Het algemene 'ik snap de film niet' topic

hi guys,
heel vaak heb ik het probleem dat ik een film kijk, maar daarna denk; hmm. dit snap ik niet. ik neem aan dat wel meerdere dit hebben dus dump hier wat je niet snapt en misschien kan iemand anders het je uitleggen :grinning:

ja ik heb het bij ‘uncertainty’
ik snap het hele doel niet
het einde is echt belachelijk?!

laat ik maar meteen beginnen.

ik heb net de film ’ a perfect getaway ’ gekeken, maar ik snap er niks van. dat koppel in het begin, is heel erg bang enzo voor die andere mensen maar plegen uiteindelijk wel de moorden :hammer:

en ik heb laatst ‘the box’ gekeken, maar wie zijn al die zombie achtige mensen? snap er niks van ?? :tipping_hand_man:

ja the box vind ik ook echt ZOOOOO’N DOMME FILM :stuck_out_tongue:

maar the perfect getaway heb ik gezien, ik kan hem uitleggen om zo min welk koppel bedoel je precies? koppel met de zwarte haren, of koppel met blonde haren? :stuck_out_tongue:

want de koppel die daar al was, hebben moorden gepleegd omdat eigelijk dat andere koppel dat op vakantie was, dde slechteriken waren.

Zo snel weet ik niets maar dat heb ik ook wel is ja, dan heb je opeens zo’n abrupt einde…

Ik snapte Diary (Japanse horrorfilm) niet… En het einde van Silent Hill trouwens ook niet :3

@ HOIHEEHALLO: ja maar die vrouw, zat zo die foto’s van die camera te bekijken en opeens schrok ze heel erg en rende ze weg. maar waarom schrok ze ? en die vrouw met zwarte haren was toch die moordenaar ook? want ik snapte het niet. dat koppel met zwart haar (ookee alleen die vrouw dan maargoed) die gingen daar op vakantie. maar zij pleegden uiteindelijk de moorden ? Duuh ? :tipping_hand_man:

Closer!
Die film duurde echt lang naar mijn gevoel en ik vond 'm maar een beetje raar XD

Ik had bij de film Fallen echt een WTF-reactie toen hij afgelopen was…

kijk in het begin kregen ze te horen van: er is een koppel dat mensen vermoordt!!
en je zag toch dat zo’n heeel ander koppel werd opgepakt? nou die waren erin geluisd door de koppel met zwarte haren.
want dat was hun hele plan [zwartharen koppel wouden blonde haren koppel vermoorden en hun leven weer overnemen]
die videocamera was van zo’n koppel die ze eeerder hadden vermoord en hun videocamera had gestolen

Ik had een beetje moeite met het volgen van V for Vendetta, maar dat was meer omdat er geen ondertiteling waren en er tussendoor gepraat werd :’)

Ik ben ondertussen wel een beetje gewend aan vage films, maar bij de Japanse Grudge raakte ik een beetje in de war.

-

ooooh ik snap het. ze hadden dus die camera van andere mensen gestolen en hun ‘gedaante’ zegmaar aangenomen ?

Ik snapte helemaal niks van ‘Seven Pounds’. Vond er eigenlijk ook niet veel aan, keek er maar ongeveer een half uur naar :stuck_out_tongue:

Ik snapte hem wel, ongeveer.

The box en Triangle, er zat niks geen logica achter ofzo, erg vage films!

ja, the box klopte gewoon niet helemaal, er werd mij echt niks duidelijk !

@ iedereen hier; sorry heb geen van die films nog gezien :stuck_out_tongue:

Nee joh, Triangle zit juist heel goed in elkaar… Tot de helft snapte ik er niks van en daarna werd het heel langzaam duidelijk… Wat snapte je niet dan?:slightly_smiling_face: