu qua meisjes geen reden meer heb om jaloers te zijn.

Nu komt mijn jaloezie eerder neer op dat hij bijvoorbeeld iets met vrienden gaat doen, en dan ben ik jaloers op die vrienden omdat ik ook iets leuks met hem wil doen, haha.

Mijn beste vriendin ging met de jongen waar ik bijna wat mee heb iets doen. Je kunt het al raden, ik was super jaloers. want wat als hij haar toch leuker vind als mij. Gingen ze blijkbaar samen een kettinkje voor mij kopen. Die jaloezie was dus helemaal niet nodig hahah.

Ik ben redelijk jaloers, maar men vriend daarentegen… echt 10x jaloerser

In het begin van mijn relatie met me vriend kon ik om de kleinste dingen zo jaloers worden en er helemaal een probleem van maken omg als ik daar nu aan terug denk :blush:
Nu na 3 jaar samen te zijn is die jaloezie gelukkig een heel stuk naar beneden gedaald :slightly_smiling_face:

Het stomme bij mij is… ik ben afgelopen jaar alleen maar meer onzeker geworden en juist jaloerser geworden. In het begin van onze relatie was ik juist helemaal niet jaloers. Ik vind het zelf ook heel naar dat ik zo jaloers kan worden, en voel me er ook schuldig over naar mn vriend, maar kan er niet zo veel aan doen.